Gå til innhold

Kan de som er i himmelen følge med på hva vi gjø

Anbefalte innlegg

Jeg håper jeg slipper å sitte i en himmel og følge med kommende generasjoner fise og klø seg i rompa.

''Jeg håper jeg slipper å sitte i en himmel og følge med kommende generasjoner fise og klø seg i rompa.''

*gapskratter* :-)

Nei - da skal jeg gå lange skiturer alene i nydelig vinterlandskap - og synge flotte korstykker med et himmelsk orkester :-)

Fortsetter under...

''Jeg håper jeg slipper å sitte i en himmel og følge med kommende generasjoner fise og klø seg i rompa.''

*gapskratter* :-)

Nei - da skal jeg gå lange skiturer alene i nydelig vinterlandskap - og synge flotte korstykker med et himmelsk orkester :-)

^Å nyte himmelsk musikk..........jaaaaaa:-)

Selvsagt kan de følge med.

Men siden faren min nå er ganske gammel, han glemte igjen brillene sine her hos meg og avstanden er meget stor, har jeg sydd inn initialene mine med store bokstaver på ryggen på alle plagg slik at det skal bli lettere for han å følge med meg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...