Gå til innhold

Kanskje syk og finner ingen god sekk.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ShitDiddelyDo

Jeg er kresen på hoftebelter fordi jeg er vant til sportssekker. Så jeg vet hva som er bra for å bære hverdagstungt.

Da får du dra på sporten. Jeg har også en skisekk som jeg bruker til sykling, og den har avansert bæresystem. Veldig behagelig.

Men jeg vet ikke om du får sånt bæresystem på vanlige sekker.

Da får du dra på sporten. Jeg har også en skisekk som jeg bruker til sykling, og den har avansert bæresystem. Veldig behagelig.

Men jeg vet ikke om du får sånt bæresystem på vanlige sekker.

Jeg har vært på sporten! Jeg har vært på mange sporter! Jeg vil ha åpning i toppen og ikke hettelokk. Blant annet. Jeg vil helst ha inndelte rom. Jeg vil ha vannflaskeholder. Jeg vil ha smårom.

Jada,

ShitDiddelyDo

Jeg har vært på sporten! Jeg har vært på mange sporter! Jeg vil ha åpning i toppen og ikke hettelokk. Blant annet. Jeg vil helst ha inndelte rom. Jeg vil ha vannflaskeholder. Jeg vil ha smårom.

Jada,

Jeg tror du forlanger for mye. ;)

Bergans-sekken har alt dette, men den har muligens litt spinkelt bæresystem rundt hoftene.

Dette med sekker er egentlig vanskelig, og jeg tror ikke man får alt i en sekk. Derfor har jeg den nevnte Bergans-sekken (som jeg bruker til vanlig), en sykkelsekk (til sykling), en fotosekk (med plass til laptop), en skulderveske (som jeg bruker til jobb), og en treningsbag.

Skulle tro jeg hadde sekkfetish. ;)

Men det er ikke enkelt å finne en god sekk, og jeg tror ikke det er mulig å finne en som gjør alt.

Jeg tror du forlanger for mye. ;)

Bergans-sekken har alt dette, men den har muligens litt spinkelt bæresystem rundt hoftene.

Dette med sekker er egentlig vanskelig, og jeg tror ikke man får alt i en sekk. Derfor har jeg den nevnte Bergans-sekken (som jeg bruker til vanlig), en sykkelsekk (til sykling), en fotosekk (med plass til laptop), en skulderveske (som jeg bruker til jobb), og en treningsbag.

Skulle tro jeg hadde sekkfetish. ;)

Men det er ikke enkelt å finne en god sekk, og jeg tror ikke det er mulig å finne en som gjør alt.

Jeg har sekkfetish skal jeg si deg!;-)

Altså, jeg trenger en sekk som kan kombinere ulike behov for mine lange hverdagsdager der jeg trenger mange ting i ett. Som er smarttelefon, kan du si. Og det syns jeg skulle finnes i 2011 (første gang jeg skriver 2011!).

Så det så.

ShitDiddelyDo

Jeg har sekkfetish skal jeg si deg!;-)

Altså, jeg trenger en sekk som kan kombinere ulike behov for mine lange hverdagsdager der jeg trenger mange ting i ett. Som er smarttelefon, kan du si. Og det syns jeg skulle finnes i 2011 (første gang jeg skriver 2011!).

Så det så.

Det burde finnes, men de spekulerer sikkert i at vi skal kjøpe flere sekker til ulike behov.

Jeg har gjort masse research før jeg har kjøpt samtlige av disse, da de brukes ulikt og jeg er litt kresen, og det var ikke enkelt, men nå har jeg også gode sekker som gjør seg i ulike situasjoner.

Annonse

Det burde finnes, men de spekulerer sikkert i at vi skal kjøpe flere sekker til ulike behov.

Jeg har gjort masse research før jeg har kjøpt samtlige av disse, da de brukes ulikt og jeg er litt kresen, og det var ikke enkelt, men nå har jeg også gode sekker som gjør seg i ulike situasjoner.

Jeg har også gode sekker, bortsett fra en som var et impulskjøp, den var bare fin, men nokså upraktisk.

Er avhengig av å prøve dem i butikken med den vekten i jeg bærer til vanlig for å kjenne om de sitter godt. Erog tar jeg ikke sjansen på å bestille noe på nett fra utlandet. Jeg har kjent hvor mye bedre det er å kunne justere mye av vektene til å bære med hoftene, altså til vanlig bærer man med skuldre, og mine skuldre er glad i å bli avlastet.

Nei, gir meg foreløpig i jakten. Det passer i grunn også bra med den økonomiske situasjonen i uoverskuelig fremtid.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...