Gå til innhold

Drikker du alkohol på en mandag?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Elextra
Skrevet

Som jeg sa i annen tråd drikker jeg gjerne litt vin flere dager i uken. Men akkurat mandag er ofte alkoholfri, uten at jeg er veldig prinsippfast. Men nå er det vinterferie :P.

candyqueen_83
Skrevet

Nei. Drikker veldig sjelden egentlig så da blir det som oftest en helgedag hvertfall.

Gjest - Ingoen -
Skrevet

Nei, drikker alkohol verken på mandag, tirsdag, onsdag, torsdag , fredag, lørdag eller søndag.

Men eplemost, derimot - DET liker jeg godt ;-)

Skrevet

Å ja, jeg tar meg gjerne et godt glass med rødvin, enten det er mandag eller en annen dag.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Dersom jeg har lyst på et glass rødvin, så tar jeg det.

I dag har jeg ikke lyst på rødvin. Faktisk mye mer lyst på en appelsin. :)

Skrevet

Dersom jeg har lyst på et glass rødvin, så tar jeg det.

I dag har jeg ikke lyst på rødvin. Faktisk mye mer lyst på en appelsin. :)

Flaks for deg at de har appelsiner til 8.90 pr. kg. på Coop Obs. :)

Skrevet

Ikke vanligvis. Svært sjelden, når jeg tenker meg om.

Skrevet

Ja, det kan jeg gjerne gjøre - men jeg gjorde det ikke i går.

Skrevet

Jeg drikker ikke så ofte alkohol, men om jeg har lyst på ett glass vin på en mandag, så tar jeg det :)

Skrevet

En øl eller et glass vin kan jeg godt ta flere kvelder i uka. Men sjelden mer enn én enhet på hverdager, og aldri mer enn 2 kvelder på en uke.

2-3 enheter på fredag/lørdag.

Skrevet

Hvis jeg har lyst på en øl eller tre drikker jeg det uavhengig av navnet på ukedagen :)

Dark-Angel 82
Skrevet

Har som regel drukket nok i løpet av helgen. ;)

Drikker sjeldent øl til hverdags, men mann kan gjerne ta seg en øl til en kamp el. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...