Gå til innhold

Hvor i Norge burde du bo? (quiz)

Anbefalte innlegg

Gjest Elextra

Jeg fikk

''Bergenser

Du passer perfekt inn i vestlandets hovedstad, Bergen. Du er naturlig selvbevisst, åpen og veldig pratsom. Du vil elske å ta deg en prinsis en tørr sommerdag, og rusle langs Bryggen. En dråpe regn i ny og ne gjør deg heller ingenting.''

http://quiz.start.no/108111

Hehe - har bare så vidt vært i Bergen, og kunne absolutt ikke tenke meg å flytte dit!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/361149-hvor-i-norge-burde-du-bo-quiz/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Elextra

Tenkte først at jeg ville blitt lettere fornærmet over å få samme svar som deg, men så fikk jeg Østfold - illustrert med Raymond, og det var i grunnen verre ;-)

(fikk ikke til å klippe og lime - bruker IPhone....)

''(fikk ikke til å klippe og lime - bruker IPhone....)''

Å klippe og lime med iPhone går greitt - verre med iPad!

Annonse

Gjest sjøstjerna

''Telemarking

Du er ekte, raus og elsker naturen, og gjerne skiturer i fjellet. Det vi kaller "helnorsk".''

Og det til tross for at jeg haket av for at jeg foretrekker byen framfor naturen.. :-)

''Og det til tross for at jeg haket av for at jeg foretrekker byen framfor naturen''

Og jeg haket av motsatt.....og fikk Oslo til svar. ;-)

Gjest segunda

Resultat: Svendsen, Hansen og Jensen quiz?

Oslo-borger

Du passer godt inn i hovedstaden. Du er trendy og motebevisst, og tar deg gjerne en tur på en kaffebar på Grunerløkka. Du vet kanskje litt lite av det som skjer utenfor hovedstaden, selv om du egentlig ikke kommer fra Oslo.

Ikke dumt egentlig. Jeg ville likevel ikke beskrive meg som trendy og motebevisst. Haket at jeg bruker min særegne stil. Jeg har sluttet å subbe rundt i olabukse og genser.

Resultat: Svendsen, Hansen og Jensen quiz?

Oslo-borger

Du passer godt inn i hovedstaden. Du er trendy og motebevisst, og tar deg gjerne en tur på en kaffebar på Grunerløkka. Du vet kanskje litt lite av det som skjer utenfor hovedstaden, selv om du egentlig ikke kommer fra Oslo.

Ikke dumt egentlig. Jeg ville likevel ikke beskrive meg som trendy og motebevisst. Haket at jeg bruker min særegne stil. Jeg har sluttet å subbe rundt i olabukse og genser.

Jeg krysset også av for særegen stil, men ville ikke formulert meg slik ved fritt valg:-) men i valget mlm trendy og harry og andre valg som ikke passer, falt jeg ned på særegen....

Annonse

Gjest segunda

Jeg krysset også av for særegen stil, men ville ikke formulert meg slik ved fritt valg:-) men i valget mlm trendy og harry og andre valg som ikke passer, falt jeg ned på særegen....

Jeg ville heller aldri formulert meg slik fritt, men jeg er ikke trendy eller harry så hva kunne jeg gjøre;-)

Gjest Elextra

Valgte samme, ved eliminasjonsmetoden. Like fullt endte jeg opp i Bergen...

''Sunnmøring

Du er en ekte sunnmøring. Ganske nøysom og forsiktig med å bruke for mye penger, som noen kaller å svømme innover. Du er en typisk gründer og litt stor i munnen, samtidig som du elsker den flotte naturen i Møre.

7.97% falt innenfor denne kategorien.

''

Skjønte ikke helt denne konklusjonen, men det er jo hyggelig å lese at jeg er forsiktig med å bruke for mye penger....

Gjest Elextra

Jeg bør visst bo i Oslo, men det er jeg svært uenig i. Jeg har bodd der i mange år, men nå for tida orker jeg ikke mer enn høyst et par dager i slengen i hovedstaden. Det passer meg helt perfekt å bo en knapp times kjøretur unna:)

Hehe, jeg bor i Oslo, og kunne knapt tenkt meg å bo annet sted, men havnet altså i Bergen!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...