Gjest hilsen en mamma Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Jeg skulle sjekke når barnetrygden kommer denne måneden, og det sto 29de. Men det er på lørdag. Pleier det ikke å komme på en virkedag? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meg__123! Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 da kommer den nok fredagen før ? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Den kommer på siste virkedag før dato om dato er på helg eller helligdag. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hilsen en mamma Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Den kommer på siste virkedag før dato om dato er på helg eller helligdag. ) Men er det ikke rart at de da ikke isteden skriver datoen før? For datoen varierer jo fra måned til måned uansett. Jeg skjønner ikke dette. Er du sikker på at den kommer inn på fredag? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Men er det ikke rart at de da ikke isteden skriver datoen før? For datoen varierer jo fra måned til måned uansett. Jeg skjønner ikke dette. Er du sikker på at den kommer inn på fredag? Jepp. Hos meg er den som regel inne en dag før også faktisk. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Modern77 Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Det pleier vel å være sånn at den kommer virkedagen før om det faller på en helgedag. sånn er det med lønn også, hvis vi har utbetaling den 12. og det kommer på en lørdag, da får vi lønnen på fredagen. tipper det er sånn med trygd og. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest segunda Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Men er det ikke rart at de da ikke isteden skriver datoen før? For datoen varierer jo fra måned til måned uansett. Jeg skjønner ikke dette. Er du sikker på at den kommer inn på fredag? De sjekker ikke ukedagene når dette blir skrevet, og det er ikke noe rart. Mulig at dette er 29. januar hvert år. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.