Gjest annlovinda Skrevet 27. desember 2010 Skrevet 27. desember 2010 En ekstremt stor bøtte med herlig waldorfsalat. Her er oppskriften. http://www.youtube.com/watch?v=vj9TRVZo5Nc Waldorfsalat må man kanskje ha til ja - takk for svar 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 27. desember 2010 Skrevet 27. desember 2010 Vi hadde kalkun i fjor i jula, og sønnen likte det så godt at han har bestilt det i år også. Husker ikke helt hva vi hadde til, men Waldorfsalat i allefall. Etter tipsene her, så tror jeg at jeg lager fløtepoteter til, og da er vel saus overflødig. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 27. desember 2010 Skrevet 27. desember 2010 Men er waldorfsalat så herlig? Jeg har aldri syntes det. Ja, det er nydelig ) 0 Siter
Holmes Skrevet 27. desember 2010 Skrevet 27. desember 2010 Vi hadde kalkun i fjor i jula, og sønnen likte det så godt at han har bestilt det i år også. Husker ikke helt hva vi hadde til, men Waldorfsalat i allefall. Etter tipsene her, så tror jeg at jeg lager fløtepoteter til, og da er vel saus overflødig. ''Etter tipsene her, så tror jeg at jeg lager fløtepoteter til, og da er vel saus overflødig'' *Meget sjokkert* 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 27. desember 2010 Skrevet 27. desember 2010 ''Etter tipsene her, så tror jeg at jeg lager fløtepoteter til, og da er vel saus overflødig'' *Meget sjokkert* Så du mener at saus og fløtepoteter må til? Jeg tar i mot tips altså Er ikke så vanskelig å lage saus av sjyen. en dæsj fløte i, evt krydder og mel 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 27. desember 2010 Skrevet 27. desember 2010 Så du mener at saus og fløtepoteter må til? Jeg tar i mot tips altså Er ikke så vanskelig å lage saus av sjyen. en dæsj fløte i, evt krydder og mel Jeg mener man burde ha begge deler ) 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 27. desember 2010 Skrevet 27. desember 2010 Jeg mener man burde ha begge deler ) Da har to stk skrevet det, så jeg kommer til å lage begge deler ) Fort gjort ) 0 Siter
Holmes Skrevet 27. desember 2010 Skrevet 27. desember 2010 Så du mener at saus og fløtepoteter må til? Jeg tar i mot tips altså Er ikke så vanskelig å lage saus av sjyen. en dæsj fløte i, evt krydder og mel Ja, du må ha saus. En fløtesaus med litt godt krydder gjør seg:) 0 Siter
pekkaline Skrevet 27. desember 2010 Skrevet 27. desember 2010 Men er waldorfsalat så herlig? Jeg har aldri syntes det. Er igrunnen enig. Det ser og smaker mer som en dessert, og det skal man ha _etter_ middagen mener nå jeg. 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 27. desember 2010 Skrevet 27. desember 2010 Ja, du må ha saus. En fløtesaus med litt godt krydder gjør seg:) Da lager jeg det også ) Bedre med for mye enn for lite på bordet! 0 Siter
Gjest stuffed Skrevet 27. desember 2010 Skrevet 27. desember 2010 Det aller viktigste når man lager kalkun er stuffingen! Finn en oppskrift på nettet. 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 27. desember 2010 Skrevet 27. desember 2010 Det aller viktigste når man lager kalkun er stuffingen! Finn en oppskrift på nettet. Stuffing passer ikke når man skal ha kalkunbryst-filet da, men like greit, jeg synes ikke stuffingen er noe god... 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 27. desember 2010 Skrevet 27. desember 2010 Det aller viktigste når man lager kalkun er stuffingen! Finn en oppskrift på nettet. Jeg synes det viktigste med stuffingen er at man fjerner den helt. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 27. desember 2010 Skrevet 27. desember 2010 Stuffing passer ikke når man skal ha kalkunbryst-filet da, men like greit, jeg synes ikke stuffingen er noe god... Jeg syns heller ikke stuffing er godt. Ikke brdstuffing, og ikke den medisterdeig-grumsa. 0 Siter
Gjest stuffed Skrevet 28. desember 2010 Skrevet 28. desember 2010 Jeg synes det viktigste med stuffingen er at man fjerner den helt. ..-then it's more for me! 0 Siter
Gjest stuffed Skrevet 28. desember 2010 Skrevet 28. desember 2010 Stuffing passer ikke når man skal ha kalkunbryst-filet da, men like greit, jeg synes ikke stuffingen er noe god... Beklager, gikk glipp av filétinformasjonen. Uansett, stuffingen er det beste med hele kalkunmåltidet syns jeg. :-) 0 Siter
Katt-ja Skrevet 28. desember 2010 Skrevet 28. desember 2010 Jeg syns heller ikke stuffing er godt. Ikke brdstuffing, og ikke den medisterdeig-grumsa. ''Ikke brdstuffing, og ikke den medisterdeig-grumsa.'' Det høres ikke spesieltgodt ut, nei... Men - den oppskriften Flisa la ut for noen år siden er supergod! Karbonadedeig, hakket eple og løk og litt svisker... Og krydder, selvsagt. 0 Siter
morsan Skrevet 28. desember 2010 Skrevet 28. desember 2010 Jeg synes det viktigste med stuffingen er at man fjerner den helt. Da har du sikkert bare smakt slik kjedelig "norsk" stuffing - laget av svisker og epler. En skikkelig god amerikansk stuffing er bare helt knall! 0 Siter
morsan Skrevet 28. desember 2010 Skrevet 28. desember 2010 Da har to stk skrevet det, så jeg kommer til å lage begge deler ) Fort gjort ) Jeg mener også at begge deler er nødvendig :-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 28. desember 2010 Skrevet 28. desember 2010 Da har du sikkert bare smakt slik kjedelig "norsk" stuffing - laget av svisker og epler. En skikkelig god amerikansk stuffing er bare helt knall! Synes stuffing er ekkelt, men det er mulig amerikanerne har forstått det. De vet i hvert fall hvordan man lager pannekaker. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.