Gå til innhold

Savner vi sommeren?

Gjest Summer and heavenly peace

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 64
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

7

• Sør

6

• Angustia

6

• morsan

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest Lizzenja

Savner sommeren, sol og varme, noe voldsomt. Ser ikke poenget (for meg) å gå og fryse og vere syk så og si hele vinteren. Får jeg råd, flytter jeg til varmere strøk i vinterhalvårene. Vinteren er flott, men jeg synes den tar seg best ut på bilder ;)

Annonse

Sukk, ja...

Jeg synes vi godt kunne hoppe over januar, februar og mars. Så kan april komme rett etter jul, med snøsmelting og yrende vårliv. I mai kunne sommeren komme for fullt og den kunne vart til ut september. I oktober kunne det så smått begynne å bli høst, med noen skikkelig godværsdager innimellom. I november kan det bli skikkelig høst, og desember kan være vinter med snø og -5 grader.

12 poeng til ditt åstids-forslag! :-)

Sukk, ja...

Jeg synes vi godt kunne hoppe over januar, februar og mars. Så kan april komme rett etter jul, med snøsmelting og yrende vårliv. I mai kunne sommeren komme for fullt og den kunne vart til ut september. I oktober kunne det så smått begynne å bli høst, med noen skikkelig godværsdager innimellom. I november kan det bli skikkelig høst, og desember kan være vinter med snø og -5 grader.

''Jeg synes vi godt kunne hoppe over januar, februar og mars. Så kan april komme rett etter jul, med snøsmelting og yrende vårliv. ''

Ikke enig, vil ha ordentlig vinter og skiføre også! Men kunne gjerne hoppe over november og desember, og sommeren skulle gjerne vare fra tidlig mai til ut september.

Annonse

''Jeg synes vi godt kunne hoppe over januar, februar og mars. Så kan april komme rett etter jul, med snøsmelting og yrende vårliv. ''

Ikke enig, vil ha ordentlig vinter og skiføre også! Men kunne gjerne hoppe over november og desember, og sommeren skulle gjerne vare fra tidlig mai til ut september.

Ordentlig vinter og skiføre har vi i hele desember :)

"Det finnes ikke dårlige klær, bare dårlig vær!" er nok nærmere sannheten.

Med vennlig hilsen

''"Det finnes ikke dårlige klær, bare dårlig vær!" er nok nærmere sannheten.''

Haha, faktisk heilt enig!! (Men ikke sladre til barna mine; de er hyklersk nok oppdratt til det motsatte) ;-)

Jeg synes en skikkelig varm, sommer er helt fantastisk deilig :-)

Men denne vinteren vi har fått her sør i år, er jo også helt fantastisk!

Jeg elsker årstidene, når de er skikkleige årstider, og ikke pseudo-årstider meg grått slaps fra september til mars.

Sukk, ja...

''Jeg synes vi godt kunne hoppe over januar, februar og mars. Så kan april komme rett etter jul, med snøsmelting og yrende vårliv. I mai kunne sommeren komme for fullt og den kunne vart til ut september. I oktober kunne det så smått begynne å bli høst, med noen skikkelig godværsdager innimellom. I november kan det bli skikkelig høst, og desember kan være vinter med snø og -5 grader.''

Et fremragende scenario - jeg melder meg inn i partiet ditt :-)

''"Det finnes ikke dårlige klær, bare dårlig vær!" er nok nærmere sannheten.''

Haha, faktisk heilt enig!! (Men ikke sladre til barna mine; de er hyklersk nok oppdratt til det motsatte) ;-)

''(Men ikke sladre til barna mine; de er hyklersk nok oppdratt til det motsatte)''

Du undervurderer barna din! ;)

Det er litt som å si at det fine med å slå hodet i en murvegg er at det er så deilig å holde opp!

Jeg klarer fint å nyte sommeren hele året! :-) Jeg trenger ikke å pines med kulde for å forstå at det er fint med varmt vær.

Med vennlig hilsen

''Det er litt som å si at det fine med å slå hodet i en murvegg er at det er så deilig å holde opp!''

Dagens gullkorn :-D Jeg lo så mye at tenåringen lurte på om jeg endelig hadde forvilla meg inn på YouTube på egen hånd ;-p

For å være en smule seriøs før jeg legger meg; jeg liker vinteren, men ikke lengden på den ift sommeren - for min del kunne årstidene godt ha bytta varighet.

''(Men ikke sladre til barna mine; de er hyklersk nok oppdratt til det motsatte)''

Du undervurderer barna din! ;)

''Du undervurderer barna din! ;)''

Hhhhmmmm? ;-)

Neida, de lever i den villfarelsen om at mor simpelthen elsker skiturer og uteliv i mange minusgrader, håper jeg ;)

Anser meg som en usedvanlig god skuepiller, skjønner du :-p (Tør ikke å konfrontere alternativet om at de har gjennomskua meg og bare gjør gode miner til slett spill).....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...