Gjest winda Skrevet 3. januar 2011 Skrevet 3. januar 2011 Er ikke det idag? Da skal vel vekta skrues 5 kilo tilbake eller? 0 Siter
jubalong70 Skrevet 3. januar 2011 Skrevet 3. januar 2011 Hi, hi Er det nå jeg skal skrive at jeg har gått ned 3 kg i jula Men det har nok sammenheng med at jula ikke helt har vært som den pleier 0 Siter
Katt-ja Skrevet 3. januar 2011 Skrevet 3. januar 2011 Noen her (morsan?) hadde en fin teori om at julens hurtig-erhvervede fett går lettere av enn sånt som er samlet opp i litt lengere perioder... Jeg håper den stemmer! :-) 0 Siter
Gjest hermegås Skrevet 3. januar 2011 Skrevet 3. januar 2011 iallefall ifølge statusene på facebook ser jeg 0 Siter
nitty-gritty Skrevet 3. januar 2011 Skrevet 3. januar 2011 Urk, jeg blir i dårlig humør av morsomheter som kopieres og spres videre 0 Siter
Gjest Modern77 Skrevet 3. januar 2011 Skrevet 3. januar 2011 Haha det kan man godt si Er tom for brus her, så det blir en god start... 0 Siter
Gjest winda Skrevet 3. januar 2011 Skrevet 3. januar 2011 iallefall ifølge statusene på facebook ser jeg Ja, det var det jeg så det. Hørte jo veldig flott ut å gå ned 5 kilo så plutselig :_). 0 Siter
morsan Skrevet 3. januar 2011 Skrevet 3. januar 2011 Noen her (morsan?) hadde en fin teori om at julens hurtig-erhvervede fett går lettere av enn sånt som er samlet opp i litt lengere perioder... Jeg håper den stemmer! :-) Ja, den stemmer ihvertfall på meg :-) 0 Siter
Katt-ja Skrevet 4. januar 2011 Skrevet 4. januar 2011 Ja, den stemmer ihvertfall på meg :-) Da fortsetter jeg å leve i håpet :-) (har ikke fått startet skikkelig med å prøve å bli kvitt kiloene ennå....men det er rett før) 0 Siter
morsan Skrevet 4. januar 2011 Skrevet 4. januar 2011 Da fortsetter jeg å leve i håpet :-) (har ikke fått startet skikkelig med å prøve å bli kvitt kiloene ennå....men det er rett før) nei, det er vanskelig å venne seg til mindre spising :-) 0 Siter
Katt-ja Skrevet 4. januar 2011 Skrevet 4. januar 2011 nei, det er vanskelig å venne seg til mindre spising :-) Det må trappes pent ned - dessuten er det fortsatt en del rester i diverse skap.... ;-) Neste uke, tror jeg! 0 Siter
morsan Skrevet 4. januar 2011 Skrevet 4. januar 2011 Det må trappes pent ned - dessuten er det fortsatt en del rester i diverse skap.... ;-) Neste uke, tror jeg! "I morgon, i morgon, men ikkje i dag..." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.