Gå til innhold

deprimerende å høre om andres liv på FB?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 84
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

25

• Sør

4

• songbirdy

3

• Mrs. Wallace

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest blæææææææææsj

Mmmm ja, føler stadig på akkurat det der. Etter nylig samlivsbrudd og depresjon etter dette.

Åsså har jeg forelska meg i en tulling, som jeg absolutt ikke burde forelsket meg i!!!! Det er irriterende :P

Ja, jeg er lei meg pga situasjonen, forbanna til og med!

Gjest blæææææææææsj

Jeg synes det er svært klokt at folk legger ut de positive tingene, i steden for alt det negative. Ikke så hyggelig om Tore skulle legge ut en status om at kona Hilde har vært utro igjen, at Per skulle fortelle at de hersens kjønnsvortene har vendt tilbake eller at Hanne skulle fortelle at hun for en gangs skyld greide å barbere bort alt kjønnshåret selv uten nesten å skjære av seg de indre kjønnsleppene.

Nei, la det være solskinn og sang og gitarklang på FB, mener nå jeg.

Hva slags oppdateringer vil du lese, da?

Ville jo vært fryktelig masse å le av da, om venner skulle fortalt om intimbarbering ;)

Nja.. jeg har (omsider) kommet meg på fjesboka jeg og. Og er elendig på det må jeg innrømme... Overrasket over enkeltes avhenighet til å oppdatere og legge ut alt mulig, og over "livet er herlig dere" i annahver oppdatering. Ensomhet tenker jeg da.

Og jeg baler med å fatte hvorfor folk jeg ALDRI snakker med i livet mitt maser om venneforespørsel...jeg er der fordi jeg ønsker å ha litt kontakt med de nærmeste jeg faktisk snakker litt med. Ønsker ikke å ligge på tusen menneskers liste "bare fordi" for da spør ENDA fler..og jeg vet jo fader meg ikke hva jeg skal med de jeg har..

Og oppdaget at kommunen har mange kulturtilbud som legges ut, kjekt å følge med synes jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...