Gå til innhold

Leste en bra/dårlig bok i det siste?

Anbefalte innlegg

Gjest boktråden
Skrevet

anbefalinger?

Trenger noe som er underholdende, spennende men ikke alt for komplisert Har ikke all verdens konsentrasjon for tiden..

Akkurat nå leser jeg om" R-en urokråke i språket". En bok som bare handler om bokstaven R, ganske interessant.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akkurat ferdig med "Bernhard Hvals forsnakkelser" av Lars Saabye Christensen. Anbefales!

Skrevet

En her i huset fikk en sånn bok som lager lyd med drømmehagen. Hoppsi Deisi, Hinkel Pinkel og disse figurene. Når du ser bilde av Hinkel pinkel kan du trykke på en prikk - så kommer det Hinkel-Pinkel-lyd.

Men denne oppfyller kanskje bare det ene kriteriet - dette om ukomplisert tekst? Men boken er fin den..

Skrevet

Jussi Adler-Olsen, eller Mo Hayder hvis du liker krim.

candyqueen_83
Skrevet

Lars Kepler- Hypnotisøren og Paganinikontrakten.

Skrevet

Når jeg vil ha noe lett, så koser jeg med typisk "Chick-lit". Forfattere som anbefales er: Jane Green, Sophie Kinsella, Lisa Jewell f.eks. (Mange andre, men jeg kommer ikke på dem akkurat nå.)

Ellers liker jeg krim av Karin Alvteigen, Anne Holt og Robin Cook.

Bøkene til Fay Weldon er underholdende.

Skrevet

Når jeg vil ha noe lett, så koser jeg med typisk "Chick-lit". Forfattere som anbefales er: Jane Green, Sophie Kinsella, Lisa Jewell f.eks. (Mange andre, men jeg kommer ikke på dem akkurat nå.)

Jeg eier ikke konsentrasjonsevne til å lese bøker. Desverre. Men egentlig hoppet jeg inn for å spørre deg hvordan det går med vesla om dagen?

Skrevet

Jeg eier ikke konsentrasjonsevne til å lese bøker. Desverre. Men egentlig hoppet jeg inn for å spørre deg hvordan det går med vesla om dagen?

Koselig det, EnolaGay :)

Det går veldig bra med snuppemora vår. Siste kontroll med ultralyd, MR og blodprøver var helt fin. Akkurat nå er hun frisk som en fisk :)

Hun skal følges opp med ultralyd og blodprøver (kreftmarkører pluss HcG) hver 3. mnd. Og det føles veldig trygt :)

Skrevet

Koselig det, EnolaGay :)

Det går veldig bra med snuppemora vår. Siste kontroll med ultralyd, MR og blodprøver var helt fin. Akkurat nå er hun frisk som en fisk :)

Hun skal følges opp med ultralyd og blodprøver (kreftmarkører pluss HcG) hver 3. mnd. Og det føles veldig trygt :)

Det var godt å høre! Jeg lever litt lykkelig på sånne små ting oppi alt man ser og hører av elendighet. :0)

Skrevet

Det var godt å høre! Jeg lever litt lykkelig på sånne små ting oppi alt man ser og hører av elendighet. :0)

:) Ja, det er godt å kunne fokusere litt på de små gledene og lykkestundene :)

Gjest sjøstjerna
Skrevet

:) Ja, det er godt å kunne fokusere litt på de små gledene og lykkestundene :)

Veldig hyggelige nyheter. :)

Rart med det, men når man er såpass ofte på DOL, og "kjenner" noen av de faste- så er det ekstra godt å høre at det går bra. :)

Skrevet

Jeg leser Ken Folletts historiske romaner for tida. " Stormenes tid" og "I all evighet" og "Kjempenes Fall" De likte jeg godt.

-også plukka jeg opp noen nye bøker på Mamutsalg som jeg ikke har begynt på ennå.

Skrevet

Jeg liker også veldig godt bøkene i Drops serien. Lurer forresten på om det har kommet en ny i Shoppoholikerserien som jeg ikke har fått med meg. I den siste jeg leste fikk de vel baby.

Bra å høre at det går bra med datteren din :)

Skrevet

Boktyven. Veldig vakker bok synes jeg. Har fått gode kritikker på bokkilden. Jeg hørte den på lydbok da. Bra leser eller hva det heter :)

candyqueen_83
Skrevet

Jeg liker også veldig godt bøkene i Drops serien. Lurer forresten på om det har kommet en ny i Shoppoholikerserien som jeg ikke har fått med meg. I den siste jeg leste fikk de vel baby.

Bra å høre at det går bra med datteren din :)

Ja, mini-shopoholiker :o) Gleder meg til å lese den :o)

Skrevet

Veldig hyggelige nyheter. :)

Rart med det, men når man er såpass ofte på DOL, og "kjenner" noen av de faste- så er det ekstra godt å høre at det går bra. :)

Ja, jeg kjenner meg igjen i den følelsen :)

Skrevet

Jeg holder på å lese Saras nøkkel. Veldig fengslende og interessant bok. Gripende og fæl.

Skrevet

Jeg holder på å lese Saras nøkkel. Veldig fengslende og interessant bok. Gripende og fæl.

Å, den har jeg kjøpt også og gleder meg til å lese den:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...