EnolaGay Skrevet 15. januar 2011 Skrevet 15. januar 2011 Bahhhh...her i huset er det JEG SOM ER VEKT! *hytter med neven* Og de kan snu hele verdensrommet opp ned, det skiter jeg i! *hmf* 0 Siter
cathlin Skrevet 15. januar 2011 Skrevet 15. januar 2011 Dette går ikke! Jeg kan ikke være Jomfru... Helvette for en start på dagen.. 0 Siter
-På Dol av og til Skrevet 15. januar 2011 Skrevet 15. januar 2011 Og jeg har gått fra snasen løve til noe som heter "Kräftan". Jeg vet ikke engang hva det er for noe. Krepsen? 0 Siter
ekte nick Skrevet 15. januar 2011 Skrevet 15. januar 2011 Såvidt jeg vet, har antroposofene kjent til dette i årevis, og de bruker et annet astrologisk system som er basert på disse endringene. 0 Siter
ekte nick Skrevet 15. januar 2011 Skrevet 15. januar 2011 Jeg gikk fra Skytte til "Ormbäreren", hva nå enn det er... Ormbæreren - det minner meg om noe Harry Potter-aktig, der du har evne til å temme farlige ormer. Sikkert noe positivt! 0 Siter
Gjest prust Skrevet 15. januar 2011 Skrevet 15. januar 2011 Ormbæreren - det minner meg om noe Harry Potter-aktig, der du har evne til å temme farlige ormer. Sikkert noe positivt! Er det ikke en krimroman som heter Slangebæreren, tro? 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 15. januar 2011 Skrevet 15. januar 2011 Er det ikke en krimroman som heter Slangebæreren, tro? Jo, Unni Lindell, tror jeg. 0 Siter
Gjest løvenevøl Skrevet 15. januar 2011 Skrevet 15. januar 2011 Det utgjorde ingen forskjell for meg 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 15. januar 2011 Skrevet 15. januar 2011 Jo, Unni Lindell, tror jeg. Jepp, Unni Lindell, er vel første boka tror jeg. Jeg brukte den i en oppgave i fjor, siden noen er treige og ikke hadde studiekompetanse, måtte hun til med 14-timers norsk *sukk* ;o) 0 Siter
morsan Skrevet 15. januar 2011 Skrevet 15. januar 2011 Ja, en endring av stjernetegn ville virkelig snudd mitt liv på hodet! Makan!! 0 Siter
morsan Skrevet 15. januar 2011 Skrevet 15. januar 2011 Såvidt jeg vet, har antroposofene kjent til dette i årevis, og de bruker et annet astrologisk system som er basert på disse endringene. Oi. antroposofene, du! 0 Siter
morsan Skrevet 15. januar 2011 Skrevet 15. januar 2011 Og jeg har gått fra snasen løve til noe som heter "Kräftan". Jeg vet ikke engang hva det er for noe. Har du ikke hørt svenskene ha kräftskiva om høsten/sensommeren? :-) http://sv.wikipedia.org/wiki/Kr%C3%A4ftskiva 0 Siter
Sara Bernard Skrevet 15. januar 2011 Skrevet 15. januar 2011 Å innbille meg at jeg skulle være en oppmerksomhetsglad Løve, ville gjøre meg veldig nervøs og ganske dårlig i magen... så jeg er nok en jomfru likevel. :-) 0 Siter
tonie Skrevet 15. januar 2011 Forfatter Skrevet 15. januar 2011 Å innbille meg at jeg skulle være en oppmerksomhetsglad Løve, ville gjøre meg veldig nervøs og ganske dårlig i magen... så jeg er nok en jomfru likevel. :-) Du har nok accendingsen i jomfuen, du. Det tror jeg bestemt. Jeg begynner å trives med å være skytte! Jeg er blitt mye mer laidback og ubekymret nå 0 Siter
tonie Skrevet 15. januar 2011 Forfatter Skrevet 15. januar 2011 jeg og.. Jeg som alltid har vært skorpion er plutselig vekt??? Ja, det er rart hvordan livet kan bbli snudd på hodet på et lite øyeblikk. Det går seg nok til skal du se. 0 Siter
Dorthe Skrevet 15. januar 2011 Skrevet 15. januar 2011 Dette går ikke! Jeg kan ikke være Jomfru... Helvette for en start på dagen.. Joda, det kan du. Jeg har vært jomfru helt til nå og dattera mi og. 0 Siter
cathlin Skrevet 15. januar 2011 Skrevet 15. januar 2011 Joda, det kan du. Jeg har vært jomfru helt til nå og dattera mi og. Gud, nei. Det går ikke. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.