Gå til innhold

Slipper dere inn snikerne inn i køen?

Anbefalte innlegg

Gjest slipper de ikke inn

Jeg har tre mil til jobb hver dag til en storby. Ofte er det kø. Er så lei alle desse som sniker i køen. Som skifter felt for så å komme lenger frem for så igjen å kjøre tilbake i feltet. Noen bruker også litt av buss og taxifelt. Jeg slipper de ikke inn av prinsipp og det burde ikke andre heller. Men hjelper ikke mye når de foran meg slipper de inn. Dette fører bare igjen til at køen blir enda lenger for oss som ikke sniker oss. Jeg synes derfor en ikke skal være dumsnill og slippe de inn da det også går utover de bak. Slik frekkhet er jeg ikke snill mot.

Fortsetter under...

Jeg slipper heller ikke inn snikkjørerne,og irriterer meg grenseløst over hvor raskt andre gjør det. Ikke rart det lønner seg å snike :o(

Man kan bare håpe de blir tatt en dag, er det ikke 5000 i bot for å kjøre i kollektivfelt?

Der er jeg og ganske bastant. Ligger på støtfangeren til bilen forran- er møkk lei av alle snikerne.

De hadde et raid i Bergen for en tid siden der de tok alle som snak i kollektivfeltet i strømgaten. Jeg satt og koste meg da køen passerte dem som var vinket inn til lopping av 5000,- hver!!!!!

Slipper inn utlendinger, spesiellt i turistsesongen, - men PL, LV og LT- biler får holde seg i køen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...