Gå til innhold

Hvorfor skyter de fra Akershus i dag?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er sykt masse folk i Oslo for VM-åpningen, i sted var det live-sending fra sentrum/Karl Johan, og det var tettpakket med folk. Kunne nesten vært 17.mai (hvis du trekker fra en meter snø og legger på endel plussgrader), så det er sikkert derfor det smeller fra festningen :)

Det er sykt masse folk i Oslo for VM-åpningen, i sted var det live-sending fra sentrum/Karl Johan, og det var tettpakket med folk. Kunne nesten vært 17.mai (hvis du trekker fra en meter snø og legger på endel plussgrader), så det er sikkert derfor det smeller fra festningen :)

Var du der eller? Jeg var der en liten tur. Stappfullt med folk, umulig å se noenting :P Men det føltes som 17 mai ja :)

Det er ikke engang snø der og så sitter jeg innesnødd 10 minutter unna :o(

Var du der eller? Jeg var der en liten tur. Stappfullt med folk, umulig å se noenting :P Men det føltes som 17 mai ja :)

Det var sikkert bra stemning og moro der :) Jeg dro ikke ned til byen (bor bare en liten togtur unna), ingen å dra med og ikke er jeg veldig sosialt anlagt i dag heller. Men en dag skal jeg få med meg slik 17.mai-stemning, altså ;)

Annonse

Sikkert pga VM. Politiet ryddet forøvrig bort narkomane i dag utenfor Oslo S. Lurer litt på hvor de er nå under VM.

Så kjedelig å ikke komme seg dit du vil :-( Er det så mye snø på Løkka nå, altså?

Det er fremdeles ikke brøytet her. Så nå vet jeg at jeg sutrer, men nå får jeg snart sammenbrudd av å være inne hele tida. Det hjelper ikke en døyt å dra til et kjøpesenter for noen timer. Fra en kjeller til en annen...

Det er fremdeles ikke brøytet her. Så nå vet jeg at jeg sutrer, men nå får jeg snart sammenbrudd av å være inne hele tida. Det hjelper ikke en døyt å dra til et kjøpesenter for noen timer. Fra en kjeller til en annen...

Det er lov å sutre! Jeg har riktignok en litt annen setting av deg - jeg får 'bare' vondt av å gå ute på snøen og isen - men når det holder å gå til barnehagen og t-banen i løpet av dag blir man rimelig låst....

Man får ikke dagslys av å være på et kjøpesenter, det hjelper ikke i det hele tatt, selv om det ikke er snø der.

Det er lov å sutre! Jeg har riktignok en litt annen setting av deg - jeg får 'bare' vondt av å gå ute på snøen og isen - men når det holder å gå til barnehagen og t-banen i løpet av dag blir man rimelig låst....

Man får ikke dagslys av å være på et kjøpesenter, det hjelper ikke i det hele tatt, selv om det ikke er snø der.

Jeg blir helt sprø, ingen å snakke med mesteparten av døgnet og kanskje mange dager uten å se eller snakke med et menneske. Jeg blir så utrolig rastløs og vet ikke hvordan jeg skal roe meg ned. Rødvin ? ;o)

Det er ikke engang snø der og så sitter jeg innesnødd 10 minutter unna :o(

''Det er ikke engang snø der og så sitter jeg innesnødd 10 minutter unna :o(

''

Har du ikke vinterdekk på bilen? Kjør deg en tur, finn en parkeringsplass og så kan du jo trille litt på KarlJohan:-)

Jeg blir helt sprø, ingen å snakke med mesteparten av døgnet og kanskje mange dager uten å se eller snakke med et menneske. Jeg blir så utrolig rastløs og vet ikke hvordan jeg skal roe meg ned. Rødvin ? ;o)

Heh, jeg har visst et glass rødvin foran meg nå :)

Annonse

''Det er ikke engang snø der og så sitter jeg innesnødd 10 minutter unna :o(

''

Har du ikke vinterdekk på bilen? Kjør deg en tur, finn en parkeringsplass og så kan du jo trille litt på KarlJohan:-)

Det finnes ikke en plass til bilen min, den er 3,5 meter for lang. Men kan kanskje dra i morgen når det ikke er så mye folk der og parkere midt på Karl Johan som har to plasser så jeg kan ta dem. Jeg får faen ikke puste av å være inne hele tida, jeg er så rastløs at jeg lurer på om jeg skal sove meg gjennom resten av vinteren.

Det finnes ikke en plass til bilen min, den er 3,5 meter for lang. Men kan kanskje dra i morgen når det ikke er så mye folk der og parkere midt på Karl Johan som har to plasser så jeg kan ta dem. Jeg får faen ikke puste av å være inne hele tida, jeg er så rastløs at jeg lurer på om jeg skal sove meg gjennom resten av vinteren.

Det finnnes ganske mange parkeringsmuligheter i nærheten av KJ. Du kan f.eks. prøve på Jernbanetorget/sjøsiden.

Det handler litt om å se mulighetene som finnes også. Du vet sånn som forskjellen på å se glasset som halvfullt eller halvtomt.

Det finnnes ganske mange parkeringsmuligheter i nærheten av KJ. Du kan f.eks. prøve på Jernbanetorget/sjøsiden.

Det handler litt om å se mulighetene som finnes også. Du vet sånn som forskjellen på å se glasset som halvfullt eller halvtomt.

Jeg kommer ikke ut av garasjen lenger, den største issvullen er blitt så stor og glatt at jeg ble stående å spinne enda jeg har piggdekk og bilen er jo tung. Det går ikke akkurat an å ta rennefart innenifra heller da ;o) Er ikke gårdeier forpliktet til å holde fortauet rundt huset i orden da? Det er ikke utkjørsel der, det er fortau.

Vi var på festningen i dag på Forsvarsmuseumet,der var det sånn vakt fremvisning,hvor de smalt i kanoner i flere timer :)))) derfor smalt det nok.

Jeg hører rådhusklokka også jeg hvis vinden går riktig vei så det er ikke langt unna i luftlinje.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...