Gå til innhold

Vikingarna - Medley

Anbefalte innlegg

Jepp - akkurat som at Se og Hør selger som hakka møkk, men jeg ser ingen grunn til å beundre søpla av den grunn. ;)

Jeg kan med handen på hjertet si at jeg aldri har kjøpt et Se og Hør! Blir kvalm av dette bladet... ikke fordi de har såkallet "kjendisstoff", men fordi de utnytter vanlige folks tragedier til å selge... under titler "Ble fengslet for promillekjøring da han kjørtre mot sin døde kone", "Ble misbrukt av læreren sin", "Sønnen vår kommer aldri hjem fra Afganistan" Grøss..

Fortsetter under...

''Sverige har hauger av metalband som glatt overgår Opeth. ''

Neppe.

Bathory (rett nok eksisterer de ikke lenger). Det er få band som har hatt større innflytelse på ekstremmetalen (black, death, viking).

Entombed. Et av tidenes viktigste Death Metal-band. Feide alle USA-band av tronen.

Katatonia.

Bloodbath (med Opeth-vokalisten på to av platene). Selv dette sideprosjektet fra aktører i andre band knuser alt Opeth har gjort.

Dismember. Varte ikke så lenge, men ga ut det mange regner som et av tidenes Death-album med Like an Everflowing Stream i 91.

På den melodiøse Opeth-siden finnes Hypocrisy, Amon Amarth, Dark Tranquillity, og Therion, selv om de har forandret litt stil.

Sverige har siden tidlig nittitallet eid Death Metal-scenen, og det florerer av band.

Bathory er uansett den ubestridte kongen. Få vil si seg uenige der. Ikke aktørene i Opeth heller.

Jeg kan med handen på hjertet si at jeg aldri har kjøpt et Se og Hør! Blir kvalm av dette bladet... ikke fordi de har såkallet "kjendisstoff", men fordi de utnytter vanlige folks tragedier til å selge... under titler "Ble fengslet for promillekjøring da han kjørtre mot sin døde kone", "Ble misbrukt av læreren sin", "Sønnen vår kommer aldri hjem fra Afganistan" Grøss..

"Se mitt elskovsrede", med Mia Gundersen foran soverommet.

Det er rystende!

Gjest rølperud

Bathory (rett nok eksisterer de ikke lenger). Det er få band som har hatt større innflytelse på ekstremmetalen (black, death, viking).

Entombed. Et av tidenes viktigste Death Metal-band. Feide alle USA-band av tronen.

Katatonia.

Bloodbath (med Opeth-vokalisten på to av platene). Selv dette sideprosjektet fra aktører i andre band knuser alt Opeth har gjort.

Dismember. Varte ikke så lenge, men ga ut det mange regner som et av tidenes Death-album med Like an Everflowing Stream i 91.

På den melodiøse Opeth-siden finnes Hypocrisy, Amon Amarth, Dark Tranquillity, og Therion, selv om de har forandret litt stil.

Sverige har siden tidlig nittitallet eid Death Metal-scenen, og det florerer av band.

Bathory er uansett den ubestridte kongen. Få vil si seg uenige der. Ikke aktørene i Opeth heller.

Svensk metal er stort sett nesten like jævlig som tysk jalla-metal.

Og death metal suger.

Annonse

Ja, men jeg har ikke vært i så mange situasjoner der noen plutselig setter på Vikingarna på fest. ;)

Nei, det har visst jeg også gått klar. Kanskje litt fordi jeg faktisk flagger ganske tydelig hva jeg mener om musikken, og folk vil jo helst ikke at jeg skal være gretten på fest. :)

Ja, jeg har forstått det sånn at en del av dere kvinner gjør det, og det går nok for seg på dansegallaene deres, ja. Disse gutta er noe mer diskrete enn Rudberg, men det er nok rundt samme nivået på nedlagte fans med snodig musikksmak. ;)

Synd at denne karen har rotet bort stemmen sin på dansebandmusikk i hvert fall:

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...