Gå til innhold

Ørefaenskap

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo

Bra at det bare var ørebetennelse da.

Jeg tenkte i mitt stille sinn at det sikkert var ei thailandsk larve som hadde krabbet inn i øret ditt mens du sov, som fucka opp trykket. Men jeg ville ikke uroe deg, så jeg foreslo det ikke her.

''Jeg tenkte i mitt stille sinn at det sikkert var ei thailandsk larve som hadde krabbet inn i øret ditt mens du sov, som fucka opp trykket. Men jeg ville ikke uroe deg, så jeg foreslo det ikke her.''

Det tenkte faktisk jeg også på, men jeg håpet at det skulle være så enkelt. Det hadde vært mye artigere å skrive at legen dro ut en babygekko av øret mitt enn å styre med øredråper og piller i 10 dager. ;)

Fortsetter under...

hidi, the scorpion

Hvordan går det med luktesansen din?

Jeg har ringt lege. Har time om noen timer. :)

Ingen smak eller luktesans her...;) Har time til spesialist i slutten av neste måned!

Godt du har time hos lege, for du bør ikke gjøre noe selv, vet du! *streng*

ShitDiddelyDo

Ingen smak eller luktesans her...;) Har time til spesialist i slutten av neste måned!

Godt du har time hos lege, for du bør ikke gjøre noe selv, vet du! *streng*

Jeg hadde da ikke tenkt til å operere på meg selv. ;)

Jeg har fått noe piller som skal ta bort trykket, samt øredråper og nesespray, og iløpet av 3 dager burde jeg merke bedring. Skulle si fra hvis jeg ikke merket noe etter 6 dager.

Håper du snart får igjen luktesansen! :)

hidi, the scorpion

Jeg hadde da ikke tenkt til å operere på meg selv. ;)

Jeg har fått noe piller som skal ta bort trykket, samt øredråper og nesespray, og iløpet av 3 dager burde jeg merke bedring. Skulle si fra hvis jeg ikke merket noe etter 6 dager.

Håper du snart får igjen luktesansen! :)

''Jeg hadde da ikke tenkt til å operere på meg selv. ;)''

Vet nå ikke det...:( Var det ikke snakk om stikke hull på trommehinnen, kanskje...?

Holdt jo på å få noia av deg, din rabagast;))

Hadde bare en kjip tur fra Bangkok til flyplassen da jeg skulle til Chiang Mai. Tok metertaxi, og jeg vet at mange av disse sjåførene ikke er helt gode. Mange av dem dytter i seg dop for å kunne jobbe lange dager. Jeg har lest om det, hørt om det, men aldri sett det. Denne fyren kjørte som en sinnssyk selv i thaisammenheng, men da vi var ute på motorveien var det for sent å gjøre noe, og jeg forsto ikke hvor ille det var før vi var der. Der er det ingen steder å stoppe. Jeg fulgte øya hans i speilet da jeg begynte å mistenke at noe var seriøst galt med ham, og tre ganger trodde jeg han skulle sovne, men jeg var ikke sikkert. Tenkte at han kanskje bare myste. Han hadde (heldigvis) ikke solbriller. Like etter sovna han, i 130-140 km/t. Han ramla til siden, og jeg skreik opp. Heldigvis kvakk han til og fikk henta seg inn igjen.

Det er sjelden jeg har vært så nære å drite i buksa ...

Aldri mer metertaxi i Bangkok.

Å fytti... tror jeg hadde nekta å betale..

Annonse

Det var ørebetennelse, og det var visst lurt at jeg gikk til legen. I verste fall kan sånt medføre kroniske problemer. Betennelsen var årsaken til at jeg ikke klarte å utligne på flyet, og flyturene gjorde vondt verre.

Men om noen dager er jeg forhåpentligvis fin igjen. :)

Godt det ikke var noe verre da, en ørebetennelse får en faktisk gjort noe med:-)

God bedring:-)

Det var ørebetennelse, og det var visst lurt at jeg gikk til legen. I verste fall kan sånt medføre kroniske problemer. Betennelsen var årsaken til at jeg ikke klarte å utligne på flyet, og flyturene gjorde vondt verre.

Men om noen dager er jeg forhåpentligvis fin igjen. :)

Regna med det var øreverk, ja - så godt du fikk kommet deg til legen :)

ShitDiddelyDo

Regna med det var øreverk, ja - så godt du fikk kommet deg til legen :)

Ja, det var nok lurt. Men nå håper jeg snart den væskedritten jeg har i øret forsvinner. Hun sa hun trodde jeg ville merke fremgang i løpet av 3 dager. I så fall bør jeg begynne å merke noe i morgen eller lørdag. Forhåpentligvis før.

Rare greier. For tre år siden kom jeg hjem med øyekatarr, noe jeg aldri har hatt før. I år kommer jeg hjem med ørebetennelse, noe jeg heller aldri har hatt før.

Jaja. :)

Ja, det var nok lurt. Men nå håper jeg snart den væskedritten jeg har i øret forsvinner. Hun sa hun trodde jeg ville merke fremgang i løpet av 3 dager. I så fall bør jeg begynne å merke noe i morgen eller lørdag. Forhåpentligvis før.

Rare greier. For tre år siden kom jeg hjem med øyekatarr, noe jeg aldri har hatt før. I år kommer jeg hjem med ørebetennelse, noe jeg heller aldri har hatt før.

Jaja. :)

Sikkert alderen ;-P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...