Gå til innhold

Antrekk i 40-års jubileum.

Anbefalte innlegg

candyqueen_83

Bree i Frustrerte Fruer kler seg propert. Men kanskje litt for voksent for candy.

Jeg skulle gjerne ha blitt med deg på butikkrunde. Elsker å kle opp andre, og er om jeg må få være så ubeskjeden ganske flink til å se hva som kler dem.

Blir det for trist med kjole ala denne?

http://www.oasis-stores.com/Knit-Dress-with-Georgette-Layer/Dresses/oasis/fcp-product/3660029001

For jeg har en lignende, men bittelitt lenger. Kjedelig med svart egentlig da.

Fortsetter under...

http://www.oasis-stores.com/Knit-Dress-with-Georgette-Layer/Dresses/oasis/fcp-product/3660029001

Jeg synes svart er kjempestilig, og kjolen er veldig fin. Du kan jo evt. spe på med et flortynt og fargesterkt sjal eller skjerf.

candyqueen_83

Jeg synes svart er kjempestilig, og kjolen er veldig fin. Du kan jo evt. spe på med et flortynt og fargesterkt sjal eller skjerf.

Det kan jeg jo, men jeg har ikke peiling på hvordan man skal bruke sjal/skjerf så det ser fint ut. Hehe.

Finnes det noen sider på nett kanskje som viser eksempler?

Gjest mrs Humlesnurr

Syns den kjolen er ganske fin, men jeg bør ha V-utringning. Er det ikke det man bør om man har litt store pupper?

På Oasis hadde dem mange fine kjoler!! Tror jeg skulle funnet flere der :o) Men jeg har noen slike kjoler. Så det er passende antrekk? Det er jo ikke for pynta til en bursdag det? Vil liksom verken være den mest eller minst pynta. Hehe.

''Syns den kjolen er ganske fin, men jeg bør ha V-utringning. Er det ikke det man bør om man har litt store pupper?''

Jo, det har du nok rett i. Det er jammen mye man skal tenke på, gitt :-)

Hvor "fint" et antrekk er, kommer mye an på tilbehøret, synes jeg. En kjole kan pyntes opp med hjelp av smykker, finsko, selskapsveske etc. Eller den kan tones ned, ved f.eks. å slenge et tøft sjal rundt halsen, eller evt. bruke en jakke (dressjakke, cardigan el.l.) over. Og generelt velge røffere sko og annet tilbehør. Hva med å ta en av kjolene du har, og heller oppdatere den med noen nye accessoirer?:-)

candyqueen_83

''Syns den kjolen er ganske fin, men jeg bør ha V-utringning. Er det ikke det man bør om man har litt store pupper?''

Jo, det har du nok rett i. Det er jammen mye man skal tenke på, gitt :-)

Hvor "fint" et antrekk er, kommer mye an på tilbehøret, synes jeg. En kjole kan pyntes opp med hjelp av smykker, finsko, selskapsveske etc. Eller den kan tones ned, ved f.eks. å slenge et tøft sjal rundt halsen, eller evt. bruke en jakke (dressjakke, cardigan el.l.) over. Og generelt velge røffere sko og annet tilbehør. Hva med å ta en av kjolene du har, og heller oppdatere den med noen nye accessoirer?:-)

Jeg tror det er det det ender med :o) Om jeg ikke finner en veeeldig fin kjole den nærmeste tida ;O)

Jeg er ikke så flink med klær og tilbehør så jeg må finne noen som kan hjelpe meg :o)

Annonse

Fin! Sånn vil jeg også ha:)

Det kan jeg jo, men jeg har ikke peiling på hvordan man skal bruke sjal/skjerf så det ser fint ut. Hehe.

Finnes det noen sider på nett kanskje som viser eksempler?

Jeg er også dårlig på dandering, synes alle andre gjør det så elegant. Men jeg skal lete litt.

Gjest mrs Humlesnurr

Jeg tror det er det det ender med :o) Om jeg ikke finner en veeeldig fin kjole den nærmeste tida ;O)

Jeg er ikke så flink med klær og tilbehør så jeg må finne noen som kan hjelpe meg :o)

Lykke til, du blir nok så fin atte:-)

Dette er en pen kjole som kan dresses både opp til penere bruk, og tones ned, til mer uformell bruk. Alt avhengig av tilbehør. Jeg hadde elsket en slik kjole, og kledd opp med f.eks. noen råstilige sko i en flott farge, likt med veske og evt. et sjal som passer. Smykker, øredobber og armbånd i tillegg.

Ring Jan Thomas ;-)

Dette er en pen kjole som kan dresses både opp til penere bruk, og tones ned, til mer uformell bruk. Alt avhengig av tilbehør. Jeg hadde elsket en slik kjole, og kledd opp med f.eks. noen råstilige sko i en flott farge, likt med veske og evt. et sjal som passer. Smykker, øredobber og armbånd i tillegg.

Ring Jan Thomas ;-)

Å nei! Da blir hun seende ut som en aldrende hollywoodfrue som alle de andre han har stylet:/

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...