Gjest boktråden Skrevet 19. februar 2011 Skrevet 19. februar 2011 anbefalinger? Trenger noe som er underholdende, spennende men ikke alt for komplisert Har ikke all verdens konsentrasjon for tiden.. Akkurat nå leser jeg om" R-en urokråke i språket". En bok som bare handler om bokstaven R, ganske interessant. 0 Siter
Holmes Skrevet 19. februar 2011 Skrevet 19. februar 2011 Akkurat ferdig med "Bernhard Hvals forsnakkelser" av Lars Saabye Christensen. Anbefales! 0 Siter
BobbyPeru Skrevet 19. februar 2011 Skrevet 19. februar 2011 En her i huset fikk en sånn bok som lager lyd med drømmehagen. Hoppsi Deisi, Hinkel Pinkel og disse figurene. Når du ser bilde av Hinkel pinkel kan du trykke på en prikk - så kommer det Hinkel-Pinkel-lyd. Men denne oppfyller kanskje bare det ene kriteriet - dette om ukomplisert tekst? Men boken er fin den.. 0 Siter
Bookworm Skrevet 19. februar 2011 Skrevet 19. februar 2011 Jussi Adler-Olsen, eller Mo Hayder hvis du liker krim. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 19. februar 2011 Skrevet 19. februar 2011 Lars Kepler- Hypnotisøren og Paganinikontrakten. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 20. februar 2011 Skrevet 20. februar 2011 Når jeg vil ha noe lett, så koser jeg med typisk "Chick-lit". Forfattere som anbefales er: Jane Green, Sophie Kinsella, Lisa Jewell f.eks. (Mange andre, men jeg kommer ikke på dem akkurat nå.) Ellers liker jeg krim av Karin Alvteigen, Anne Holt og Robin Cook. Bøkene til Fay Weldon er underholdende. 0 Siter
Shadow 650 Skrevet 20. februar 2011 Skrevet 20. februar 2011 Camilla Läckberg, om du liker krim 0 Siter
EnolaGay Skrevet 20. februar 2011 Skrevet 20. februar 2011 Når jeg vil ha noe lett, så koser jeg med typisk "Chick-lit". Forfattere som anbefales er: Jane Green, Sophie Kinsella, Lisa Jewell f.eks. (Mange andre, men jeg kommer ikke på dem akkurat nå.) Ellers liker jeg krim av Karin Alvteigen, Anne Holt og Robin Cook. Bøkene til Fay Weldon er underholdende. Jeg eier ikke konsentrasjonsevne til å lese bøker. Desverre. Men egentlig hoppet jeg inn for å spørre deg hvordan det går med vesla om dagen? 0 Siter
Gjest Høstløv Skrevet 20. februar 2011 Skrevet 20. februar 2011 Boken "Morgen i Jenin" av Susan Abulhawa er å anbefale. Se omtale av boken her: http://www.aschehoug.no/katalog?productId=28247464 0 Siter
jubalong70 Skrevet 20. februar 2011 Skrevet 20. februar 2011 Jeg eier ikke konsentrasjonsevne til å lese bøker. Desverre. Men egentlig hoppet jeg inn for å spørre deg hvordan det går med vesla om dagen? Koselig det, EnolaGay Det går veldig bra med snuppemora vår. Siste kontroll med ultralyd, MR og blodprøver var helt fin. Akkurat nå er hun frisk som en fisk Hun skal følges opp med ultralyd og blodprøver (kreftmarkører pluss HcG) hver 3. mnd. Og det føles veldig trygt 0 Siter
EnolaGay Skrevet 20. februar 2011 Skrevet 20. februar 2011 Koselig det, EnolaGay Det går veldig bra med snuppemora vår. Siste kontroll med ultralyd, MR og blodprøver var helt fin. Akkurat nå er hun frisk som en fisk Hun skal følges opp med ultralyd og blodprøver (kreftmarkører pluss HcG) hver 3. mnd. Og det føles veldig trygt Det var godt å høre! Jeg lever litt lykkelig på sånne små ting oppi alt man ser og hører av elendighet. :0) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 20. februar 2011 Skrevet 20. februar 2011 Det var godt å høre! Jeg lever litt lykkelig på sånne små ting oppi alt man ser og hører av elendighet. :0) Ja, det er godt å kunne fokusere litt på de små gledene og lykkestundene 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 20. februar 2011 Skrevet 20. februar 2011 Ja, det er godt å kunne fokusere litt på de små gledene og lykkestundene Veldig hyggelige nyheter. Rart med det, men når man er såpass ofte på DOL, og "kjenner" noen av de faste- så er det ekstra godt å høre at det går bra. 0 Siter
Gjest GA Skrevet 20. februar 2011 Skrevet 20. februar 2011 Jeg leser Ken Folletts historiske romaner for tida. " Stormenes tid" og "I all evighet" og "Kjempenes Fall" De likte jeg godt. -også plukka jeg opp noen nye bøker på Mamutsalg som jeg ikke har begynt på ennå. 0 Siter
Elis31 Skrevet 20. februar 2011 Skrevet 20. februar 2011 Når jeg vil ha noe lett, så koser jeg med typisk "Chick-lit". Forfattere som anbefales er: Jane Green, Sophie Kinsella, Lisa Jewell f.eks. (Mange andre, men jeg kommer ikke på dem akkurat nå.) Ellers liker jeg krim av Karin Alvteigen, Anne Holt og Robin Cook. Bøkene til Fay Weldon er underholdende. Jeg liker også veldig godt bøkene i Drops serien. Lurer forresten på om det har kommet en ny i Shoppoholikerserien som jeg ikke har fått med meg. I den siste jeg leste fikk de vel baby. Bra å høre at det går bra med datteren din 0 Siter
Elis31 Skrevet 20. februar 2011 Skrevet 20. februar 2011 Boktyven. Veldig vakker bok synes jeg. Har fått gode kritikker på bokkilden. Jeg hørte den på lydbok da. Bra leser eller hva det heter 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 20. februar 2011 Skrevet 20. februar 2011 Jeg liker også veldig godt bøkene i Drops serien. Lurer forresten på om det har kommet en ny i Shoppoholikerserien som jeg ikke har fått med meg. I den siste jeg leste fikk de vel baby. Bra å høre at det går bra med datteren din Ja, mini-shopoholiker ) Gleder meg til å lese den ) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 21. februar 2011 Skrevet 21. februar 2011 Veldig hyggelige nyheter. Rart med det, men når man er såpass ofte på DOL, og "kjenner" noen av de faste- så er det ekstra godt å høre at det går bra. Ja, jeg kjenner meg igjen i den følelsen 0 Siter
Gjest prust Skrevet 21. februar 2011 Skrevet 21. februar 2011 Jeg holder på å lese Saras nøkkel. Veldig fengslende og interessant bok. Gripende og fæl. 0 Siter
Bookworm Skrevet 21. februar 2011 Skrevet 21. februar 2011 Jeg holder på å lese Saras nøkkel. Veldig fengslende og interessant bok. Gripende og fæl. Å, den har jeg kjøpt også og gleder meg til å lese den:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.