Gjest togli Skrevet 27. desember 2010 Skrevet 27. desember 2010 Jeg er en frossenpinn som elsker å stå slalom, men blir jo sååå kald på føttene og hendene i denne kulden :-( Vet det finnes "varmekabler" til å legge i slalomstøvlene, men de koster flesk! Ellers har jeg sett votte- og fotvarmere med små batterier..... Noen som vet hvor man kan få kjøpt slikt - eller tips til andre geniale løsninger? 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 27. desember 2010 Skrevet 27. desember 2010 De har jo støvelvarmere i de fleste sportsbutikker. Hadde engang selv sokker med batteridrevne "varmekabler", men det ble ikke til at jeg brukte dem noe særlig. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 27. desember 2010 Skrevet 27. desember 2010 De har jo støvelvarmere i de fleste sportsbutikker. Hadde engang selv sokker med batteridrevne "varmekabler", men det ble ikke til at jeg brukte dem noe særlig. Hvordan fungerer de støvelvarmerne? Jeg hadde garantert brukt dem i slalombakken f.eks... Lei av å fryse :-/ 0 Siter
Gjest togli Skrevet 27. desember 2010 Skrevet 27. desember 2010 Enklere liv Genialt! Den butikken har vi faktisk femten minutter unna meg! Kjører dit en tur imorgen Takk 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 27. desember 2010 Skrevet 27. desember 2010 Hvordan fungerer de støvelvarmerne? Jeg hadde garantert brukt dem i slalombakken f.eks... Lei av å fryse :-/ Husker bare at de jeg hadde i hine hårde dager var fryktelig tykke og stive. Antar det som finnes nå fungerer langt bedre, men vet ikke hvordan. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 27. desember 2010 Skrevet 27. desember 2010 Husker bare at de jeg hadde i hine hårde dager var fryktelig tykke og stive. Antar det som finnes nå fungerer langt bedre, men vet ikke hvordan. Ok, skal sjekke i butikken til Dorthe imorgen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.