Gjest så vanskelig å vite Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Treffer en mann for øyeblikk, hvor hovedinnholdet i vårt samvær har vært å treffes privat i hjemmet. Vi har pratet, drukket og hatt sex og rett og slett bare litt fun time. Vi hadde en kort periode for et års tid siden med samme greie, men da trakk han seg pga han ville ikke utvikle mer følelser og gjøre vondt verre da vi var var på noe forskjellig sted i livet. Vi har hele tiden hatt kontakt som "venner" i det offentlig rom, bare ikke truffet hverandre privat. I høst tok igjen kontakt på privaten og vi har truffet hverandre av og til i helger, alltid på hans oppfordring, fortsatt med samme innhold som før. Altså sosialt samvær og sex for en kveld, no strings attached. Ikke overnattet hos hverandre heller. Jeg har holdt litt tilbake og ikke vært pådriver, rett og slett for å unngå å bli såret eller innse at jeg kanskje bare er en "knullekompis". Uansett, tok en råsjans og spurte her forleden om vi skulle treffes, og opplevde det slik at han reagerte positivt med en kommentar om at det var meg som tok initiativet denne gang. Hadde igrunnen forventet at jeg skulle fått et nei. Senere i en annen setting, ymtet han frempå at han godt kunne like meg litt rampete (jeg har kjørt litt "uskyldig" stil og tilbakeholden stil). Har derfor sluppet meg noe mer løs og fått ennå mer positiv respons på dette. Han har vært mer direkte i sin tale, fortalt meg at han er postivt overrasket, liker dette og finner meg mer interessant og attraktiv etter å vist slike sider av meg selv. Nå er jeg usikker på om dette er av ren seksuell spenning, eller om han faktisk kan finne på å være noe mer interessert. Jeg ønsker ikke å spørre ham ennå, i frykt for å skremme. Innerst inne ønsker jeg noe mer og vil vente og se hva som skjer. I samme stund, jo lenger tid jo mer følelser og desto vanskeligere å takle nederlaget. Jeg holder derfor på å bli gal av å være så analyserende, det er jo typisk jentete, selv om jeg jeg godt voksen. Men jeg vet at nå er helt feil tidspunkt å begynne å pushe. Sexen har vært fantastisk etter denne lille endringen vi har vært igjennom. Samtidig opplever jeg at han deler flere ting med meg om sine tanker og andre personlige ting ved ham. Han snakker om fremtid, barn, hva han ser etter osv. Han hintet her om dagen og spurte meg hvilke kvaliteter jeg var så etter i en fremtidig partner, men settingen var slik at det ikke ble så naturlig å snakke åpent, da jeg ikke helt klarte å tolke om det var spøk eller av egen interesse. Ved et par anledninger har vi også gjort andre sosiale ting sammen også, på hans oppfordring. Han har også tilbudt seg å hjelpe med en del praktiske ting/fikse ting. Opplever altså han han involverer seg noe mer i meg og mitt og gir mer av seg selv. Har problemer med å tolke, kanskje jeg ser mer enn det som er reellt av ren ønsketenkning?? På samme tid, ønsker jeg å gi han respons for å holde det varmt, hvis han faktisk er interessert i noe mer etterhvert. Mulig han også kanskje holder tilbake og sonderer terreng siden jeg holder tilbake denne gang. Han er ellers en skikkelig mann på alle måter og sett utenfra så er han en god catch for å si det sånn. Ingen kan si sikkert, men ser dere noen positive tegn i dette? er så redd for å virke desperat og kvelende sånn i begynnelse, for jeg egentlig desperat. Ønsker så inderlig at det skal bli noe mer. Har vært singel og levd alene i snart 7 år, uten å funnet en god match og endelig dukker det opp en veldig god kandidat for fremtidig forhold. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/361055-hjelp-meg-%C3%A5-analysere/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Jeg synes han høres veldig interessert ut jeg da. ) Og jeg skjønner ikke hvorfor man på død og liv ikke skal snakke om fremtiden og hva den andre parten egentlig har lyst til, men heller gå rundt og være usikker og lure og gruble. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/361055-hjelp-meg-%C3%A5-analysere/#findComment-3122832 Del på andre sider Flere delingsvalg…
EnolaGay Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Ikke tenk så mye. La det gå sin gang og nyt nuet. Dersom dere fortsatt står på stedet hvil og det nærmer seg høysommer, så tar du en direkte samtale. Og om han DA synes overrasket og fortsatt bare vil ha det slik, uten forpliktelser. Så har du min tillatelse til å tre ned over hodet på ham at du hadde forventet noe mer, at du føler deg lurt og er dypt såret. ;0) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/361055-hjelp-meg-%C3%A5-analysere/#findComment-3122926 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest så vanskelig å vite Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Jeg synes han høres veldig interessert ut jeg da. ) Og jeg skjønner ikke hvorfor man på død og liv ikke skal snakke om fremtiden og hva den andre parten egentlig har lyst til, men heller gå rundt og være usikker og lure og gruble. Tja, i begynnelsen vet man kanskje ikke helt hva man vil og det kan være vanskelig å ta stilling til fremtiden. Dersom man presser på og forlanger svar, kan det gjerne ha motstatt virkning, og det er det jeg er redd for. Samtidig er jeg også utålmodig og vil ikke kaste bort for mye tid og følelser på en som kanskje bare ser på dette som en grei måte å få tilgang til sex. Han er ikke en ONS type. Sånn har jeg aldri oppfattet han og han har selv uttrykt at han ikke liker å ha sex uten noen form for relasjon til vedkommene. Men så har han da trukket seg vekk tidligere, og det indikerer for meg at han enten ikke var helt klar til å ta valget (han velger i så tilfelle meg med full pakke) eller at han rett og slett kun ønsket uforpliktende sex. Så vi slapp hverandre fri for å si det på den måten, men har likevel beholdt en god relasjon. Og nå kom han tilbake, enten for sex eller for å utforske mulighetene for noe mer. Vil utforske selv også, men er redd for å bli såret. Synes det er vanskelig å lese ut av situasjonen hvor det bærer hen. For andre ville dette kanksje være helt opplagt og ofte er det lettere å se situasjonen utenfra. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/361055-hjelp-meg-%C3%A5-analysere/#findComment-3122951 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest så vanskelig å vite Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Ikke tenk så mye. La det gå sin gang og nyt nuet. Dersom dere fortsatt står på stedet hvil og det nærmer seg høysommer, så tar du en direkte samtale. Og om han DA synes overrasket og fortsatt bare vil ha det slik, uten forpliktelser. Så har du min tillatelse til å tre ned over hodet på ham at du hadde forventet noe mer, at du føler deg lurt og er dypt såret. ;0) Huff, ja prøver å ikke tenke og heller nyte øyeblikket. Vi har det fantastisk når vi er sammen og jeg kjenner virkelig på lykkefølelsen. Liksom når man glemmer hele verden rundt seg og bare lever i nuet. Og det er kjempefint! Men når jeg sitter her alene, så kommer tankene snikende. Prøver å være litt kostbar og ikke vise ham dette så tydelig, han skal ikke være sikker på at han har meg uansett liksom. Men så har jeg så lyst til å si hva jeg føler også!! Det skal neimen ikke være lett! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/361055-hjelp-meg-%C3%A5-analysere/#findComment-3122953 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.