Gå til innhold

Bruker du tørrshampoo?

Anbefalte innlegg

Det er helt greit, katt!

A propos det, så har det hendt at vi har hatt ungdom på besøk som tar full pakke i dusjen om morgenen før hele gjengen drar ut på fjelltur eller skitur. Da må jeg innrømme at jeg klør meg litt i hodet. De dusjer for øvrig etter turen også.

Når jeg har fri og skal løpe eller på skitur et par timer etter frokost, står jeg bare opp uten å vaske annet enn hendene.

Jeg står ikke opp uten å få vasket føttene.

Fortsetter under...

• Svar 71
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

14

• Mary Poppins

13

• candyqueen_83

10

• Babette

9

Kun lukten ja :)

...og lukter noen av dem OK etter din mening?

Noen favoritt?

Jeg har Lee Stafford sin, og jeg synes den virker veldig bra i forhold til å få håret til å se mindre fett ut..men lukta..æææhrgh, jeg liker ikke å lukte sånn. (nå skal det sies at jeg bruker lite parfyme generelt, fordi jeg synes at *jeg* lukter forferdelig med de fleste parfymer.

...og lukter noen av dem OK etter din mening?

Noen favoritt?

Jeg har Lee Stafford sin, og jeg synes den virker veldig bra i forhold til å få håret til å se mindre fett ut..men lukta..æææhrgh, jeg liker ikke å lukte sånn. (nå skal det sies at jeg bruker lite parfyme generelt, fordi jeg synes at *jeg* lukter forferdelig med de fleste parfymer.

Ja den ene lukter kokos :-) Det er enten den gule eller den lilla, tror det er den gule hvis jeg ikke tar feil.

Den orginale lukter ikke noe særlig i det hele tatt.

Lee Stafford sin lukter ikke bra nei..

Ja den ene lukter kokos :-) Det er enten den gule eller den lilla, tror det er den gule hvis jeg ikke tar feil.

"Tropical", ja det er en god kandidat til å lukte kokos. Det at den originale nesten ikke lukter er også en formulering som selger seg inn hos meg. Takk for tips! Skal prøve å få tak i disse, regner med det står ett eller annet sted i denne tråden hvor jeg får kjøpt. :-)

Gjest Trener masse jeg også.

Jeg har prøvd det meste, men ingen slår disse:

http://bloggfiler.no/makeupyourmind.blogg.no/images/751029-7-1281523504897.jpg

De lanserte en for brunt hår for ca et år siden, så dersom du har mørkt hår så pass på at du kjøper den for brunt hår.

Hvor kjøper man disse?

Jeg vasker håret minst en gang hver dag, ofte to, så dette kan være en skikkelig redning for meg altså :)

Gjest sjøstjerna

Det er helt greit, katt!

A propos det, så har det hendt at vi har hatt ungdom på besøk som tar full pakke i dusjen om morgenen før hele gjengen drar ut på fjelltur eller skitur. Da må jeg innrømme at jeg klør meg litt i hodet. De dusjer for øvrig etter turen også.

Når jeg har fri og skal løpe eller på skitur et par timer etter frokost, står jeg bare opp uten å vaske annet enn hendene.

''så har det hendt at vi har hatt ungdom på besøk som tar full pakke i dusjen om morgenen før hele gjengen drar ut på fjelltur eller skitur.''

....det gjør jeg også.... Dusjer og steller meg når jeg står opp- før evt ski-, fjell-, eller fisketur.

Det handler om følelse av velvære.

Annonse

''så har det hendt at vi har hatt ungdom på besøk som tar full pakke i dusjen om morgenen før hele gjengen drar ut på fjelltur eller skitur.''

....det gjør jeg også.... Dusjer og steller meg når jeg står opp- før evt ski-, fjell-, eller fisketur.

Jeg kan også finne på å gjøre det.. Mer behagelig å svette i rent hår enn i fett.... ;o)

Jeg har prøvd et par av dem du linker til der, og håret ser absolutt ikke fett ut, men det blir litt vel matt, synes jeg.

Den originale lukter helt klin likt med de tørrshampoene spm fantes rundt 1980... *host*... ;-)

Ja, og bare det å stelle seg gjør at man føler seg så mye friskere og klarere for tur/jobb/gjøremål. :-)

Jobb eller fisketur blir jo noe ganske annet.

Jeg mente tur i betydningen trim - eller treningstur, av en slik karakter at man uansett er nødt til å dusje etterpå.

Hvis dette er f. eks. i påsken, har de kanskje dusjet forrige ettermiddag. Neste morgen dusj med hårvask, før vi like etter frokost drar ut på tur, og ingen ser om håret er nyvasket eller ikke under lua uansett.

Jeg kan skjønne det hvis man skal på et sted med mye folk, men det er det ikke snakk om i dette tilfellet. Vi møter kun en og annen turgåer.

Annonse

Jeg mente tur i betydningen trim - eller treningstur, av en slik karakter at man uansett er nødt til å dusje etterpå.

Hvis dette er f. eks. i påsken, har de kanskje dusjet forrige ettermiddag. Neste morgen dusj med hårvask, før vi like etter frokost drar ut på tur, og ingen ser om håret er nyvasket eller ikke under lua uansett.

Jeg kan skjønne det hvis man skal på et sted med mye folk, men det er det ikke snakk om i dette tilfellet. Vi møter kun en og annen turgåer.

Jeg gjør som deg. Har jeg f eks i påsken eller soom nå i vonterferien dusjet og vasket håret om ettermiddagen etter å ha stått på ski, ser jeg virkelig ingen grunn til å dusje og vaske håret neste morgen før ny dag på skitur/i skibakken. Men en kjapp klutvask blir det, da.

Jeg gjør som deg. Har jeg f eks i påsken eller soom nå i vonterferien dusjet og vasket håret om ettermiddagen etter å ha stått på ski, ser jeg virkelig ingen grunn til å dusje og vaske håret neste morgen før ny dag på skitur/i skibakken. Men en kjapp klutvask blir det, da.

:-)

Jeg må forresten korrigere meg selv en smule: Hvis forholdene tilsier solkrem i trynet, vasker og renser jeg trynet før jeg tar på solkrem.

Som f. eks. ved skitur i påskesol eller fjelltur i sommervær.

Den originale lukter helt klin likt med de tørrshampoene spm fantes rundt 1980... *host*... ;-)

''Den originale lukter helt klin likt med de tørrshampoene spm fantes rundt 1980... *host*... ;-)''

Det vet jeg ingenting om ;-)

Men mulig den lukter den også, men husker ikke hvordan

Gjest sjøstjerna

Selv om jeg dusjer etter en treningstur torsdag, så dusjer jeg fredagsmorgen før jeg igjen drar på tur. For meg handler det om velvære og at jeg elsker følelsen av å være ren. Det handler ikke om hvorvidt jeg møter andre mennesker eller ikke.

Men jeg vasker ikke håret hver dag.

candyqueen_83

Det er helt greit, katt!

''A propos det, så har det hendt at vi har hatt ungdom på besøk som tar full pakke i dusjen om morgenen før hele gjengen drar ut på fjelltur eller skitur. Da må jeg innrømme at jeg klør meg litt i hodet. De dusjer for øvrig etter turen også.''

Der har du meg. Hehe. Kanskje ingen ungdom lenger da men ;O)

candyqueen_83

Enig. Jeg føler meg mest vel etter jeg har dusja, eller i det minste fått på meg bittelitt sminke :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...