Gå til innhold

Jøss, analsex var jo godt!


Gjest Rumpejenta

Anbefalte innlegg

Gjest Rumpejenta

Etter litt prøving og feiling med smerte og tårer fikk kjæresten og meg endelig til å gjennomføre analsex! Vi fulgte alle "oppskriftens regler" og det endte opp med at det faktisk var ganske behagelig!

Siden jeg er nybegynner har jeg et par spørsmål rundt dette:

1. Hvor farlig er det å gå fra rumpe til skjeden uten å vaske seg først? Det skjedde nemlig med oss ved et uhell. Veldig lett å "skli feil" med alt det glidemiddelet i området..Det verste som kan skje er vel å få en UVI og dette kureres jo lett med evt antibiotika?

2. Hvordan kan en på best mulig måte unngå søl? Vi slapp heldigvis dette denne gangen, men har jo hørt at det blir anbefalt bruk av klyster. Dette synes jeg derimot høres vel dramatisk ut, bare for å ha seg litt analsex..?Og vil ikke klysteret derimot risikere at det kan renne ut enda mer ukontrollert? Hvor lenge må en vente med sex etter å ha satt et klyster og tømt seg?

3. Er det farlig for gutten å ikke bruke kondom ved analsex? Det gjorde nemlig ikke vi, til tross for at vi hadde hørt at vi burde det. Det ser derimot ut til å ha gått greit så lang.

4. Er det noen andre advarsler det er ok å få med seg dersom en har tenkt å praktiserer analsex av og til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 109
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • laguna1

    6

  • Mammantil3

    5

  • beate1234

    5

  • Lillemus

    4

En ting: Dere fulgte ikke alle oppskriftens regler slik du beskriver dette.

Bortsett i fra det så blir jeg dessverre kvalm av å lese dette, men ønsker dere lykke til videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest linn22

Det er en grunn til at det anbefales bruk av kondom ved analsex, og det er at bakteriene du har i rumpa ikke skal andre steder, hverken i skjeden eller på hans penis. Dere har altså ikke på noen måte fulgt bruksanvisningen, men hoppet over noen essensielle punkter. Bruk av klyster får du prøve deg frem med, poenget er jo nettopp å tømme tarmen så der ikke er noe å søle med. Bedre lykke neste gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rumpejenta

Det er en grunn til at det anbefales bruk av kondom ved analsex, og det er at bakteriene du har i rumpa ikke skal andre steder, hverken i skjeden eller på hans penis. Dere har altså ikke på noen måte fulgt bruksanvisningen, men hoppet over noen essensielle punkter. Bruk av klyster får du prøve deg frem med, poenget er jo nettopp å tømme tarmen så der ikke er noe å søle med. Bedre lykke neste gang!

Sier jo at vi hadde "lykke" med forsøket denne gangen. Litt flaks kanskje, siden det har gått greit til tross for at vi ikke brukte kondom og var litt uheldige og kom borti feil hull underveis.

Når jeg sier vi fulgte "bruksanvisningen",mente jeg først og fremst at vi gjorde de rette tingene for at den i det hele tatt skulle komme inn behagelig og smertefritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Klinkekula

Sier jo at vi hadde "lykke" med forsøket denne gangen. Litt flaks kanskje, siden det har gått greit til tross for at vi ikke brukte kondom og var litt uheldige og kom borti feil hull underveis.

Når jeg sier vi fulgte "bruksanvisningen",mente jeg først og fremst at vi gjorde de rette tingene for at den i det hele tatt skulle komme inn behagelig og smertefritt.

Selv om det ikke blir noe søl så befinner det seg bakterier i endetarmen okke som. Vær obs på sopp i fitta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

''og det endte opp med at det faktisk var ganske behagelig!''

Jeg synes kanskje man skal ha et krav om at sex er mer enn "ganske behagelig"...

Og derfor er jeg ingen analsexforkjemper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest segunda

Jeg blir kvalm av å lese dette. Etter smerte og tårer skriver du.....hvis dette har vært så vondt hva vil du da frem til? Oppnår du noe med dette, eller er det kjæresten din alene?

I muslimske land brukes analsex mye bl.a. fordi jenter skal være jomfruer når de gifter seg, for at kvinnen ikke skal bli gravid ofl. Det er alt på mennenes premisser og ikke for at kvinner skal nyte sex.

Det er vanvittig at vi skal begynne å ta opp slike måter å tekkes menn på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir kvalm av å lese dette. Etter smerte og tårer skriver du.....hvis dette har vært så vondt hva vil du da frem til? Oppnår du noe med dette, eller er det kjæresten din alene?

I muslimske land brukes analsex mye bl.a. fordi jenter skal være jomfruer når de gifter seg, for at kvinnen ikke skal bli gravid ofl. Det er alt på mennenes premisser og ikke for at kvinner skal nyte sex.

Det er vanvittig at vi skal begynne å ta opp slike måter å tekkes menn på.

''Det er vanvittig at vi skal begynne å ta opp slike måter å tekkes menn på.''

Hvis kvinner gjør det bare for å tekkes mannen, er jeg enig med deg. Men det kan hende at det finnes noen kvinner som liker det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest segunda

''Det er vanvittig at vi skal begynne å ta opp slike måter å tekkes menn på.''

Hvis kvinner gjør det bare for å tekkes mannen, er jeg enig med deg. Men det kan hende at det finnes noen kvinner som liker det.

Jeg har til dags dato aldri snakket med en kvinne som liker det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest segunda

Er det et vanlig tema å diskutere i din omgangskrets?

Det er ikke uvanlig at jeg diskuterer sex med venninner, men det er ikke vanlig tema blant kollegaer på jobben eller i middagsselskap hvis det er det du spør om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har til dags dato aldri snakket med en kvinne som liker det.

''Jeg har til dags dato aldri snakket med en kvinne som liker det.''

Jeg nevnte ikke din omgangskrets.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest segunda

''Jeg har til dags dato aldri snakket med en kvinne som liker det.''

Jeg nevnte ikke din omgangskrets.

og jeg nevnte ikke din...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og jeg nevnte ikke din...

Men siden du ikke kjenner noen som sier at de liker det, så tror du ikke noen liker det? Er det slik jeg skal forstå deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest just a'gal

Så fint at du likte det! Jeg er en av de som syns analsex er megagodt. Får til tider dypere orgasmer av dét enn av vaginal penetrasjon. Han treffer g-punktet mitt bedre, i tillegg til at jeg stimulerer klitoris selv. Vi har aldri brukt annet glidemiddel enn spytt. Det er slimete og mer likt naturlig smørevæske enn de glidemidlene man får kjøpt. (Det skal sies at det er leeenge siden jeg har kjøpt sånt. Mulig det har kommet noe bedre på markedet nå.) Jeg har heller aldri hatt behov for klyster. Jeg merker selv når jeg ikke føler for å gi tilgang der. Om dere er som oss, så er det ikke krise om det skulle skje et uhell. Det som ikke anbefales er at han kommer inni deg. DET er klisj det! Bruk kondom og have fun! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest just a'gal

Jeg har til dags dato aldri snakket med en kvinne som liker det.

Da kan jeg introdusere meg og være et bevis på at det finnes kvinner som liker analsex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest segunda

Men siden du ikke kjenner noen som sier at de liker det, så tror du ikke noen liker det? Er det slik jeg skal forstå deg?

Ja det er slik du skal forstå det. Pga. andres og min egen erfaring så kan jeg ikke forstå at noen kvinner liker det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest segunda

Da kan jeg introdusere meg og være et bevis på at det finnes kvinner som liker analsex.

Jeg har lest slike overbevisninger fra anonyme nick på nettet før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er slik du skal forstå det. Pga. andres og min egen erfaring så kan jeg ikke forstå at noen kvinner liker det.

Javel, men hvordan skal jeg da tolke det at en kvinne jeg kjenner påstår at hun liker det meget godt? At hun lyver?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...