Gå til innhold

VM

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal være i Oslo-området fredag 4. og lørdag 5. mars, og har da mulighet til å få med oss noe VM-stemning.

Herrestafetten fredag er utsolgt, har jeg hørt. Er det mulig å være ute i løypene på beina (uten ski) - og hvor langt er det å gå for å komme utenfor betalingsområdene?

Vi har barn på 6, 9 og 11 år.

Videoannonse
Annonse
Gjest Nickløsheletiden
Skrevet

Nei, ikke uten ski tror jeg, så mye snø som det er. Kan jo alltids prøve :-)

Skrevet

Den er ikke gratis lenger :o)

Ah. Visste jeg ikke :)

Skrevet

Jeg vet det knapt sjøl. Jeg gikk inn for å titte på prisene, men det er ingen andre som gidder, men jeg kunne altså tenkt meg å vært der oppe.

Skrevet

Det koster 405 kr pr stykk å sitte foran og 390 bak på Gratishaugen ;o) Jeg synes den skulle vært gratis enda for Osloboere, da hadde folk vært flinkere til å stille opp. Jeg var masse på gratishaugen da jeg var ung og det var gratis, men etter betalingen kom så har jeg aldri vært der.

Gjest Elextra
Skrevet

Gratishaugen :)

Jeg skal på Gratishaugen under VM, og det var langr fra gratis, nei! Men det positive er at det er tilnærmet gratis for barn - tror det kostet 30 kr.

Skrevet

Jeg skal på Gratishaugen under VM, og det var langr fra gratis, nei! Men det positive er at det er tilnærmet gratis for barn - tror det kostet 30 kr.

Kan en kjøpe billetter på nettet til Gratishaugen?

Så bra at det var nesten gratis for barn!

Gjest Oslo2011-frivillig
Skrevet

Kan en kjøpe billetter på nettet til Gratishaugen?

Så bra at det var nesten gratis for barn!

Jeg har lagt ut en link til deg nederst her, og hvis du åpner den finner du alt du trenger å vite om billetter osv.

Skrevet

Jeg har lagt ut en link til deg nederst her, og hvis du åpner den finner du alt du trenger å vite om billetter osv.

Ja, tusen takk! Veldig grei link!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...