Gå til innhold

FU: Hva kjøper dere på taxfree? Produkter

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Har i mange år brukt ansiktsvask og ansiktskrem fra Estee Lauder. Har kjøpt dette på tax-free. Men nå synes jeg de har blitt sinnsykt dyre, så jeg må finne noe annet :) Vet ikke helt hva det blir enda...

Ellers kjøper jeg sminke om jeg trenger det, men jeg bruker så lite at jeg kjøper sminke kanskje hver 5. år...

Det eneste som kjøpes "alltid", er kvota av sprit, og som oftest også vinkvota.

Når det gjelder kosmetikk o.l. går det mer i rykk og napp om jeg kjøper noe eller ikke, men jeg har knapt noensinne kjøpt parfyme _utenom_ taxfree på flyplasser, tror jeg.

Gjest segunda

Jeg kjøper Clarins deodorant, ansiktskrem og body lotion, men ikke hver gang jeg reiser. Jeg bruker billigere produkter vanligvis, men dette gir meg følelse av luksus så jeg har dette vanligvis et eller annet sted. Parfyme kjøper jeg kun taxfree, men ikke hver gang. Så mye trenger jeg ikke.

Det eneste jeg alltid kjøper er alkohol, i hvert fall vin. Sterkere saker dropper jeg innimellom. Jeg hadde ca. 30 flights siste år så det sier seg selv at jeg handler ikke voldsomt taxfree hver gang. Jeg kjøper alltid vin på veien hjem, men ytters sjelden den andre veien. Jeg handler ofte gaver taxfree når jeg møter noen i andre land, alkohol, sjokolade eller spesielle gaver alt etter hva de gjør for meg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...