Gå til innhold

Jøss, analsex var jo godt!


Gjest Rumpejenta

Anbefalte innlegg

Jeg trenger ikke å få navnet ditt, og jeg nekter at analsex er godt for kvinner. Analen er ikke laget på samme måte og vagina. Naturen har ikke laget analen for sex. Ser du analsex hos noen andre dyr enn mennesker?

Jeg blir alltid like imponert hver ganger noen nekter eller insisterer på noe på vegne av alle, fordi de har/kjenner noen som har visse preferanser sjøl!

Det blir jo helt på linje med å si, for eksempel, at ingen liker sushi, fordi du, og de du ikke kjenner ikke liker det, og dermed basta. Du SER at dette blir for teit, hva? :)

Men når det kommer til sexting er jo folk enkelte ganger helt tussete, og kommer med de drøyeste påstander om hva folk kan og ikke kan like. Jeg har selv opplevd at folk har hevdet at _jeg_ ikke liker knulling bedre enn at folk f. eks går ned, fordi at de ikke gjør det. Javel, og da så. For eksempel. Jeg har også fått høre at jeg egentlig ikke liker å suge. :)

Du må jo bare innse at du rett og slett ikke har greie på om trådstarter og diverse andre i tråden her faktisk liker analsex.Du har derimot helt sikkert greie på hvorvidt DU liker det eller ikke. punktum. Hva i all verdens land og rike skulle motivasjonen være for å lyve om noe slikt?

Jeg liker ikke medisterkaker, løsnegler, store fugler,eller for den del analsex så veldig godt, men jeg har faktisk, ingen, ikke en gang et bittelite problem med å forholde meg til at andre mennesker kan like opp til flere av nevnte. Og gjerne for meg.

Dette er noe av det mest idiotpåståelige jeg noensinne har lest på nett, og det sier i grunn sitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 109
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • laguna1

    6

  • Mammantil3

    5

  • beate1234

    5

  • Lillemus

    4

Mrs. Wallace

Jeg blir alltid like imponert hver ganger noen nekter eller insisterer på noe på vegne av alle, fordi de har/kjenner noen som har visse preferanser sjøl!

Det blir jo helt på linje med å si, for eksempel, at ingen liker sushi, fordi du, og de du ikke kjenner ikke liker det, og dermed basta. Du SER at dette blir for teit, hva? :)

Men når det kommer til sexting er jo folk enkelte ganger helt tussete, og kommer med de drøyeste påstander om hva folk kan og ikke kan like. Jeg har selv opplevd at folk har hevdet at _jeg_ ikke liker knulling bedre enn at folk f. eks går ned, fordi at de ikke gjør det. Javel, og da så. For eksempel. Jeg har også fått høre at jeg egentlig ikke liker å suge. :)

Du må jo bare innse at du rett og slett ikke har greie på om trådstarter og diverse andre i tråden her faktisk liker analsex.Du har derimot helt sikkert greie på hvorvidt DU liker det eller ikke. punktum. Hva i all verdens land og rike skulle motivasjonen være for å lyve om noe slikt?

Jeg liker ikke medisterkaker, løsnegler, store fugler,eller for den del analsex så veldig godt, men jeg har faktisk, ingen, ikke en gang et bittelite problem med å forholde meg til at andre mennesker kan like opp til flere av nevnte. Og gjerne for meg.

Dette er noe av det mest idiotpåståelige jeg noensinne har lest på nett, og det sier i grunn sitt.

Halleluja!

*klasker neve*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir alltid like imponert hver ganger noen nekter eller insisterer på noe på vegne av alle, fordi de har/kjenner noen som har visse preferanser sjøl!

Det blir jo helt på linje med å si, for eksempel, at ingen liker sushi, fordi du, og de du ikke kjenner ikke liker det, og dermed basta. Du SER at dette blir for teit, hva? :)

Men når det kommer til sexting er jo folk enkelte ganger helt tussete, og kommer med de drøyeste påstander om hva folk kan og ikke kan like. Jeg har selv opplevd at folk har hevdet at _jeg_ ikke liker knulling bedre enn at folk f. eks går ned, fordi at de ikke gjør det. Javel, og da så. For eksempel. Jeg har også fått høre at jeg egentlig ikke liker å suge. :)

Du må jo bare innse at du rett og slett ikke har greie på om trådstarter og diverse andre i tråden her faktisk liker analsex.Du har derimot helt sikkert greie på hvorvidt DU liker det eller ikke. punktum. Hva i all verdens land og rike skulle motivasjonen være for å lyve om noe slikt?

Jeg liker ikke medisterkaker, løsnegler, store fugler,eller for den del analsex så veldig godt, men jeg har faktisk, ingen, ikke en gang et bittelite problem med å forholde meg til at andre mennesker kan like opp til flere av nevnte. Og gjerne for meg.

Dette er noe av det mest idiotpåståelige jeg noensinne har lest på nett, og det sier i grunn sitt.

Hehe, la nå folk få ha fordommene sine i fred! Det blir gørrekjedelig her inne hvis alle begynner å bruke hodet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest just a'gal

Flere har snakket med deg om hygiene, så det er dekket.

Det jeg reagerer på, er at du er så overrasket over at du likte det. Hvorfor prøve sex som i utgangspunktet byr deg i mot? Denne gangen var du heldig, det endte med at du likte det. Neste sexerfaring trenger ikke å bli like vellykket. Jeg syns du bare skal gjøre ting du tenner på, så du ikke ender opp med svært dårlige erfaringer.

Av og til ender man opp med å like noe man aldri trodde man kom til å tenne på veldig godt. Hvorfor ikke prøve noe nytt så lenge det ikke er farlig på noe vis? Av og til er det deilig å gjøre noe som kjæresten tenner på selv om man ikke tenner enormt på det selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trenger ikke å få navnet ditt, og jeg nekter at analsex er godt for kvinner. Analen er ikke laget på samme måte og vagina. Naturen har ikke laget analen for sex. Ser du analsex hos noen andre dyr enn mennesker?

Det var da voldsomt så god peiling du har på andres lyster ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest segunda

Jeg blir alltid like imponert hver ganger noen nekter eller insisterer på noe på vegne av alle, fordi de har/kjenner noen som har visse preferanser sjøl!

Det blir jo helt på linje med å si, for eksempel, at ingen liker sushi, fordi du, og de du ikke kjenner ikke liker det, og dermed basta. Du SER at dette blir for teit, hva? :)

Men når det kommer til sexting er jo folk enkelte ganger helt tussete, og kommer med de drøyeste påstander om hva folk kan og ikke kan like. Jeg har selv opplevd at folk har hevdet at _jeg_ ikke liker knulling bedre enn at folk f. eks går ned, fordi at de ikke gjør det. Javel, og da så. For eksempel. Jeg har også fått høre at jeg egentlig ikke liker å suge. :)

Du må jo bare innse at du rett og slett ikke har greie på om trådstarter og diverse andre i tråden her faktisk liker analsex.Du har derimot helt sikkert greie på hvorvidt DU liker det eller ikke. punktum. Hva i all verdens land og rike skulle motivasjonen være for å lyve om noe slikt?

Jeg liker ikke medisterkaker, løsnegler, store fugler,eller for den del analsex så veldig godt, men jeg har faktisk, ingen, ikke en gang et bittelite problem med å forholde meg til at andre mennesker kan like opp til flere av nevnte. Og gjerne for meg.

Dette er noe av det mest idiotpåståelige jeg noensinne har lest på nett, og det sier i grunn sitt.

Det var da voldsomt langt innlegg. Dette må da virkelig engasjere deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da voldsomt langt innlegg. Dette må da virkelig engasjere deg.

Ja det engasjerer og forbløffer ned kompakt dumskap, og med så uforferdedet og idiotisk påståelighet.

Man burde kanskje ikke la seg overaske lenger, men du klarte det du :)

Men, jeg skal vel holde kjeft selv, for det er vel som de sier : debating on the internet is a little like running the paralympics, even when you win, you`re still retarted. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjelder dette alle andre ting i livet også? Altså, hvis du ikke kjenner noen som har dødd av kreft, så er ikke kreft dødelig? Eller en matrett du ikke liker, og heller ikke har fått bekreftet at noen du kjenner liker, så er det ingen som liker det?

''Gjelder dette alle andre ting i livet også? ''

Ja, om ikke akkurat i de eksemplene du nevnte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest segunda

Ja det engasjerer og forbløffer ned kompakt dumskap, og med så uforferdedet og idiotisk påståelighet.

Man burde kanskje ikke la seg overaske lenger, men du klarte det du :)

Men, jeg skal vel holde kjeft selv, for det er vel som de sier : debating on the internet is a little like running the paralympics, even when you win, you`re still retarted. :)

Du greier jamenn meg å overraske også du. Å kalle andre dumme pga. sine meninger er ikke særlig klokt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest segunda

Ikke dum deg ut enda mer nå da...

Har du virkelig fremdeles lyst å diskutere dette, eller har du først og fremst lyst å ha siste innlegget i denne duellen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest DOLine

Har du virkelig fremdeles lyst å diskutere dette, eller har du først og fremst lyst å ha siste innlegget i denne duellen?

Ja takk, begge deler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det engasjerer og forbløffer ned kompakt dumskap, og med så uforferdedet og idiotisk påståelighet.

Man burde kanskje ikke la seg overaske lenger, men du klarte det du :)

Men, jeg skal vel holde kjeft selv, for det er vel som de sier : debating on the internet is a little like running the paralympics, even when you win, you`re still retarted. :)

''debating on the internet is a little like running the paralympics, even when you win, you`re still retarted''

*dør av latter* :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det engasjerer og forbløffer ned kompakt dumskap, og med så uforferdedet og idiotisk påståelighet.

Man burde kanskje ikke la seg overaske lenger, men du klarte det du :)

Men, jeg skal vel holde kjeft selv, for det er vel som de sier : debating on the internet is a little like running the paralympics, even when you win, you`re still retarted. :)

*lol*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere har snakket med deg om hygiene, så det er dekket.

Det jeg reagerer på, er at du er så overrasket over at du likte det. Hvorfor prøve sex som i utgangspunktet byr deg i mot? Denne gangen var du heldig, det endte med at du likte det. Neste sexerfaring trenger ikke å bli like vellykket. Jeg syns du bare skal gjøre ting du tenner på, så du ikke ender opp med svært dårlige erfaringer.

Mener du at man aldri skal prøve noe nytt i tilfelle man ikke liker det? Smaker du aldri på ny mat heller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener du at man aldri skal prøve noe nytt i tilfelle man ikke liker det? Smaker du aldri på ny mat heller?

Smaker i alle fall ikke på analer, uansett. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lest slike overbevisninger fra anonyme nick på nettet før.

Ok - du "kjenner" meg gjennom flere år her på dol og de to gangene jeg har hatt analsex har jeg likt det godt. Overbevist?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...