Gå til innhold

Bursdagsgave til dame på 80 år.

Anbefalte innlegg

candyqueen_83

Har dere tips til gave? Det skal koste ca 300-400 kr. Helst ikke mer. Tenkte på gavekort på fotpleie, men det er liksom fra 500 kr og oppover. Og jeg er ikke helt sikker på at det kommer til å bli brukt. Jeg regner med at hun får massevis av blomster fra andre, og tror ikke hun bruker veldig mye av spesielle matvarer.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/361034-bursdagsgave-til-dame-p%C3%A5-80-%C3%A5r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

candyqueen_83

Alltid populær blant mine gamle tanter:0)

En liten kurv med 1 fl vin eller portvin. Litt forskjellig ost 2-3 sorter pluss ostekjeks.Litt forskjellig Frukt og en Konfekteske:0)

Kan jo prøve å finne på noe sånt :o) Takk for svar :o)

Annonse

Onsdag1365380628

Jeg ville funnet ut hvilke blader hun leser, og om hun abonnerer. Hvis ikke, er et abonnement en kjempefin gave som hun har glede av hver uke i flere måneder. Bladkongen har gode tilbud, og du kan printe ut gavekorte med en gang.

candyqueen_83

Hva med billetter til teater, opera eller Konserthuset? Hvis hun liker slikt da? Feks to billetter, så kan hun ta med seg en venninne eller deg?

Det hadde sikkert vært fint, men jeg vet ikke hva det skulle vært. Vi endte opp med noe enkelt. Gode frisørprodukter, og blomst. Selv om hun sikkert får huset fullt av blomster, men hun er jo glad i det :o)

Annonse

candyqueen_83

Jeg ville funnet ut hvilke blader hun leser, og om hun abonnerer. Hvis ikke, er et abonnement en kjempefin gave som hun har glede av hver uke i flere måneder. Bladkongen har gode tilbud, og du kan printe ut gavekorte med en gang.

Hun abonnerer på dem fra før av :o) Takk for svar :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...