Gå til innhold

Gikk Christer Falck for langt?

Anbefalte innlegg

Helt enig i at jenta så nydelig ut, uten at jeg så programmet.

Men modellbransjen er ekstremt tøff, og jentene som er med bør være tilnærmet voksne. Tåler de ikke såpass, har de lite i programmet eller bransjen å gjøre.

Det som er tragisk er at "alle vil ha" en slik bransje i utgangspunktet.. Og at altfor mange legger vekt på det Falck sa som om det var sannhet.

Fortsetter under...

Det er mulig Falck gikk for langt, men det er greit å virkelighetsorientere jenter som vil bli modell. Prøveklæra som motebransjen bruker er i størrelse 34, da hjelper det ikke at du er en normal slank jente som bruker 36 i klær. Det er jentene som må tilpasse seg klæra og ikke omvendt, dessverre. Falck kunne sikkert ha holdt munn og heller latt det forbigå i stillhet.

Jeg hadde aldri heller stilt opp i et slikt program eller andre program for den saks skyld....

MIn datter er en skjønnhet, men heller ikki hun ville vært med i et slikt program.

Personlig synes jeg at de som stiller opp er modige og har litt selvtillit! De vet at det kun er _en_ vinner, men de gjør sitt beste, og det synes jeg er tøft!

Christer er en B-kjendis, som har mer peiling på musikk enn vakre unge damer:(

Personlig er jeg ikke fan av slike programmer!

¨¨Personlig synes jeg at de som stiller opp er modige og har litt selvtillit! De vet at det kun er _en_ vinner, men de gjør sitt beste, og det synes jeg er tøft!¨¨

vet ikke om jeg er helt enig i det. En kan ha stor tro på sin egen kropp og skjønnhet, men en trenger ikke å ha en god selvfølelse for det. På meg virker det som om deres selvfølelse avhenger av dette programmet. Derfor kan slike kommentarer være katastrofalte. Jeg synes synd på en del av disse jentene og lurer på om de er utrustet med andre ting enn fine kropper, når de opplever slike nederlag.

Det er mulig Falck gikk for langt, men det er greit å virkelighetsorientere jenter som vil bli modell. Prøveklæra som motebransjen bruker er i størrelse 34, da hjelper det ikke at du er en normal slank jente som bruker 36 i klær. Det er jentene som må tilpasse seg klæra og ikke omvendt, dessverre. Falck kunne sikkert ha holdt munn og heller latt det forbigå i stillhet.

TV3 kommer garantert ikke til å blande seg inn da slike uttalelser bare øker seertallene. Kanskje har dommerne også fått noen hint om at de må komme med kommentarer for å holde populariteten ved like.

Kanskje jeg skal bli modell? Lurer på hviken kateogri Falck hadde satt meg i. Er relativt slank men all fettet legger seg på magen.;)

hidi, the scorpion

¨¨Personlig synes jeg at de som stiller opp er modige og har litt selvtillit! De vet at det kun er _en_ vinner, men de gjør sitt beste, og det synes jeg er tøft!¨¨

vet ikke om jeg er helt enig i det. En kan ha stor tro på sin egen kropp og skjønnhet, men en trenger ikke å ha en god selvfølelse for det. På meg virker det som om deres selvfølelse avhenger av dette programmet. Derfor kan slike kommentarer være katastrofalte. Jeg synes synd på en del av disse jentene og lurer på om de er utrustet med andre ting enn fine kropper, når de opplever slike nederlag.

''vet ikke om jeg er helt enig i det. En kan ha stor tro på sin egen kropp og skjønnhet, men en trenger ikke å ha en god selvfølelse for det. På meg virker det som om deres selvfølelse avhenger av dette programmet. Derfor kan slike kommentarer være katastrofalte. Jeg synes synd på en del av disse jentene og lurer på om de er utrustet med andre ting enn fine kropper, når de opplever slike nederlag.''

ER jo helt enig med deg, men de unge _vil_ forsøke seg, og det er vel ingen nyhet;)

Men synes dommerne, burde oppfører seg mer voksent og empatisk!

Klart at mange av de strever med selvbildet sitt, særlig i ettertid, og det er det som er vondt med slike konkurranser!

Annonse

''vet ikke om jeg er helt enig i det. En kan ha stor tro på sin egen kropp og skjønnhet, men en trenger ikke å ha en god selvfølelse for det. På meg virker det som om deres selvfølelse avhenger av dette programmet. Derfor kan slike kommentarer være katastrofalte. Jeg synes synd på en del av disse jentene og lurer på om de er utrustet med andre ting enn fine kropper, når de opplever slike nederlag.''

ER jo helt enig med deg, men de unge _vil_ forsøke seg, og det er vel ingen nyhet;)

Men synes dommerne, burde oppfører seg mer voksent og empatisk!

Klart at mange av de strever med selvbildet sitt, særlig i ettertid, og det er det som er vondt med slike konkurranser!

Jeg håper virkelig at disse jentene er i stand til å forutse konsekvensene av å være med i dette programmet. Har jo hørt om idol-deltakere som har fått psykiske problemer etter å ha fått høre at de burde saksøke sanglæreren sin. Så hvordan er det da å få høre at man er blubbete på riksdekkende fjernsyn?

For å være litt personlig her så gikk jeg i gruppeterapi for noen år siden. Gikk sammen med fire andre jenter/damer. Det de var opptatt av var sminke, klær, pupper, botox og gutter. Bare det. Det virket som om det var det eneste som kunne gi tilværelsen deres mening.

Så hvis de opplevde å få noen store synlige arr, eller brannskader. Hva hadde skjedd med dem da? Hadde det vært døden?

hidi, the scorpion

Jeg håper virkelig at disse jentene er i stand til å forutse konsekvensene av å være med i dette programmet. Har jo hørt om idol-deltakere som har fått psykiske problemer etter å ha fått høre at de burde saksøke sanglæreren sin. Så hvordan er det da å få høre at man er blubbete på riksdekkende fjernsyn?

For å være litt personlig her så gikk jeg i gruppeterapi for noen år siden. Gikk sammen med fire andre jenter/damer. Det de var opptatt av var sminke, klær, pupper, botox og gutter. Bare det. Det virket som om det var det eneste som kunne gi tilværelsen deres mening.

Så hvis de opplevde å få noen store synlige arr, eller brannskader. Hva hadde skjedd med dem da? Hadde det vært døden?

''Jeg håper virkelig at disse jentene er i stand til å forutse konsekvensene av å være med i dette programmet.''

Jeg tror ikke at så unge mennesker ser konsekvensen med å være med i slike programmer, dessverre:( Og mange av de sliter nok i ettertid, men TV3 har lovt dem oppfølging av psykiatere/psykologer, så får vi ønske å be om at det hjelper....

Videre blir jeg skremt av mennesker som kun tenker på sitt utseende, men det kan jo faktisk bare være en periode i livet deres, forhåpentligvis!

Leste du om hun britiske modellen som ble angrepet av syre i ansiktet av eks-kjæresten? Hun har virkelig funnet de flotte verdiene med livet, og hun er et stort forbilde for mange;)

Noen lærer og noen lærer aldri! Slik er livet...!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...