Gå til innhold

Jøje meg, jeg må finnemeg selv IGJEN!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bahhhh...her i huset er det JEG SOM ER VEKT! *hytter med neven* Og de kan snu hele verdensrommet opp ned, det skiter jeg i! *hmf*

Skrevet

Dette går ikke! Jeg kan ikke være Jomfru...

Helvette for en start på dagen..

-På Dol av og til
Skrevet

Og jeg har gått fra snasen løve til noe som heter "Kräftan". Jeg vet ikke engang hva det er for noe. :o

Krepsen?

Skrevet

Såvidt jeg vet, har antroposofene kjent til dette i årevis, og de bruker et annet astrologisk system som er basert på disse endringene.

Skrevet

Jeg gikk fra Skytte til "Ormbäreren", hva nå enn det er...

Ormbæreren - det minner meg om noe Harry Potter-aktig, der du har evne til å temme farlige ormer. Sikkert noe positivt!

Skrevet

Ormbæreren - det minner meg om noe Harry Potter-aktig, der du har evne til å temme farlige ormer. Sikkert noe positivt!

Er det ikke en krimroman som heter Slangebæreren, tro?

Skrevet

Er det ikke en krimroman som heter Slangebæreren, tro?

Jo, Unni Lindell, tror jeg. :)

Gjest Shira :o)
Skrevet

Jo, Unni Lindell, tror jeg. :)

Jepp, Unni Lindell, er vel første boka tror jeg. Jeg brukte den i en oppgave i fjor, siden noen er treige og ikke hadde studiekompetanse, måtte hun til med 14-timers norsk *sukk* ;o)

Skrevet

Ja, en endring av stjernetegn ville virkelig snudd mitt liv på hodet! Makan!!

Skrevet

Såvidt jeg vet, har antroposofene kjent til dette i årevis, og de bruker et annet astrologisk system som er basert på disse endringene.

Oi. antroposofene, du!

Skrevet

Å innbille meg at jeg skulle være en oppmerksomhetsglad Løve, ville gjøre meg veldig nervøs og ganske dårlig i magen... så jeg er nok en jomfru likevel. :-)

Skrevet

Å innbille meg at jeg skulle være en oppmerksomhetsglad Løve, ville gjøre meg veldig nervøs og ganske dårlig i magen... så jeg er nok en jomfru likevel. :-)

Du har nok accendingsen i jomfuen, du. Det tror jeg bestemt. Jeg begynner å trives med å være skytte! Jeg er blitt mye mer laidback og ubekymret nå:)

Skrevet

jeg og.. Jeg som alltid har vært skorpion er plutselig vekt???

Ja, det er rart hvordan livet kan bbli snudd på hodet på et lite øyeblikk. Det går seg nok til skal du se.

Skrevet

Dette går ikke! Jeg kan ikke være Jomfru...

Helvette for en start på dagen..

Joda, det kan du. Jeg har vært jomfru helt til nå og dattera mi og.

Skrevet

Joda, det kan du. Jeg har vært jomfru helt til nå og dattera mi og.

Gud, nei. Det går ikke.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...