Gå til innhold

NHD,Innsyn i journal,- de nekter.

Anbefalte innlegg

Gjest (Anonymous)

Hei!

Du skrev en gang at man kunne skrive til stedet man var innlagt, for å få innsyn i journalen. Har du noen gang forsøkt å skrive til Lier? Jeg fikk min psykiater på Modum Bad til å skrive til Lier psykiatriske for at HUN skulle få innsyn i min journal, men de gadd ikke engang ta seg tid til å svare!!

Jeg er veldig interessert i å vite hvordan de tolket meg, især siden de skriftlig ba om unskyldning etterpå da jeg gikk videre med hvordan de behandlet meg der. Hvordan går jeg frem da, når ikke engang min lege eller psykiater får svar?

Dette betyr litt for meg...!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/36032-nhdinnsyn-i-journal-de-nekter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nils Håvard Dahl, psykiater

Det er en alvorlig sak om de ikke svarer på brev eller nekter å utlevere journal til din nåværende behandler etter anmodning fra deg.

Du klager til Fylkeslegen. Her er loven svært klar, og det er minimalt med mulighet for ulike fortolkninger.

Lykke til :-).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...