Gå til innhold

"Halv skatt" i desember for oss på AAP?

Anbefalte innlegg

Jeg sender meldekort hver 14 dag, og ser at på de to utbetalingene jeg har fått i desember så var summen jeg fikk den 15.12 en del høyere enn vanlig, tross at jeg ikke har jobbet mer.

Har dette med den halve skatten i desember å gjøre?

Den andre utbetalingen 27.12 er derimot samme sum jeg vanligvis får. Hvorfor er det ikke halv skatt på begge utbetalingene?

Fortsetter under...

Det er ikke beregnet skatt av utbetalingen du fikk den 15. desember og dermed blir det halv skatt i desember. Du kan kontrollere dette ved å logge deg inn på NAV og se på Dine utbetalinger.

Takk for svar, men undrer meg over hvorfor dette bare skal gjelde den ene desember-utbetalingen?

Gjest høstløv

Takk for svar, men undrer meg over hvorfor dette bare skal gjelde den ene desember-utbetalingen?

Når du får den ene utbetalingen uten skattetrekk og den andre utbetalingen i desember med vanlig skattetrekk blir summen av skattetrekket bare "halv skatt" i desember.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...