Gå til innhold

Grete....din tøffing!!!


Gjest enellerannen

Anbefalte innlegg

Gjest enellerannen

Kjære Grete.

Leste KK og må bare si at jeg virkelig beundrer ditt pågangsmot. Du virker så uredd. Skulle virkelig ønske jeg hadde litt av det. Forresten så er det kanskje nettopp det mange av oss her inne har, siden vi har overlevd alt det traumatiske vi har vært igjennom og siden vi "henger på fortsatt" så godt vi bare kan. Jaggu ska jeg gjørra det.....jo, nå gjør jeg det asså: HURRA FOR OSS SURVIVERE !!!!!! HURRA FOR OSS SURVIVERE (ere riktig skrevet der her a)....nåja...HURRA IALLEFALL!!!! Fy f.... for en gjeng med tøffinger vi er. Vi har overlevd så langt vi dere.(selv om det mange ganger er med nød og neppe). DÆVEN!!!!

Nei, nå banner jeg fælt,- skal sjerpe meg. Måtte bare få trøkka ut det som svulma i hjertet. Jeg er stolt av oss!!!

Varm-*forsiktig*-klem til alle her fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære du!

Tusen takk skal du ha! Snakket akkurat med hun som har skrevet reportasjen, og kommentaren fra KK var at de er veldig fornøyd! De har fått mange kommentarer på reportasjen, og det var jo supert! Kanskje jeg får noen nye kunder???!!

Og jeg er veldig, veldig enig med deg: Vi er en kjempeflott gjeng her inne! Bra poeng du kom med der ja!

Varm klem fra Grete :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære du!

Tusen takk skal du ha! Snakket akkurat med hun som har skrevet reportasjen, og kommentaren fra KK var at de er veldig fornøyd! De har fått mange kommentarer på reportasjen, og det var jo supert! Kanskje jeg får noen nye kunder???!!

Og jeg er veldig, veldig enig med deg: Vi er en kjempeflott gjeng her inne! Bra poeng du kom med der ja!

Varm klem fra Grete :-)

enig med enellerannen.. du er tøff Grete.. rå tøff!!!!

men du... *flirer*... den ally mcbeal drakta... er den i pastell???

*klæms*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

enig med enellerannen.. du er tøff Grete.. rå tøff!!!!

men du... *flirer*... den ally mcbeal drakta... er den i pastell???

*klæms*

Bella!!

Æh, altså, den lekre Ally McBeal-drakten går i brunt og har litt (veldig?) kort skjørt, kan du si!! Jeg har utrolig lekre kontorer som minner om kontoret til Ally, det er (sansynligvis forhåpentligvis muligvis) derfor journalisten bruker det uttrykket! Knegg!

Flirfull hilsen Grete :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bella!!

Æh, altså, den lekre Ally McBeal-drakten går i brunt og har litt (veldig?) kort skjørt, kan du si!! Jeg har utrolig lekre kontorer som minner om kontoret til Ally, det er (sansynligvis forhåpentligvis muligvis) derfor journalisten bruker det uttrykket! Knegg!

Flirfull hilsen Grete :-)

*lol*

jeg fryktet et sekund at den var i lyserosa.... *puster nu lettet ut*...

*klemmer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Havet blått

Bella!!

Æh, altså, den lekre Ally McBeal-drakten går i brunt og har litt (veldig?) kort skjørt, kan du si!! Jeg har utrolig lekre kontorer som minner om kontoret til Ally, det er (sansynligvis forhåpentligvis muligvis) derfor journalisten bruker det uttrykket! Knegg!

Flirfull hilsen Grete :-)

hei.

her havet blått.

ja jeg her kjøpt kk_ blad og av deg, Grete.kult av deg

tøff av deg men jeg innrømme av det.(kaan ikke si sånn ( åååååå einnnn )

jeg synes at du er pen og vakker.,,,,lurt jeg montere....

holde forsetter hold ut Grete.. mer frisk yngre ut

av det deg . Grete

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei.

her havet blått.

ja jeg her kjøpt kk_ blad og av deg, Grete.kult av deg

tøff av deg men jeg innrømme av det.(kaan ikke si sånn ( åååååå einnnn )

jeg synes at du er pen og vakker.,,,,lurt jeg montere....

holde forsetter hold ut Grete.. mer frisk yngre ut

av det deg . Grete

Heia Havet Blått!

Dette er en av de mer interessante tilbakemeldingene jeg har fått!! Ettersom det mangler litt ord her og der, kan jeg jo bare fylle inn det som jeg synes passer best!! *Tøyser med deg!*

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Vet ikke om jeg ser yngre ut enn det jeg er, jeg føler meg i hvert fall ikke så gammel som jeg er.

Og du da? Hvordan går det med deg for tiden? Har dere mye gøy med hvalpen?

En ting jeg lurte på: Gikk du på DIXI-foredraget da de hadde skaffet tolk? Håper det!

God klem til deg fra Grete :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære du!

Tusen takk skal du ha! Snakket akkurat med hun som har skrevet reportasjen, og kommentaren fra KK var at de er veldig fornøyd! De har fått mange kommentarer på reportasjen, og det var jo supert! Kanskje jeg får noen nye kunder???!!

Og jeg er veldig, veldig enig med deg: Vi er en kjempeflott gjeng her inne! Bra poeng du kom med der ja!

Varm klem fra Grete :-)

Du er tøff, og det er fint at du tør dette! Stå på, Grete!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Havet Blått

Heia Havet Blått!

Dette er en av de mer interessante tilbakemeldingene jeg har fått!! Ettersom det mangler litt ord her og der, kan jeg jo bare fylle inn det som jeg synes passer best!! *Tøyser med deg!*

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Vet ikke om jeg ser yngre ut enn det jeg er, jeg føler meg i hvert fall ikke så gammel som jeg er.

Og du da? Hvordan går det med deg for tiden? Har dere mye gøy med hvalpen?

En ting jeg lurte på: Gikk du på DIXI-foredraget da de hadde skaffet tolk? Håper det!

God klem til deg fra Grete :-)

hei Grete..

jo , det er sant . Du må være stolt av din alder... Og vakker...

Grete , det er sant..

Ja med vår Tara valp blitt større og større, aldri ferdig vokse ..Tara er snill og barne-vennlig. Min barna elsker og leke sammen, Tara er veldig sosial familen.

Nei jeg var ikke med DiXi i oslo.. kveld tema.. pga min svigerfar død og begravelse.vi måtte reist og orden ting.. nå vi ta med svigermor hos oss i perioder..

Det var så sliten og noe ganger ...min mann har 5 søster, var ikke så lett medarbeid..men nå er ferdig.

Derfor jeg kunne ikke kommer , ta igjen annen dag senere..

Nå vi har høst ferier og dritt vær og sur. som jeg har planlegge ta tur i fjell men avlyst pga vær..

ha det bra :)

Høst-klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei Grete..

jo , det er sant . Du må være stolt av din alder... Og vakker...

Grete , det er sant..

Ja med vår Tara valp blitt større og større, aldri ferdig vokse ..Tara er snill og barne-vennlig. Min barna elsker og leke sammen, Tara er veldig sosial familen.

Nei jeg var ikke med DiXi i oslo.. kveld tema.. pga min svigerfar død og begravelse.vi måtte reist og orden ting.. nå vi ta med svigermor hos oss i perioder..

Det var så sliten og noe ganger ...min mann har 5 søster, var ikke så lett medarbeid..men nå er ferdig.

Derfor jeg kunne ikke kommer , ta igjen annen dag senere..

Nå vi har høst ferier og dritt vær og sur. som jeg har planlegge ta tur i fjell men avlyst pga vær..

ha det bra :)

Høst-klem fra

Kjære deg!

Skjønner at du har hatt en tøff tid nå, siden svigerfar døde og dere skal ha svigermor boende hos dere en stund. Pass på deg selv, ikke bruk kreftene dine på svigermor - hun kan lett bli en svigerdrage... Håper dere går godt sammen! Min mor sier at fisk og gjester lukter etter 3 dager. Håper hun ikke skal være FOR lenge?

Er det ikke typisk at når det endelig er ferie, så blir det dårlig vær??? Her i Stavanger er det også dårlig vær med regn og vind. Jeg fyrer i ovnen og tenner masse levende lys slik at det blir koselig å være inne. Heldigvis har vi ikke høstferie før neste uke, kanskje det fine været kommer da?!

Hva er det du jobber med Havet Blått? Er du 100% husmor eller har du jobb i tillegg? Tara høres så søt ut! Det er alltid godt med dyr i huset. Jeg har veldig lyst på hund, men vi reiser så mye at det hadde aldri i verden gått bra. Kanskje når jeg kommer på gamlehjem?!! hehe

Høst-ferieklem til deg også!

Grete :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Havet Blått

Kjære deg!

Skjønner at du har hatt en tøff tid nå, siden svigerfar døde og dere skal ha svigermor boende hos dere en stund. Pass på deg selv, ikke bruk kreftene dine på svigermor - hun kan lett bli en svigerdrage... Håper dere går godt sammen! Min mor sier at fisk og gjester lukter etter 3 dager. Håper hun ikke skal være FOR lenge?

Er det ikke typisk at når det endelig er ferie, så blir det dårlig vær??? Her i Stavanger er det også dårlig vær med regn og vind. Jeg fyrer i ovnen og tenner masse levende lys slik at det blir koselig å være inne. Heldigvis har vi ikke høstferie før neste uke, kanskje det fine været kommer da?!

Hva er det du jobber med Havet Blått? Er du 100% husmor eller har du jobb i tillegg? Tara høres så søt ut! Det er alltid godt med dyr i huset. Jeg har veldig lyst på hund, men vi reiser så mye at det hadde aldri i verden gått bra. Kanskje når jeg kommer på gamlehjem?!! hehe

Høst-ferieklem til deg også!

Grete :-)

Hei Grete :)

ja ,alt er bra med oss..m/svigermor... har gjordt mye idag pga flott vær...rydde hagen og avfall søppel på tiden pga kommer kuldere og "snart" kommer snø.. svigermor hjelp til også , bare bra enn sitte i rumpa.. "sparke opp og gjøre noe som hun liker"

mmmhhh vet ikke hvor lenger blir bo hos oss... ja men ikke noe plager oss ,hverfall forløping... men jo delvis litt masse kopp men jeg hører ikke . hihi..

Ja ,jeg er full tid på jobb mitt og jeg jobbe med døve barn og ungdommer . turnus- skifte. Og har ansvar gruppe elever med adfredsproblemer..

jeg trives godt både jobb og elever..

Tara er kjempesøt. litt trist at du kan ikke ha hund pga mye reiser... vel du kan jo lån av Tara.. da blir tungvint transport med fly..

Å nei det blir ikke akutelt for deg sende til gamle-hjem og masse året igjen heldigvis. hahaha..

Gamle hjem i norge for kaldt ,bedre i syden spania da jeg søker og vente lister ...vet ikke hvor lenger haha kanskje imorgen ...:¤

nei jeg er ferdig..

høst klem fra meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...