Gå til innhold

Lyder jeg hater

Anbefalte innlegg

Gjest steinbukk1
Skrevet

Jeg er en voksen(og forholdsvis normal) mann som har et knippe lyder jeg ikke kan fordra. Akkurat nå kommer jeg på disse:

- tygging av eple og produkter som knaser(ribbesvor, knekkebrød, sukkertøy osv)

- slurpe med sugerør i nesten tomt glass

- den lyden man får av å skrape ut rester av yoghurtbeger

Er det flere av oss som har lyder de ikke kan fordra?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alt som avgir lavfrekvent lyd driver meg til vanvidd i løpet av relativt kort tid.

Skrevet

Jeg hater hoste og harkelyder. Det er helt grusomt

Kan heller ikke forda ungeskrik og høy latter, spesielt lyse stemmer.

Det mest slitsommme jeg vet er å høre på andres samtaler som jeg ikke er en del av. Da er det bedre hvis alle lyder blander seg sammen så jeg ikke registrerer noe av det. Å sitte på kafeer hvor lyden av kaffe, musikk og stemmer flyter sammen er behagelig..

Har fått en nabo som liker å feste. Jeg skulle virkelig ønske at hun kunne sette på noe musikk istedenfor at jeg skal høre på alle disse stemmene og høy latter. Det er så irriterende!

Skrevet

Lyden av Disney Channel. Uansett hvordan skuespillerne ser ut har de likedan stemme.

Gjest lei av lyder
Skrevet

Lyden av en merkepenn.

lyden av ene kollegaen som ALLTID tygger med munnen åpen og smatter.. og når det ikke er lunsj er det tyggis resten av dagen...

Skrevet

Unger som spiller blokkfløyte, skraping mot tallerken, pussing av tenner, samt ikke minst den derre Katteduetten eller hva den heter (Teksten er bokstavelig talt bare kattejammer mjau, mjau og hele greia er skrekkelig).

Skrevet

Lyden av Disney Channel. Uansett hvordan skuespillerne ser ut har de likedan stemme.

*hehe* Fullstendig enig! :-)

Skrevet

Slafsing. Voksne folk som sitter og drar snørr istendenfor å gå og snyte seg. Høy støy generelt hvis jeg er sliten, eller høye og bråkete lyder fra tv-en hvis jeg er sliten.

Gjest Elextra
Skrevet

Har skraping med kniv mot tallerken.

Falsk nynning.

Høy stønning som grenser mot snøfting (snakke da om mens personen er i ro).

Når jeg skal sove: Det meste av lyder som ikke er monotone.

Skrevet

Borring i betong og banking som ikke holder takten. Gnissing av tenner.

Gjest Dampstrykejern
Skrevet

Lekkasjelyd fra hodetelefoner på f.eks. bussen.

Skrevet

Tygging med åpen munn. Klirring med nøkler eller penger. Falsk, nervøs latter. Tung eller pipende pusting.

Den der munnlyden som mange gjør når de er misfornøyde, og den der innoverlyden som mange gjør når de er skråsikre.

Skrevet

Lyden av neglefil ! Eg får totalt gåsehud.

Liker heller ikke bass-dunking fra naboen når han har fest.

Skrevet

Lyden fra Ski-VM sendinger.

Men heldigvis har TVn av-knapp.

Skrevet

Så du sprinten i dag? Var jo kjempespennende.

Skrevet

Å ja, samme her. For min del gjelder det _alt_ av sportssendinger. Det er all gaulinga som går meg på nervene. Hvorfor må de rope så innmari, alle de som kommenterer sport? Kan de ikke snakke normalt og dannet, liksom? De holder jo på verre enn seksårsklubben i barnehagen!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...