Gå til innhold

Jøss, analsex var jo godt!


Gjest Rumpejenta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 109
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • laguna1

    6

  • Mammantil3

    5

  • beate1234

    5

  • Lillemus

    4

Mary Poppins

Man ser ikke spising av pizza hos mange andre dyr enn mennesker heller, men det betyr da ikke at det ikke er godt.

*hehe*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest segunda

Så hvis jeg er en kvinne som liker det, så er jeg helt unaturlig og sannsynligvis feilprogrammert?

Når jeg diskuterer med anonyme nick så vet jeg ikke hvem de er. Jeg har ingen mening om dine programmeringer. Jeg har stor tvil om at det er så høyt antall kvinner som liker det i RL som det ser ut på dol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det er slik du skal forstå det. Pga. andres og min egen erfaring så kan jeg ikke forstå at noen kvinner liker det.

Gjelder dette alle andre ting i livet også? Altså, hvis du ikke kjenner noen som har dødd av kreft, så er ikke kreft dødelig? Eller en matrett du ikke liker, og heller ikke har fått bekreftet at noen du kjenner liker, så er det ingen som liker det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest segunda

Gjelder dette alle andre ting i livet også? Altså, hvis du ikke kjenner noen som har dødd av kreft, så er ikke kreft dødelig? Eller en matrett du ikke liker, og heller ikke har fått bekreftet at noen du kjenner liker, så er det ingen som liker det?

Dette er ikke verdt å svare på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest segunda

Slik går det når man har malt seg inn i et hjørne og ikke har noen vettuge svar.

Jeg svarte ut fra mine forutsetninger og malte meg ikke ut i noe hjørne. Har du ikke noe nyttigere å finne på enn å kverulere om dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DOLine

Jeg svarte ut fra mine forutsetninger og malte meg ikke ut i noe hjørne. Har du ikke noe nyttigere å finne på enn å kverulere om dette?

Har ikke du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ikke verdt å svare på.

Nei-nei, du må jo bare gjøre som du vil, men det er jo like smart som det du sier om analsex.

Jeg liker heller ikke tanken på analsex, men jeg er da ikke så blond at jeg ikke skjønner at andre kan like det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hulderen

Jeg har til dags dato aldri snakket med en kvinne som liker det.

Jeg har venninner som liker analsex. Så de finnes absolutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderen

Flere har snakket med deg om hygiene, så det er dekket.

Det jeg reagerer på, er at du er så overrasket over at du likte det. Hvorfor prøve sex som i utgangspunktet byr deg i mot? Denne gangen var du heldig, det endte med at du likte det. Neste sexerfaring trenger ikke å bli like vellykket. Jeg syns du bare skal gjøre ting du tenner på, så du ikke ender opp med svært dårlige erfaringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest segunda

Nei-nei, du må jo bare gjøre som du vil, men det er jo like smart som det du sier om analsex.

Jeg liker heller ikke tanken på analsex, men jeg er da ikke så blond at jeg ikke skjønner at andre kan like det.

Gratulerer med dine mørke sider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DOLine

Når jeg diskuterer med anonyme nick så vet jeg ikke hvem de er. Jeg har ingen mening om dine programmeringer. Jeg har stor tvil om at det er så høyt antall kvinner som liker det i RL som det ser ut på dol.

Ifølge en undersøkelse Frida Kahlsto og Eva Mohn har i publisert i sin bok "Venus - Norske kvinner sett nedenfra", som 980 kvinner var med på, svarte en av tre kvinner at de har sansen for analsex.

Og:

''I løpet av fem år har antall unge som prøver analsex blitt mer enn fordoblet, viser ny undersøkelse. 47 prosent av de spurte i alderen 15-29 år har nå prøvd denne formen for sex. I en tilsvarende undersøkelse fra 1999 var det bare 22 prosent i denne alderesgruppen som hadde prøvd analsex.''

http://www.onlinemagasinet.no/artikkel.php?ArtID=1968&KatID=35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest segunda

Ifølge en undersøkelse Frida Kahlsto og Eva Mohn har i publisert i sin bok "Venus - Norske kvinner sett nedenfra", som 980 kvinner var med på, svarte en av tre kvinner at de har sansen for analsex.

Og:

''I løpet av fem år har antall unge som prøver analsex blitt mer enn fordoblet, viser ny undersøkelse. 47 prosent av de spurte i alderen 15-29 år har nå prøvd denne formen for sex. I en tilsvarende undersøkelse fra 1999 var det bare 22 prosent i denne alderesgruppen som hadde prøvd analsex.''

http://www.onlinemagasinet.no/artikkel.php?ArtID=1968&KatID=35

Godt nytt år til deg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...