Gjest Pilleguri Skrevet 27. september 2001 Skrevet 27. september 2001 Hei! Har stått på Zoloft 50 mg en uke nå. Kan jeg opp i 100 mg nå da? Er det mindre sjanse for kramper om jeg venter litt til på 50 mg. før jeg øker? Er så redd for kramper i respirasjonsorgana spesielt, når jeg er alene... Går forresten en resept "ut på dato"? 0 Siter
sherlock Skrevet 27. september 2001 Skrevet 27. september 2001 Hei. Tror medikament som Zoloft, cipramil og lignende gir mindre risiko for farlige bivirkninger enn helt vanlige reseptfrie medesiner som dispril og paracetamol og nesedråper. Tør du ta en paracet, er det ingenting i veien for å ta en zoloft. Mvh 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 27. september 2001 Skrevet 27. september 2001 Vanligvis øker en mellom første og andre uke. Du kan godt gjøre det nå. Krampe-greiene kan du se bort fra. Har aldri hørt om noen som har fått det selv omdet beskrives i litteraturen. Husk at det er mange millioner som bruker Zoloft. Resepter gjelder et år fra utstedelsesdato. 0 Siter
Gjest Pilleguri Skrevet 28. september 2001 Skrevet 28. september 2001 Hei. Tror medikament som Zoloft, cipramil og lignende gir mindre risiko for farlige bivirkninger enn helt vanlige reseptfrie medesiner som dispril og paracetamol og nesedråper. Tør du ta en paracet, er det ingenting i veien for å ta en zoloft. Mvh Jo, du kan jo ha rett i det :-)Paracet er vel _egentlig_ i samme "reseptgruppe" som SSRIs, bare at man likevel kan kjøpe dem uten resept i _visse_ mengder. Må man ikke ha resept for å kjøpe mer enn en pakke Paracetamol? Jeg spiser ikke Paracet hver dag.., slik man skal gjøre med Zoloften, Jeg ville nok også hatt betenkeligheter med å spise Paracetamolprodukter hver dag.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.