Gå til innhold

Jøss, analsex var jo godt!


Gjest Rumpejenta

Anbefalte innlegg

Hvor mange dyr har brystvorter? Du ser at dyr stimulerer og bruker naturlige metoder før og under sexakten.

En ku med jur og fire spener blir ikke stimulert via dem, men har du sett en ku som trenger okse?

Alle pattedyr har brystvorter... Brystvorter er det samme som patter og det er en av de tingene som gjør oss til pattedyr. Nå vet jeg ikke om andre pattedyr stiumlerer brystvortene sine under sex riktignok, men brystvorter har de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 109
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • laguna1

    6

  • Mammantil3

    5

  • beate1234

    5

  • Lillemus

    4

Gjest Hulderen

Mener du at man aldri skal prøve noe nytt i tilfelle man ikke liker det? Smaker du aldri på ny mat heller?

Klart jeg smaker på ny mat! Men ikke hvis den i utgangspunktet byr meg i mot og tidligere forsøk har påføtt meg ubehag og til og med smerter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart jeg smaker på ny mat! Men ikke hvis den i utgangspunktet byr meg i mot og tidligere forsøk har påføtt meg ubehag og til og med smerter.

Jeg er veldig glad for at jeg er i et forhold der hverken jeg eller kjæresten kunne tenke oss å prøve analsex. Jeg måtte vært rimelig misfornøyd med den sexen vi allerede har om jeg skulle prøvd analsex.

Kan godt hende det er helt flott, men jeg kan godt være den erfaringen/det forsøket foruten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Meegan

Jeg trenger ikke å få navnet ditt, og jeg nekter at analsex er godt for kvinner. Analen er ikke laget på samme måte og vagina. Naturen har ikke laget analen for sex. Ser du analsex hos noen andre dyr enn mennesker?

Hvorfor skal det være godt for homser men ikke for kvinner? Jeg tror det kan være godt for kvinner også.

Personlig har jeg tenkt å forbli jomfu i akkurat dette hullet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du greier jamenn meg å overraske også du. Å kalle andre dumme pga. sine meninger er ikke særlig klokt.

Å si, for eksempel, at paven ikke er katolikk, at 2+2 er 7, at månen er laget av grønn ost, eller at ingen kvinner liker analsex er ville jeg vel heller kalle vranglære og faktafeil, enn meninger. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest segunda

Å si, for eksempel, at paven ikke er katolikk, at 2+2 er 7, at månen er laget av grønn ost, eller at ingen kvinner liker analsex er ville jeg vel heller kalle vranglære og faktafeil, enn meninger. :)

Jeg er for lengst ut av denne diskusjonen. Jeg gir blaffen i om paven er religiøs eller ikke eller om ost er grønn, men jeg bryr meg om jenter som blir presset eller lurt til å tro at det er noe i veien med dm pga at de ikke liker f.eks. analsex. Jeg har møtt jenter og gutter som har fått analen ødelagt av analsex.

Diskusjonen på dol har i åresvis vært preget av forherligelse av analsex som jeg reagerer på. Det er dolere som deg som løfter dette opp til et eller annet hvor det ikke hører hjemme, og jeg har rett til å ha den meningen.

Når jeg kommer med påstander som ingen kvinner liker å bli slått så er det mye mindre vanskelig å være enig med meg. Det er et dilemma hvis en kvinne som liker å bli slått kommer til lege for behandling og sier at alt er greit for hun liker dette selv.

Jeg blir kvalm når jeg leser om noen som fortsetter med analsex på tross av smerte og tårer. Klyster og glidemiddel og gudene vet. Sex er den mest naturligste ting for levende mennesker.

Dette er mitt siste innlegg i denne tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er for lengst ut av denne diskusjonen. Jeg gir blaffen i om paven er religiøs eller ikke eller om ost er grønn, men jeg bryr meg om jenter som blir presset eller lurt til å tro at det er noe i veien med dm pga at de ikke liker f.eks. analsex. Jeg har møtt jenter og gutter som har fått analen ødelagt av analsex.

Diskusjonen på dol har i åresvis vært preget av forherligelse av analsex som jeg reagerer på. Det er dolere som deg som løfter dette opp til et eller annet hvor det ikke hører hjemme, og jeg har rett til å ha den meningen.

Når jeg kommer med påstander som ingen kvinner liker å bli slått så er det mye mindre vanskelig å være enig med meg. Det er et dilemma hvis en kvinne som liker å bli slått kommer til lege for behandling og sier at alt er greit for hun liker dette selv.

Jeg blir kvalm når jeg leser om noen som fortsetter med analsex på tross av smerte og tårer. Klyster og glidemiddel og gudene vet. Sex er den mest naturligste ting for levende mennesker.

Dette er mitt siste innlegg i denne tråden.

-Jeg er for lengst ut av denne diskusjonen.

- Det ser sannelig ikke sånn ut. Du har jo nettopp laget en ny tråd der du prøver å få folk eninge rundt idiotoppfatninger du kun baserer på egne preferanser, og som dessuten er lite fruktbar som sammenligningsgrunnlag om du tenker på slag som vold og mishandling, og ikke i en SM-situasjon.

-Jeg gir blaffen i om paven er religiøs eller ikke eller om ost er grønn,

- Det har jeg skjønt. Det tror og synes veier tyngre enn det som er kalde fakta..;)

- men jeg bryr meg om jenter som blir presset eller lurt til å tro at det er noe i veien med dm pga at de ikke liker f.eks. analsex

- Hvorfor skulle noen føle seg presset til å like analsex, eller for den del fiskekaker, fordi noen andre liker det? I stedet for å gjøre noe til tabuer og ikke-temaer, eller til regelrett LØGN er det vel bedre at alt finnes, og at alt kan snakkes om, også får hver og en enkelt velge hva en velger å praktisere, på grunnlag av egne lyster og preferanser- Åpenhet, og oppbygging av seksuell (og annen) selvtillitt er vel viktige stikkord her.

. Jeg har møtt jenter og gutter som har fått analen ødelagt av analsex.

- Det er godt mulig du har. Jeg kjenner folk som har forspist seg på fiskekaker, drukket på seg skrumplever av sprit, og farget håret sitt så mange ganger at de har opparbeidet alvorlig intoleranse mot en rekke kosmetikkprodukter. Dette gir meg ingen impulser eller ideer om at vi på genrelt grunnlag skulle forby fiskekaker, sprit og hårfarge. Håp om at folk bruker sin sunne fornuft, og oppfordringer om moderasjon der modersjon kunne behøves er vel muligens stikkord her?

- Diskusjonen på dol har i åresvis vært preget av forherligelse av analsex som jeg reagerer på. Det er dolere som deg som løfter dette opp til et eller annet hvor det ikke hører hjemme, og jeg har rett til å ha den meningen.

- Her blir jeg rett og slett litt målløs. or det første har jeg minne store tvil om at DOL på noen måte har potensiale som trendsetter og inspirasjonskanal for det (antagelig svært marginale! ;p) antall unge spenningsøkende jenter med selvdestruksjonsbehov rundt egen rumpe! ;D Personlig må jeg ha gått i søvne om jeg skulle ha deltatt i noens slags hjernevask-kampanje rundt temaet anasex - jeg er selv ikke noen stor fan - men selvsagt synes jeg alle må få lov til å diskutere og si hva de synes er godt og ikke..Uten at verken jeg eller du skal fortelle dem at det _synes_ de, eller det synes de _ikke_!

- Når jeg kommer med påstander som ingen kvinner liker å bli slått så er det mye mindre vanskelig å være enig med meg. Det er et dilemma hvis en kvinne som liker å bli slått kommer til lege for behandling og sier at alt er greit for hun liker dette selv.

Her blander du kaniner, epler, snørr, appelsiner og barter på en måte som gjør meg både måpende og litt imponert. Mener du seriøst å sammenligne kvinner som blir mishandlet og kuet til fornektelse, med ellers sunne og selvstendige kvinner som tar egne valg i forhold til hva de ønsker at sitt eget sexliv skal inneholde?

-Jeg blir kvalm når jeg leser om noen som fortsetter med analsex på tross av smerte og tårer. Klyster og glidemiddel og gudene vet.

_ Jeg synes også det høres litt insisterende ut, men jeg prøver også heller ut noe jeg ikke er sikker på om jeg liker (for å få det fastslått, før jeg bombastisk hevder at jeg ikke liker det uten å ha prøvd. Både for å ikke nekte meg selv eventuelle gleder, og eventuelt for å glede en partner, om denne virkelig ønsket vi skulle prøve et eller annet. Det ser jeg ingenting galt i, så lenge ingen tvinger seksuelle aktiviter på andre av noe slag.

- Sex er den mest naturligste ting for levende mennesker.

- Og folk må da sannelig få velge selv hvordan de velger å praktisere den.

- Dette er mitt siste innlegg i denne tråden.

- sikkert like greit, da jeg sjelden har sett noen gjøre en dårligere figur i noen diskusjon. Allikevel er ting som gjør at jeg tillater meg å tvile, også på dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest segunda

-Jeg er for lengst ut av denne diskusjonen.

- Det ser sannelig ikke sånn ut. Du har jo nettopp laget en ny tråd der du prøver å få folk eninge rundt idiotoppfatninger du kun baserer på egne preferanser, og som dessuten er lite fruktbar som sammenligningsgrunnlag om du tenker på slag som vold og mishandling, og ikke i en SM-situasjon.

-Jeg gir blaffen i om paven er religiøs eller ikke eller om ost er grønn,

- Det har jeg skjønt. Det tror og synes veier tyngre enn det som er kalde fakta..;)

- men jeg bryr meg om jenter som blir presset eller lurt til å tro at det er noe i veien med dm pga at de ikke liker f.eks. analsex

- Hvorfor skulle noen føle seg presset til å like analsex, eller for den del fiskekaker, fordi noen andre liker det? I stedet for å gjøre noe til tabuer og ikke-temaer, eller til regelrett LØGN er det vel bedre at alt finnes, og at alt kan snakkes om, også får hver og en enkelt velge hva en velger å praktisere, på grunnlag av egne lyster og preferanser- Åpenhet, og oppbygging av seksuell (og annen) selvtillitt er vel viktige stikkord her.

. Jeg har møtt jenter og gutter som har fått analen ødelagt av analsex.

- Det er godt mulig du har. Jeg kjenner folk som har forspist seg på fiskekaker, drukket på seg skrumplever av sprit, og farget håret sitt så mange ganger at de har opparbeidet alvorlig intoleranse mot en rekke kosmetikkprodukter. Dette gir meg ingen impulser eller ideer om at vi på genrelt grunnlag skulle forby fiskekaker, sprit og hårfarge. Håp om at folk bruker sin sunne fornuft, og oppfordringer om moderasjon der modersjon kunne behøves er vel muligens stikkord her?

- Diskusjonen på dol har i åresvis vært preget av forherligelse av analsex som jeg reagerer på. Det er dolere som deg som løfter dette opp til et eller annet hvor det ikke hører hjemme, og jeg har rett til å ha den meningen.

- Her blir jeg rett og slett litt målløs. or det første har jeg minne store tvil om at DOL på noen måte har potensiale som trendsetter og inspirasjonskanal for det (antagelig svært marginale! ;p) antall unge spenningsøkende jenter med selvdestruksjonsbehov rundt egen rumpe! ;D Personlig må jeg ha gått i søvne om jeg skulle ha deltatt i noens slags hjernevask-kampanje rundt temaet anasex - jeg er selv ikke noen stor fan - men selvsagt synes jeg alle må få lov til å diskutere og si hva de synes er godt og ikke..Uten at verken jeg eller du skal fortelle dem at det _synes_ de, eller det synes de _ikke_!

- Når jeg kommer med påstander som ingen kvinner liker å bli slått så er det mye mindre vanskelig å være enig med meg. Det er et dilemma hvis en kvinne som liker å bli slått kommer til lege for behandling og sier at alt er greit for hun liker dette selv.

Her blander du kaniner, epler, snørr, appelsiner og barter på en måte som gjør meg både måpende og litt imponert. Mener du seriøst å sammenligne kvinner som blir mishandlet og kuet til fornektelse, med ellers sunne og selvstendige kvinner som tar egne valg i forhold til hva de ønsker at sitt eget sexliv skal inneholde?

-Jeg blir kvalm når jeg leser om noen som fortsetter med analsex på tross av smerte og tårer. Klyster og glidemiddel og gudene vet.

_ Jeg synes også det høres litt insisterende ut, men jeg prøver også heller ut noe jeg ikke er sikker på om jeg liker (for å få det fastslått, før jeg bombastisk hevder at jeg ikke liker det uten å ha prøvd. Både for å ikke nekte meg selv eventuelle gleder, og eventuelt for å glede en partner, om denne virkelig ønsket vi skulle prøve et eller annet. Det ser jeg ingenting galt i, så lenge ingen tvinger seksuelle aktiviter på andre av noe slag.

- Sex er den mest naturligste ting for levende mennesker.

- Og folk må da sannelig få velge selv hvordan de velger å praktisere den.

- Dette er mitt siste innlegg i denne tråden.

- sikkert like greit, da jeg sjelden har sett noen gjøre en dårligere figur i noen diskusjon. Allikevel er ting som gjør at jeg tillater meg å tvile, også på dette.

I alle dager! At du gidder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Right Now

Analsex er nydelig.

Noen ganger svarer det seg å øve litt for å teste ut noe man har hørt om. Mange kvinner og menn har stort utbytte av analsex.

Klyster er ikke nødvendig. Man kjenner om man er klar til å ta imot eller ikke. Og det skal være lov å kunne si nei takk på de dagene det ikke er greit.

Noe søl er sjelden, og isåfall så er det bare til å stupe i dusjen ;)

Enjoy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I alle dager! At du gidder.

Synes du sa du hadde skrevet det siste innlegget ditt i denne tråden jeg. Som jeg tenkte var jo det OGSÅ noe forbanna sludder! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest segunda

Synes du sa du hadde skrevet det siste innlegget ditt i denne tråden jeg. Som jeg tenkte var jo det OGSÅ noe forbanna sludder! :D

For all del klapp sammen kjeften din nå. Jeg har fått deg opp i halsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For all del klapp sammen kjeften din nå. Jeg har fått deg opp i halsen.

Å nei! Kriiise! DET kan jeg jo virkelig ikke ha noe av, så okay,okay.._ingen_ damer, eller for den del menn liker analsex, eller noe som helst du ikke liker, og argumentasjonen din henger skikkelig på greip! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rumpejenta

Jeg blir kvalm av å lese dette. Etter smerte og tårer skriver du.....hvis dette har vært så vondt hva vil du da frem til? Oppnår du noe med dette, eller er det kjæresten din alene?

I muslimske land brukes analsex mye bl.a. fordi jenter skal være jomfruer når de gifter seg, for at kvinnen ikke skal bli gravid ofl. Det er alt på mennenes premisser og ikke for at kvinner skal nyte sex.

Det er vanvittig at vi skal begynne å ta opp slike måter å tekkes menn på.

Ser hvor du vil. Er i utgangspunktet enig i at det egentlig er galt at mange jenter gjør ting de ikke liker fordi de vil være "perfekt" kjæreste eller sexpartner for mannen sin. Slik har det vel vært til alle tider og i de fleste kulturer. Og synes det er naturlig at du og mange andre reagerer negativt på dette.

Men så har det seg altså sånn at det faktisk er NETTOPP dette som tenner meg! Kall det gjerne dobbeltmoralsk. Men jeg tenner på å ha sex "på kjæresten min sine premisser". At han "presser" meg til å bli med på analsex og synes det er så deilig at han ikke klarer å ta hensyn til om jeg liker det eller ikke. (han ville til gjengjeld gjort hva som helst for meg!)

Jeg har vel ikke alltid vært sånn og har vel kanskje til og med hatt samme syn på deg når det gjelder både analsex og sexpress generelt. Men i dag tenner jeg altså personlig på nettopp dette, selv om jeg ikke synes det er riktig i utgangspunktet.

Skjønner jo at dette sikkert kan være vanskelig for mange å tro på og forstå, men sånn er altså jeg. Man velger ikke nødvendigvis hvilket tenningsmønster man har, eller hvordan det utvikler seg.

Synes forøvrig du har fått vel mye hets her inne for ditt syn. Hvorfor skal ikke DU få lov å ha dine egne meninger og uttrykke dem her som alle andre? Hvis du mener ingen jenter egentlig liker analsex eller tenner på det, så skal du jo selvfølgelig få lov å tro og mene det!

Sånn sett kan jeg vel si jeg på en måte støtter deg, selv om jeg personlig ikke er enig med deg (ihvertfall ikke når det gjelder mitt tilfelle ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rumpejenta

Flere har snakket med deg om hygiene, så det er dekket.

Det jeg reagerer på, er at du er så overrasket over at du likte det. Hvorfor prøve sex som i utgangspunktet byr deg i mot? Denne gangen var du heldig, det endte med at du likte det. Neste sexerfaring trenger ikke å bli like vellykket. Jeg syns du bare skal gjøre ting du tenner på, så du ikke ender opp med svært dårlige erfaringer.

Se mitt svar til Segunda lengre nede ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rumpejenta

Ok - du "kjenner" meg gjennom flere år her på dol og de to gangene jeg har hatt analsex har jeg likt det godt. Overbevist?

Bare litt nysgjerrig, hvorfor har du bare hatt analsex to ganger om du likte det veldig godt?? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rumpejenta

Når jeg diskuterer med anonyme nick så vet jeg ikke hvem de er. Jeg har ingen mening om dine programmeringer. Jeg har stor tvil om at det er så høyt antall kvinner som liker det i RL som det ser ut på dol.

Hvorfor skulle anomyme jenter på dol oppnå ved å lyve på seg at de liker analsex?

Hadde forøvrig ikke forundret meg om at de finnes menn som utgir seg for å være damer, som kunne funnet på å ha gjort det, hehe.

Feks fordi det tenner dem eller de vil få fram mer positive holdninger til analsex blant kvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest segunda

Ser hvor du vil. Er i utgangspunktet enig i at det egentlig er galt at mange jenter gjør ting de ikke liker fordi de vil være "perfekt" kjæreste eller sexpartner for mannen sin. Slik har det vel vært til alle tider og i de fleste kulturer. Og synes det er naturlig at du og mange andre reagerer negativt på dette.

Men så har det seg altså sånn at det faktisk er NETTOPP dette som tenner meg! Kall det gjerne dobbeltmoralsk. Men jeg tenner på å ha sex "på kjæresten min sine premisser". At han "presser" meg til å bli med på analsex og synes det er så deilig at han ikke klarer å ta hensyn til om jeg liker det eller ikke. (han ville til gjengjeld gjort hva som helst for meg!)

Jeg har vel ikke alltid vært sånn og har vel kanskje til og med hatt samme syn på deg når det gjelder både analsex og sexpress generelt. Men i dag tenner jeg altså personlig på nettopp dette, selv om jeg ikke synes det er riktig i utgangspunktet.

Skjønner jo at dette sikkert kan være vanskelig for mange å tro på og forstå, men sånn er altså jeg. Man velger ikke nødvendigvis hvilket tenningsmønster man har, eller hvordan det utvikler seg.

Synes forøvrig du har fått vel mye hets her inne for ditt syn. Hvorfor skal ikke DU få lov å ha dine egne meninger og uttrykke dem her som alle andre? Hvis du mener ingen jenter egentlig liker analsex eller tenner på det, så skal du jo selvfølgelig få lov å tro og mene det!

Sånn sett kan jeg vel si jeg på en måte støtter deg, selv om jeg personlig ikke er enig med deg (ihvertfall ikke når det gjelder mitt tilfelle ;)

Takk for svar. Du har gitt meg en del å tenke på. Jeg skulle gjerne vist litt mer om det du forklarer at du tenner på at det gjør vondt, og at kjæresten din ikke tar hensyn til deg.

Selv om jeg ikke bryr meg særlig om denne "hetsen", eller om noen er enig med meg så er det interessant at nettopp du som startet tråden støtter meg i å ha mine meninger. Takk for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...