Gå til innhold

Jøss, analsex var jo godt!


Gjest Rumpejenta

Anbefalte innlegg

Gjest Rumpejenta

Etter litt prøving og feiling med smerte og tårer fikk kjæresten og meg endelig til å gjennomføre analsex! Vi fulgte alle "oppskriftens regler" og det endte opp med at det faktisk var ganske behagelig!

Siden jeg er nybegynner har jeg et par spørsmål rundt dette:

1. Hvor farlig er det å gå fra rumpe til skjeden uten å vaske seg først? Det skjedde nemlig med oss ved et uhell. Veldig lett å "skli feil" med alt det glidemiddelet i området..Det verste som kan skje er vel å få en UVI og dette kureres jo lett med evt antibiotika?

2. Hvordan kan en på best mulig måte unngå søl? Vi slapp heldigvis dette denne gangen, men har jo hørt at det blir anbefalt bruk av klyster. Dette synes jeg derimot høres vel dramatisk ut, bare for å ha seg litt analsex..?Og vil ikke klysteret derimot risikere at det kan renne ut enda mer ukontrollert? Hvor lenge må en vente med sex etter å ha satt et klyster og tømt seg?

3. Er det farlig for gutten å ikke bruke kondom ved analsex? Det gjorde nemlig ikke vi, til tross for at vi hadde hørt at vi burde det. Det ser derimot ut til å ha gått greit så lang.

4. Er det noen andre advarsler det er ok å få med seg dersom en har tenkt å praktiserer analsex av og til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 109
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • laguna1

    6

  • Mammantil3

    5

  • beate1234

    5

  • Lillemus

    4

En ting: Dere fulgte ikke alle oppskriftens regler slik du beskriver dette.

Bortsett i fra det så blir jeg dessverre kvalm av å lese dette, men ønsker dere lykke til videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest linn22