Gjest Sticks and Stones Skrevet 10. januar 2011 Skrevet 10. januar 2011 Har lyst til å gå på et møte for å se hva det er. Må jeg reise meg opp og presentere meg første gangen jeg er der? 0 Siter
Gjest winda Skrevet 10. januar 2011 Skrevet 10. januar 2011 Du må reise deg og si navnet ditt og innrømme at "jeg er alkoholiker" :-). Neida, jeg vet ikke om du er nødt til å gjøre dette, hørte bare en kamerat som fortalte om dette, men dette var kanskje etter noen turer dit . De skremmer nok ikke folk som kommer, de vil jo at du skal finne deg til rette og føle deg trygg. Det er bare å hoppe i det og prøv, endring skjer ikke uten at du gjør noe 0 Siter
Gjest Modern77 Skrevet 10. januar 2011 Skrevet 10. januar 2011 Jeg tror det er frivillig, men på en måte noe man gjør for å vise at nå er du klar til å virkelig jobbe for dette... det å tørre å innrømme for en forsamling at du har et problem er et stort steg i riktig retning. 0 Siter
Gjest karco Skrevet 11. januar 2011 Skrevet 11. januar 2011 Nei du må ikke det. Dette er bare noe de gjør i teite amerikanske serier og filmer Du sier akkurat det du vil si når dere sitter i grupper. Noen forblir tause mens andre har svært mye på hjertet! Det utgir en fin balanse totalt sett som en del av gruppeterapien. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.