Gå til innhold

Føler oss som tapere på Facebook

Anbefalte innlegg

Sånt blir bare barnslig og tåpelig.

Og selv om man ikke skulle tro det; dette var en godt voksen mann med unger i alderen 12-20 (også på fb), god utdannelse og brukbar karriere.Over snittet selvsentrert selvfølgelig, og det visste jeg forsåvidt før kona gikk også...

Fortsetter under...

Ja, dette kan jo gå begge veger. Jeg ville ikke lagt inn sivil status om jeg ikke var sikker på at forholdet var av en viss seriøs karakter/varighet.

Det er ikke så enkelt når man er tenåring da. Man vil jo gjerne legge inn at man har kjæreste uansett sikkert.

Jeg ser det er mange unge jenter som fører seg opp som gift med en venninne på fb.

Helt enig, og om det begås en sånn leif forventer jeg det ikke av en tilsynelatende voksen, veltilpasset person, midtlivskrise eller ei.

Samlivsbruddsaker har mer enn en side, og motparten får ikke forsvart seg her. Synes det er umodent og litt patetisk å legge ut på FB om sånt.

Er man bitter og har behov for å få ting ut, får man ta det med familie eller venner i RL.

Annonse

I det ene tilfelle skiftet han fra gift (eller i et forhold?) til singel før noen (inkl sønn på 12) var informert. I ettertid kom det masse statusoppdateringer om hvor happy han var, hvor bundet han hadde vært etc.

Det andre tilfellet var drøyere. Han åpenbarte både sinne og sorg dårlig forkledd som kommentarer på andre ting. Om noen hadde gått fra hverandre og dette ble referert i VG kunne han foreksempel legge ut link til saken og skrive "Vil ikke forbause meg om hun har bedratt han - føler med alle bedratte!" osv. Når de la ut hytta for salg linket han til FB og skrev "trist jeg tvinges til å miste min elskede hytte" etc - og det ble rett og slett kleint. Det er jo ikke venner han poster for, men en salig blanding av egen og hennes familie (hennes mor feks), kollegaer, venner og bekjente osv.

Høres jaggu nesten ut som min x gitt...... Å du, å du hvor sinna jeg var!!!

Men egne barn som venner, bør man tenke seg nøye om før man skriver noe!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...