Gå til innhold

Kan noen anbefale en skikkelig god håndkrem.....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Modern77

Er ikke helt sikker, men tror den het Avene kuldekrem for hender, selges på apotek, kjempegod. min mor har alltid hatt problemhender som har sprukket og vært riktig så stygge, men denne kremen tok knekken på problemet og nå har hun silkemyke hender.

Er ikke helt sikker, men tror den het Avene kuldekrem for hender, selges på apotek, kjempegod. min mor har alltid hatt problemhender som har sprukket og vært riktig så stygge, men denne kremen tok knekken på problemet og nå har hun silkemyke hender.

Akkurat den skulle jeg anbefale også:-) Jeg har bestandig slitt med tørre og sprukne hender, spesielt på vinteren, og etter at jeg ble anbefalt Avene kildekrem så har jeg nesten blitt fullstendig kvitt problemet...

Annonse

Gjest Shira :o)

Som flere nevner, Avene kuldekrem fra apoteket. Smør også godt på om kvelden, ha gjerne hansker på om natten.

Jeg bruker andre merker også, men når det blir skikkelig ille og jeg sprekker, så bruker jeg kun Avene.

Spør gjerne på apoteket, jeg fikk gode råd der.

Gjest Elextra

Favoritten min er Crème Jeunesse des Mains fra CLARINS. Den fukter godt samtidig som den trekker seg umiddelbart inn i huden. Utrolig god!

Finnes mange gode kremer som er egnet f.eks. når du legger deg på kvelden, men ikke så egnet på dagtid fordi de klisser.

Favoritten min er Crème Jeunesse des Mains fra CLARINS. Den fukter godt samtidig som den trekker seg umiddelbart inn i huden. Utrolig god!

Finnes mange gode kremer som er egnet f.eks. når du legger deg på kvelden, men ikke så egnet på dagtid fordi de klisser.

Ah, den liker jeg også! Må sette den på taxfree-handlelista til uka :o)

Hampekremen de selger på Bodyshop er effektiv, men er noe klissete uten å være en versting heller. Jeg bruker den på kvelden fordi den også lukter mer hampeplante - ikke vondt, men litt spesielt.

Ellers har L'Occitane kjeden veldig mye bra som bygger på naturlige råvarer. I verste fall, klin hendene inn med olivenolje en gang du har GOD tid til å være klissete. Det virker.

Akkurat den skulle jeg anbefale også:-) Jeg har bestandig slitt med tørre og sprukne hender, spesielt på vinteren, og etter at jeg ble anbefalt Avene kildekrem så har jeg nesten blitt fullstendig kvitt problemet...

VIC. Funker alltid. Hendene får ekstra mye på vinteren.

Annonse

Har du prøvd Pattesalve? Den kommer i digre tuber, blant annet på Felleskjøpet(tror jeg), men nylig så jeg den i mer praktiske små tuber, uten at jeg husker hvor.... Pattesalven er genial til tørre hender, tørre lepper....

Avene her også. Ikke bare 'den vanlige kuldekremen' (som er kjempegod), men når hendene mine er helt ute og sykler (typisk første kuldeperiode hver høst/vinter) og blir sprukne og røde over knokene..da er det Avene Cicalfate jeg bruker. Den er på tube, og inneholder zink og kobber og er derfor litt bakteriedrepende. Funker veldig bra for meg. Ååh, blir glad inni meg bare ved å tenke på at jeg fant den kremen tilslutt.. :-D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...