Gå til innhold

Bruker du tørrshampoo?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 71
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

14

• Mary Poppins

13

• candyqueen_83

10

• Babette

9

Gjest Elextra

*misunnelig*

''*misunnelig*

''

Haha, de aller fleste kan vel oppnå en lettstelt sveis, om de oppgir noe av den kanskje luftige sveisen de liker best.

Men med litt vekslende resultat, medgir det. Har bestandig vært litt misunnelig på de som har akkurat passe mengde fall i håret til at det til omtrent enhver tid ser ok ut.

''*misunnelig*

''

Haha, de aller fleste kan vel oppnå en lettstelt sveis, om de oppgir noe av den kanskje luftige sveisen de liker best.

Men med litt vekslende resultat, medgir det. Har bestandig vært litt misunnelig på de som har akkurat passe mengde fall i håret til at det til omtrent enhver tid ser ok ut.

''Haha, de aller fleste kan vel oppnå en lettstelt sveis,''

Tenke på det samme selv :-) Det spørs jo helt hva man definerer som "fint" eller "nødvendig".

Selv om jeg dusjer etter en treningstur torsdag, så dusjer jeg fredagsmorgen før jeg igjen drar på tur. For meg handler det om velvære og at jeg elsker følelsen av å være ren. Det handler ikke om hvorvidt jeg møter andre mennesker eller ikke.

Men jeg vasker ikke håret hver dag.

Det er deilig å føle seg ren, ja.

Men jeg smører alltid inn hele korpusen i body lotiton etter dusjen, jeg, og det er litt arbeid.

Annonse

Jeg vil da påstå at ansiktet mitt er rent selv med litt sminke ;O) Det er ikke skittent hvertfall :o)

Det var ikke det jeg mente, men jeg iler uansett med å legge til at jeg ikke betrakter meg selv som skitten selv om jeg "bare" har vasket meg med klut ;-)

candyqueen_83

Det var ikke det jeg mente, men jeg iler uansett med å legge til at jeg ikke betrakter meg selv som skitten selv om jeg "bare" har vasket meg med klut ;-)

Selvfølgelig er man ikke skitten selv om man bare vasker seg med klut. Jeg hadde sikkert gjort det selv om jeg ikke hadde hatt hår som "må" vaskes hver dag. Det ser og føles virkelig ikke bra ut dagen etter. Deler seg i bakhodet liksom. Men nå har jeg kjøpt Batiste tørrshampo ;O)

matmons1365381196

Visste ikke at tørrshampo fantes lenger, jeg, men det gjør det tydeligvis :) Husker jeg prøvde det i ungdommen, men da syns jeg det bare var ekkelt, og at håret ble verre enn noen sinne. Kanskje kvaliteten er bedre nå? Men jeg har ikke hørt om noen som bruker det.

''Å vaske håret mitt er et stoort prosjekt så hvis jeg skulle vasket håret hver gang jeg hadde trent så hadde jeg ikke hatt mye fritid.''

Jeg skjønner. Og jeg ligger nok i motsatt ende, med en halvlang, oppklippet frisyre som bare håndkletørkes, gres forsiktig gjennom med grovtinnet kam og deretter får være i fred.

Hvorfor leste jeg denne tråden - føler meg som ei sjuske.... *hehe*

På hytta har vi ikke innlagt vann eller strøm engang så det blir ikke dusjing på hytta - der er det felles fysisk forfall ettersom dagene går. ;o)

Gjest Elextra

På hytta har vi ikke innlagt vann eller strøm engang så det blir ikke dusjing på hytta - der er det felles fysisk forfall ettersom dagene går. ;o)

''Hvorfor leste jeg denne tråden - føler meg som ei sjuske.... *hehe*

''

En kan da bli omtrent like ren med klut og fat? Gir ikke helt samme følelsen, og håret er selvfølgelig en utfordring, men svette behøver en absolutt ikke lukte, i hvertfall.

Annonse

Gjest Elextra

Den originale lukter helt klin likt med de tørrshampoene spm fantes rundt 1980... *host*... ;-)

''Den originale lukter helt klin likt med de tørrshampoene spm fantes rundt 1980... *host*... ;-)

''

Antar du da mener de små hvite boksene med lilla lokk? *mimrer*

''På hytta har vi ikke innlagt vann eller strøm engang så det blir ikke dusjing på hytta - der er det felles fysisk forfall ettersom dagene går. ;o)''

Nettopp, det er slik ei hytte skal være :-)

Jeg har ikke hytte sjøl, men blir invitert med på andres hytter og har leid hytter. Husker en gang jeg var med venner og hytta var større enn huset mitt, med boblebad og alskens tekniske duppeditter. Det var selvfølgelig behagelig, men mangla den sjarmerende hyttefølelsen. Halve vitsen er vel å bryte med hverdagslivet?

Tørrshampo har jeg ikke erfaring med annet enn da jeg lå på sjukehus på 80-tallet....

''

En kan da bli omtrent like ren med klut og fat? Gir ikke helt samme følelsen, og håret er selvfølgelig en utfordring, men svette behøver en absolutt ikke lukte, i hvertfall.

''En kan da bli omtrent like ren med klut og fat? Gir ikke helt samme følelsen, og håret er selvfølgelig en utfordring, men svette behøver en absolutt ikke lukte, i hvertfall.''

Jepp. :o) Vi har jo vaskefat tross alt. *hehe* Og skal vi være der over lengre tid så blir det vel alltids råd med en hårvask også, i alle fall om sommeren når bekken ikke er frosset.

''Den originale lukter helt klin likt med de tørrshampoene spm fantes rundt 1980... *host*... ;-)

''

Antar du da mener de små hvite boksene med lilla lokk? *mimrer*

hmmm.. klarer ikke helt å huske hvordan de så ut, men husker at jeg prøvde den varianten som var spray og ikke "pudder".

Husker jeg skulle posere som Marilyn Monroe en gang og brukte nesten en helt sprayboks i håret uten å børste det ut for å se mest mulig "platinablond" ut... -)

''

Enig

Gjest Elextra

hmmm.. klarer ikke helt å huske hvordan de så ut, men husker at jeg prøvde den varianten som var spray og ikke "pudder".

Husker jeg skulle posere som Marilyn Monroe en gang og brukte nesten en helt sprayboks i håret uten å børste det ut for å se mest mulig "platinablond" ut... -)

Tror ikke tørrshampo fantes på spray "i min tid", i hvertfall husker jeg det ikke.

Men nå kan ikke jeg erindre å ha brukt det siden 17-årsalderen, da :P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...