Gjest Elextra Skrevet 26. februar 2011 Skrevet 26. februar 2011 Svarte du at du likte regnvær? Nei! 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 26. februar 2011 Skrevet 26. februar 2011 Resultat: Svendsen, Hansen og Jensen quiz? Oslo-borger Du passer godt inn i hovedstaden. Du er trendy og motebevisst, og tar deg gjerne en tur på en kaffebar på Grunerløkka. Du vet kanskje litt lite av det som skjer utenfor hovedstaden, selv om du egentlig ikke kommer fra Oslo. Ikke dumt egentlig. Jeg ville likevel ikke beskrive meg som trendy og motebevisst. Haket at jeg bruker min særegne stil. Jeg har sluttet å subbe rundt i olabukse og genser. ''Haket at jeg bruker min særegne stil'' Det gjorde jeg også, all den tid alternativene var håpløse. Like fullt endte jeg i Bergen. 0 Siter
tonie Skrevet 26. februar 2011 Skrevet 26. februar 2011 ''Haket at jeg bruker min særegne stil'' Det gjorde jeg også, all den tid alternativene var håpløse. Like fullt endte jeg i Bergen. Jaja, noe gjorde du galt eller jeg rett eller hvordan vi nå skal se på det? Too bad, du får bare begynne å pakke;) Jeg kunne alltids byttet med deg, men jeg ville gått inn i en dyp depresjon etter et par måneder med regnvær, 0 Siter
Gjest prust Skrevet 26. februar 2011 Skrevet 26. februar 2011 Jeg ble sørlending i quiz'en, og det passet jo fint :-) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 27. februar 2011 Skrevet 27. februar 2011 ''Telemarking Du er ekte, raus og elsker naturen, og gjerne skiturer i fjellet. Det vi kaller "helnorsk".'' Jada.. Jeg er glad i naturen, men hvor de fikk skiturer fra vet jeg ikke. Hehe. Hater å gå på ski ) 0 Siter
Dark-Angel 82 Skrevet 27. februar 2011 Skrevet 27. februar 2011 Jeg ble sørlandet. Noe som passer min beskjedne vesen godt. 0 Siter
Gjest Ellipse Skrevet 27. februar 2011 Skrevet 27. februar 2011 Resultat: Svendsen, Hansen og Jensen quiz? Oslo-borger Du passer godt inn i hovedstaden. Du er trendy og motebevisst, og tar deg gjerne en tur på en kaffebar på Grunerløkka. Du vet kanskje litt lite av det som skjer utenfor hovedstaden, selv om du egentlig ikke kommer fra Oslo. Ikke dumt egentlig. Jeg ville likevel ikke beskrive meg som trendy og motebevisst. Haket at jeg bruker min særegne stil. Jeg har sluttet å subbe rundt i olabukse og genser. ''Oslo-borger Du passer godt inn i hovedstaden. Du er trendy og motebevisst, og tar deg gjerne en tur på en kaffebar på Grunerløkka. Du vet kanskje litt lite av det som skjer utenfor hovedstaden, selv om du egentlig ikke kommer fra Oslo.'' Jeg havnet også på den, selv om jeg valgte "anonym stil" på spørsmålet om klær! Men jeg er bymenneske, da, skal innrømme det. 0 Siter
Lillemus Skrevet 27. februar 2011 Skrevet 27. februar 2011 Ble Telemarking jeg. ) Er vel heller tvilsomt at jeg kommer til å flytte dit, men man vet jo aldri. 0 Siter
cathlin Skrevet 27. februar 2011 Skrevet 27. februar 2011 ''Sunnmøring Du er en ekte sunnmøring. Ganske nøysom og forsiktig med å bruke for mye penger, som noen kaller å svømme innover. Du er en typisk gründer og litt stor i munnen, samtidig som du elsker den flotte naturen i Møre. 7.97% falt innenfor denne kategorien. '' Skjønte ikke helt denne konklusjonen, men det er jo hyggelig å lese at jeg er forsiktig med å bruke for mye penger.... hehe 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.