Gå til innhold

deprimerende å høre om andres liv på FB?

Anbefalte innlegg

Jeg har ofte tenkt at jeg skulle ønske at jeg heller bodde i et større land. Norge er lite nok fra før, kommer det en sjelden diagnose så blir ekspertene bare færre.

Så kanskje jeg bør ta en helseemigrasjon? USA feks?

Ja, jeg har tenkt det samme, men jeg har jo såpass liten unge enda. Vi får finne oss en amerikaner å gifte oss med.

Fortsetter under...

• Svar 84
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

25

• Sør

4

• songbirdy

3

• Mrs. Wallace

2

Mest aktive i denne tråden

Med mindre du allerede har en solid helseforsikring eller er mangemillionær, så ville jeg ikke reist til USA av helsemessige årsaker.

Med vennlig hilsen

Siden det ofte er et par års ventetid til spesialister så kunne jeg sikkert rukket hjem når jeg fikk legetime :o)

Jeg synes nesten det er mer tragisk med de av mine venner som _alltid_ legger ut hvor syke de er, hvilke medisiner de tar etc på statusen sin ;)

For min del handler mye av dette om hva man ønsker å fokusere på i livet sitt. Alle kan oppleve positive ting hver eneste dag om de bare "ser" de positive tingene... Det kan være blå himmel, fuglekvitter etc... For min del er det viktigere å legge ut det jeg synes er positivt enn det som er negativt, fordi jeg vet at jeg da føler meg mer vel :)

Det var et veldig godt eksempel, vi er jo så forsiktige når det gjelder folk som sliter med å få barn og det er akseptert at de synes det er fælt å ikke få barn.

Jeg tror jammen ikke det er like akseptert å føle at det er fælt å ikke komme ut eller å gå på skitur eller joggetur :o)

Jeg blir dritsur på de som skriver om den fine musikken de lytter til ;-P

(bare tull altså.. jeg bare måtte ;-))

Måkke lese på veggen min idag Dorthe ;-P

Hehe, jeg leste det og tenkte på tråden. Og så tenkte jeg at du kjapt klarte å venne deg til å ha fri og kose deg de helgene du ikke hadde ungene også.

Men jeg har ikke råd, det koster 70 000 for ski, og jeg tror ikke folk her hadde likt at man stillte opp i vanlige bakker slik de gjør i USA hvor det er en selvfølge å la alle få være med uansett ski, brett eller sitski

Annonse

Jeg blir dritsur på de som skriver om den fine musikken de lytter til ;-P

(bare tull altså.. jeg bare måtte ;-))

Men nå hører du den og hvis du plutselig ikke hadde hørt den noe mer så hadde du jo savnet det. Og hvis du hadde att på til hadde mistet hørselsresten du hadde så hadde du synes det var kjipt nå. Eller hadde det vært helt likgyldig?

Gjest olga petrova

Jeg blir egentlig mest glad på deres vegne, over at de gleder seg over "de små ting" i livet. Blir det for mye pjatt skjuler jeg oppdateringene fra de personene jeg ikke ønsker å se statusene til. Jeg syns det er mye kjedeligere med de som er på facebook og som aldri oppdaterer statusen og knapt skriver noe. Folk får gjøre som de vil, det er ikke det. Men det er ikke noe gøy å høre på de som aldri skriver noe, som sitter og klager over hva andre skriver. Hvis ingen skriver noe, hva er gøy med facebook da?

Jeg blir egentlig mest glad på deres vegne, over at de gleder seg over "de små ting" i livet. Blir det for mye pjatt skjuler jeg oppdateringene fra de personene jeg ikke ønsker å se statusene til. Jeg syns det er mye kjedeligere med de som er på facebook og som aldri oppdaterer statusen og knapt skriver noe. Folk får gjøre som de vil, det er ikke det. Men det er ikke noe gøy å høre på de som aldri skriver noe, som sitter og klager over hva andre skriver. Hvis ingen skriver noe, hva er gøy med facebook da?

Det er jeg jammen enig med deg i.

Annonse

Hehe, jeg leste det og tenkte på tråden. Og så tenkte jeg at du kjapt klarte å venne deg til å ha fri og kose deg de helgene du ikke hadde ungene også.

Men jeg har ikke råd, det koster 70 000 for ski, og jeg tror ikke folk her hadde likt at man stillte opp i vanlige bakker slik de gjør i USA hvor det er en selvfølge å la alle få være med uansett ski, brett eller sitski

Du får vel dekket ski???

Forresten så jeg en fyr med rullestolski (hehe, aner ikke hva det heter;-)) i bakken idag:) Jeg er sikker på at ingen vil reagere negativt på det! Man blir vel heller imponert....

Du får vel dekket ski???

Forresten så jeg en fyr med rullestolski (hehe, aner ikke hva det heter;-)) i bakken idag:) Jeg er sikker på at ingen vil reagere negativt på det! Man blir vel heller imponert....

Voksne får ikke dekket sånt nei. merkelig nok.

Gjest Elextra

Er vel blant de som legger ut solskinnsbilder på Facebook, og tenker jo i blant det er litt komisk hvordan vi til stadighet poster om positive opplevelser. Men du fåt ta det for det det er :-) - også de som skriver om flotte ferier, opplevelser og familiekos på FB har dårlige dager, regnvær og krangler og sutrer i mellom!

Gjest sjøstjerna

Det er jo det som er meningen med fjesboka - å eksponere sin egen lykke og snoke i andre ulykke. Jeg skjønner ikke at dere gidder.

Jeg liker å ha fått kontakt med mange i familien igjen- nettopp via facebook.

Men nå hører du den og hvis du plutselig ikke hadde hørt den noe mer så hadde du jo savnet det. Og hvis du hadde att på til hadde mistet hørselsresten du hadde så hadde du synes det var kjipt nå. Eller hadde det vært helt likgyldig?

Ser poenget ditt;) Huska ikke at du kunne gå før... Blir litt annerledes da, ja.. Jeg takker Gud for at jeg ble _født_ døv! ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...