Gå til innhold

Vræ- mistet diamantøredobb - hva m forsikring?

Anbefalte innlegg

Gjest mistet diamanten min

HJEEEELP - under Oslo besøk idag så må jeg ha mistet min diamantøredobb som er sååå kjær for meg ! Disse kjøpte jeg med penger fra min far da han døde. De hadde skikkelig bakdel, så de skal i grunn ikke være så lett å miste.

Jeg var hos fysio og jeg kjente da at de var på fordi hun behandler nakken og jeg kjente at bakdelene stakk inn i huden/nakken....

oppdaget nå for en times tid siden at den ene var borte.. Har gjennomsøkt bil, klær og hus.. finner ingenting..

er så lei meg..

de ble kjøpt i England da jeg bodde der.. har serfikat på disse, men ingen kvittering.. men har jo den andre så det kan jo sikkert takseres på bakgrunn av dette. !

Men dekker reiseforsikring noe sånt ??

Fortsetter under...

Gjest mistet diamanten min

Regner med du har ringt fysioterapeuten og spurt om du har miste den der? Du kan jo ha mistet den under påkledning etter timen.

Joda,, ringte sporenstreks og spurte.. hun sjekket og fant ingenting :-(

Annonse

Annonse

• 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...