Gå til innhold

Trenger råd

Anbefalte innlegg

Gjest Skal ikke være lett

Jeg og kjæresten har et avstandsforhold. Kort fortalt, etter vi ble kjærester fikk han seg en venninne, jeg har aldri møtt hun og de gikk litt turer sammen og sånn, jeg sa ingenting på det men da jeg fikk høre at hun er forelsket og har prøvd seg på han flere ganger sa jeg at jeg ikke synes det er greit at de to hadde kontakt (jeg har skrevet om det her før) han mente jeg var sjalu osv men kuttet kontakten med hun mer eller mindre. Jeg har hørt rykter om at disse to har hatt sex bak min rygg, men har valgt å tro på han da han nekter. Da vi ble sammen bodde han med en venninne som også var forelsket i han, hun flyttet ut når vi ble kjærester, jeg har blitt litt lei av dette venninne greiene hans.

En stund før jul fortalte han meg om en ny venninne som han av og til går tur med fordi de har hunder av samme rase som leker sammen. Forsåvidt greit for meg. Men han fikk julegave av henne til jul, og alle mms han sender til meg nå om dagen sender han også til henne (jeg ser det på detaljer i meldingen)

jeg merker at jeg ikke er helt komfortabel med det, tenker at hun også er vel interessert i han siden hun ga en koselig julepresang til han. Jeg trodde hun bare var en "tur med hunden" venn. Hva tenker dere? jeg vil ikke fremstå som sjalu og vanskelig. Hvordan ta det opp på en god måte?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/359411-trenger-r%C3%A5d/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...