Gå til innhold

Noen flere Zoloftspm.Nhd

Anbefalte innlegg

Gjest Pilleguri

Hei!

Har stått på Zoloft 50 mg en uke nå. Kan jeg opp i 100 mg nå da? Er det mindre sjanse for kramper om jeg venter litt til på 50 mg. før jeg øker? Er så redd for kramper i respirasjonsorgana spesielt, når jeg er alene...

Går forresten en resept "ut på dato"?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/35968-noen-flere-zoloftspmnhd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nils Håvard Dahl, psykiater

Vanligvis øker en mellom første og andre uke. Du kan godt gjøre det nå.

Krampe-greiene kan du se bort fra. Har aldri hørt om noen som har fått det selv omdet beskrives i litteraturen. Husk at det er mange millioner som bruker Zoloft.

Resepter gjelder et år fra utstedelsesdato.

Gjest Pilleguri

Hei.

Tror medikament som Zoloft, cipramil og lignende gir mindre risiko for farlige bivirkninger enn helt vanlige reseptfrie medesiner som dispril og paracetamol og nesedråper. Tør du ta en paracet, er det ingenting i veien for å ta en zoloft.

Mvh

Jo, du kan jo ha rett i det :-)Paracet er vel _egentlig_ i samme "reseptgruppe" som SSRIs, bare at man likevel kan kjøpe dem uten resept i _visse_ mengder. Må man ikke ha resept for å kjøpe mer enn en pakke Paracetamol?

Jeg spiser ikke Paracet hver dag.., slik man skal gjøre med Zoloften, Jeg ville nok også hatt betenkeligheter med å spise Paracetamolprodukter hver dag..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...