Gå til innhold

Hvor lang tid før man føler seg "hjemme"?

Anbefalte innlegg

Gjest vil ikke ha det sånn, men

Etter separasjon og flytting....

Har ingen problemer med valget mitt, om separasjon og flytting. Men fyyyy som jeg synes det er både ensomt og nitrist.... Savner en armkrok, men det har jeg da for pokker gjort i mange år!!!!!! Og det savnet føltes ikke så ille før!

Og det å trives i huset mitt, og føle det som et hjem......

Hmm, selv det som ga meg mye før, gir meg ingenting lenger. Nesten så jeg trur jeg er deprimert!

Må vel bare finne meg sjæl eller no....

Og hvor vil jeg med dette innlegget a? LOL

Jaja, var egentlig godt å klage litt! I hverdagen blir mye av det stengt inne, man later som om alt.

Men ååå så mye å leve for da :D Flotte barn og en god venn :D

Fortsetter under...

Klart det er trist :-(

Selv om du er ferdig med forholdet ditt, så har du mista noe av bærebjelken i livet... Det vil ta tid før det "nye" livet er etablert, og det gjelder å forstå at du skal gjennom både opp- og nedturer på veien dit... Dette fikser du! Det kunne vært verre, ikke sant? ;)

Gjest vil ikke ha det sånn, men

Klart det er trist :-(

Selv om du er ferdig med forholdet ditt, så har du mista noe av bærebjelken i livet... Det vil ta tid før det "nye" livet er etablert, og det gjelder å forstå at du skal gjennom både opp- og nedturer på veien dit... Dette fikser du! Det kunne vært verre, ikke sant? ;)

Kunne så absolutt vært værre!!! ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...