Gå til innhold

Sårskorpen falt av med masse hår...(

Anbefalte innlegg

hidi, the scorpion

Au, au...det hørtes ille ut, ja.

Håper sansene dine kommer tilbake,- men hvis man skal komme med en teit trøst, er det vel kanskje de sansene som er minst (livs)viktige...selv om jeg ser du har tenkt på at røyklukt kan være kjekt å kjenne. Men, jeg skjønner at det ødelegger veldig for all matopplevelse - bare konsistensen igjen, liksom.

''Håper sansene dine kommer tilbake,- men hvis man skal komme med en teit trøst, er det vel kanskje de sansene som er minst (livs)viktige...selv om jeg ser du har tenkt på at røyklukt kan være kjekt å kjenne. Men, jeg skjønner at det ødelegger veldig for all matopplevelse - bare konsistensen igjen, liksom.''

Ingen trøst er teit! Føler meg så priviligert som får så mange flotte tilbakemeldinger, at du aner ikke;)

Tror jeg savner smakssansen mest, er jo så glad i god mat;) Det er flere positive ting og ikke ha luktesans...)

Jeg kan tømme kattesanden uten å brekke meg, jeg kan tømme gryter (min datter har glemt), som jeg ser vil lukte pyton uten å brekke meg;)

I dag kom hun inn med en vedsekk, som hun la i gangen, og da hun kom inn i stua gikk kattene nesten berserk fordi det luktet kattepiss lang vei! Jeg merket ingenting;)

Må nok advare besøkende at det kan lukte litt av hvert her, og be meg fortelle hva og hvor, men jeg overlever det også...;)

Tusen takk for omtanken Katt-ja:)

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...