Gå til innhold

Bruker du tørrshampoo?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 71
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

14

• Mary Poppins

13

• candyqueen_83

10

• Babette

9

Hvilken tørrshampoo er bra?

Jeg har prøvd det meste, men ingen slår disse:

http://bloggfiler.no/makeupyourmind.blogg.no/images/751029-7-1281523504897.jpg

De lanserte en for brunt hår for ca et år siden, så dersom du har mørkt hår så pass på at du kjøper den for brunt hår.

Jepp, jeg er veldig glad i mye volum og oppnår det ved å bruke tørrshampoo:-) Trenger kun å vaske håret to ganger i uken.

Du sier at du vasker håret bare to ganger i uka.

Men er det ikke slik at du trener en del - og oftere enn to ganger i uka? Går det an å trene uten å bli svett i håret?

Annonse

Gjest Elextra

Men er det ikke slik at du trener en del - og oftere enn to ganger i uka? Går det an å trene uten å bli svett i håret?

''Går det an å trene uten å bli svett i håret?''

Spørs vel helt hva en trener? Erindrer å ha diskutert dette før, men jeg kan (f.eks.) ha en god treningsøkt på ski og la være å vaske håret etterpå, om det er rent fra før (hysj, ikke si det til noen).

Ja jeg trener 4-5 ganger i uken men selv om jeg blir svett i håret så trenger jeg ikke vaske det. Det blir jo tørt igjen :-) Ja høres kanskje litt ekkelt ut men føler ikke at det er det altså. Å vaske håret mitt er et stoort prosjekt så hvis jeg skulle vasket håret hver gang jeg hadde trent så hadde jeg ikke hatt mye fritid.

Jeg har ikke prøvd tørrshampo for å få volum, men for å friske opp håret dagen etter det er vasket. Funker ikke på meg hvertfall. Det ser bare fett ut.

Hvilket merke har du prøvd? Jeg kan umulig tenke meg at håret ditt vil se fett ut hvis du prøver disse:

http://www.google.no/imgres?imgurl=http://bloggfiler.no/makeupyourmind.blogg.no/images/751029-7-1281523504897.jpg&imgrefurl=http://makeupyourmind.blogg.no/1281526636_trrshampoo.html&usg=__fGpFrJMRZRSRbDqTEZQhOB4R9jc=&h=544&w=400&sz=125&hl=no&start=3&zoom=1&um=1&itbs=1&tbnid=yOUtokiCaV7FmM:&tbnh=133&tbnw=98&prev=/images%3Fq%3Dt%25C3%25B8rrshampoo%26um%3D1%26hl%3Dno%26sa%3DN%26tbs%3Disch:1&ei=OR5qTculDMaEOv6K8ZUL

Men hvis du f.eks har prøvd Dust it, så kan det se fett ut, men den er en volum pudder og ikke en tørrshampoo som mange forveksler med.

candyqueen_83

Jeg har brukt to forskjellige, men husker bare navnet på det ene. Det er fra Lee Stafford. Hvor får man kjøpt de du linker til?

Osis Dust It bruker jeg ofte, men håret blir ikke fett av det. Får bare litt mer volum og tekstur :o)

Jeg har brukt to forskjellige, men husker bare navnet på det ene. Det er fra Lee Stafford. Hvor får man kjøpt de du linker til?

Osis Dust It bruker jeg ofte, men håret blir ikke fett av det. Får bare litt mer volum og tekstur :o)

Du får kjøpt de i Vita butikkene, og en del Cubus selger de også :) Merk at hvis du har mørkt hår må du kjøpe den som er for brunt hår, hvis ikke blir håret ditt hvitt :)

candyqueen_83

Du får kjøpt de i Vita butikkene, og en del Cubus selger de også :) Merk at hvis du har mørkt hår må du kjøpe den som er for brunt hår, hvis ikke blir håret ditt hvitt :)

Jeg har ikke så veldig mørkt hår akkurat nå, og kjenner jeg meg selv rett blir det vel lysere etterhvert som sommeren kommer ;O) Hva er forskjellen på de tre andre? Kun lukta?

Annonse

Spørs vel helt hva en trener? Erindrer å ha diskutert dette før, men jeg kan (f.eks.) ha en god treningsøkt på ski og la være å vaske håret etterpå, om det er rent fra før (hysj, ikke si det til noen).

''Spørs vel helt hva en trener? Erindrer å ha diskutert dette før, men jeg kan (f.eks.) ha en god treningsøkt på ski og la være å vaske håret etterpå, om det er rent fra før (hysj, ikke si det til noen).

''

Håret mitt liker skigåing, men ikke spinning. Etter spinning er jeg så gjennomsvett at hårvask er helt nødvendig. Etter en skitur blir rent hår derimot ekstra fint om det ikke blir vasket.

Hehe, jeg spør bare fordi jeg er nysgjerrig, ikke fordi jeg er ute etter å mene noe om andres rutiner.

Ja jeg trener 4-5 ganger i uken men selv om jeg blir svett i håret så trenger jeg ikke vaske det. Det blir jo tørt igjen :-) Ja høres kanskje litt ekkelt ut men føler ikke at det er det altså. Å vaske håret mitt er et stoort prosjekt så hvis jeg skulle vasket håret hver gang jeg hadde trent så hadde jeg ikke hatt mye fritid.

''Å vaske håret mitt er et stoort prosjekt så hvis jeg skulle vasket håret hver gang jeg hadde trent så hadde jeg ikke hatt mye fritid.''

Jeg skjønner. Og jeg ligger nok i motsatt ende, med en halvlang, oppklippet frisyre som bare håndkletørkes, gres forsiktig gjennom med grovtinnet kam og deretter får være i fred.

Jeg vasker oftest håret uten å ha trent først.

Det er helt greit, katt!

A propos det, så har det hendt at vi har hatt ungdom på besøk som tar full pakke i dusjen om morgenen før hele gjengen drar ut på fjelltur eller skitur. Da må jeg innrømme at jeg klør meg litt i hodet. De dusjer for øvrig etter turen også.

Når jeg har fri og skal løpe eller på skitur et par timer etter frokost, står jeg bare opp uten å vaske annet enn hendene.

''Å vaske håret mitt er et stoort prosjekt så hvis jeg skulle vasket håret hver gang jeg hadde trent så hadde jeg ikke hatt mye fritid.''

Jeg skjønner. Og jeg ligger nok i motsatt ende, med en halvlang, oppklippet frisyre som bare håndkletørkes, gres forsiktig gjennom med grovtinnet kam og deretter får være i fred.

*misunnelig*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...