Gå til innhold

Den hukommelsen


Gjest Bea

Anbefalte innlegg

Jeg er helt på trynet i dag. Min bestefar ligger for døden, og vi fikk i dag vite at han skal tas fra alt som forlenger tiden hans..

Og oppi alt dette starter jeg å huske mer.....

Jeg er lita jente, og noen stikker noe stort og ekkelt inni meg..

Skal det aldri ta slutt....?

Jeg føler at det jeg hadde av positivitet blir borte..

Jeg bryr meg ikke om det liksom, er bare sint.....

Bea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære Bea!

Huff da, dette hørtes veldig tøft ut. Blir helt avmektig når jeg leser dette. Har liksom ikke noe smart å si til deg, og det er leit.

Kanskje det trøster litt å vite at jeg bryr meg. Jeg leser det du skriver, tenker på deg, sender litt varme tanker og styrke.

Du er ikke alene, du har oss her inne, og vi bryr oss!

Varm klem fra Grete :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest enellerannen

Kjære Bea-venn...

Du er i en helt forferdelig situasjon, det ser jeg og jeg føler uendelig mye med deg....bare så lei meg for at jeg er to dager for sent ute med å si dette....klemmer deg lenge kjære venn...og gråter for deg og det du sliter med.

varme støttetanker og klemmer fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...