Gå til innhold

Bruker du tørrshampoo?

Anbefalte innlegg

Tror ikke tørrshampo fantes på spray "i min tid", i hvertfall husker jeg det ikke.

Men nå kan ikke jeg erindre å ha brukt det siden 17-årsalderen, da :P

Nei, jeg var vel 14-15 sist jeg også, men måtte bare prøve en boks fra Vita nå når jeg oppdaget at den har kommet tilbake :-)

Nå er det bare å vente på at "intimspray" også skal gjeninnføres på markedet :-)

Fortsetter under...

• Svar 71
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

14

• Mary Poppins

13

• candyqueen_83

10

• Babette

9

candyqueen_83

Prøvde Batiste i dag, og vet ikke helt om jeg syns det funka. Syns ikke akkurat håret så veldig fresht ut. Det deler seg i bakhodet så det blir liksom litt skill uansett. Og forblir fetere ved røttene.

Handlet i går, Batiste Diva het den vel. De hadde ikke den Tropical som jeg hadde tenkt å satse på, selvfølgelig.

Luktet lite, og lukten som var der var OK. Ikke som Lee Staffords grusomt overparfyrmerte tørrshampoo..

Fungerte helt OK, jeg hadde ikke krisefett hår, men den freshet opp greit. Gjenstår å teste på skikkelig kritisk fett hår. :-P

De hadde også en versjon for brunt hår, de hadde også en med sølv-shine og en med gull-shine. Noen med erfaring med disse?

Håret blir litt matt av den vanlige tørrshampooen nemlig (men det er jo bedre enn glinsende fett.. ;))

Mary Poppins

Prøvde Batiste i dag, og vet ikke helt om jeg syns det funka. Syns ikke akkurat håret så veldig fresht ut. Det deler seg i bakhodet så det blir liksom litt skill uansett. Og forblir fetere ved røttene.

Hmm har aldri hørt at noen faktisk opplever at det blir fetere? Du må ikke spraye den tett innpå røttene men holde en grei avstand. Håret ser ikke fresht og shiny ut nei, og det er heller ikke det som er meningen. Den skal ta bort fett hår, og den gir håret mye hold, som er positivt for de som liker mye volum. Men for de som liker glatt hår med lite volum, er nok ikke dette det rette produktet nei.

Jeg har alltid veldig mye volum, spesielt i kronen alla slik Jessica Simpson har det på bilde nr 1 i førtse linken, og andre linken, og da pleier jeg å spraye med tørrshampoo i kronen og legger topphåret over.. litt vanskelig å forklare, men den funker veldig bra på meg, og jeg slipper å vaske håret mer enn to ganger i uken :-)

http://www.google.no/imgres?imgurl=http://3.bp.blogspot.com/_74GYDJEU1kA/SkkqZkjp9jI/AAAAAAAAOfE/5X1iA8lSgKA/s400/Jessica%2BSimpson.jpg&imgrefurl=http://thecelebhairstyles.blogspot.com/2009/06/jessica-simpson-blonde-haircuts.html&usg=__8vb32tuSolRm_Rka9yJF7U7lQpk=&h=400&w=294&sz=19&hl=no&start=0&zoom=1&tbnid=i5-7yt_Z1uo4ZM:&tbnh=170&tbnw=128&ei=oQluTeXnOsT74AaO2OyODQ&prev=/images%3Fq%3Djessica%2Bsimpson%2Bhair%26hl%3Dno%26biw%3D1225%26bih%3D815%26gbv%3D2%26tbs%3Disch:1&itbs=1&iact=rc&dur=250&oei=oQluTeXnOsT74AaO2OyODQ&page=1&ndsp=28&ved=1t:429,r:19,s:0&tx=80&ty=100

http://www.voguewigs.com/15-inch-bump-up-the-volume-hairdo-clip-in-hair-extensions.html?utm_medium=shoppingengine&utm_source=shopzilla

candyqueen_83

Hmm har aldri hørt at noen faktisk opplever at det blir fetere? Du må ikke spraye den tett innpå røttene men holde en grei avstand. Håret ser ikke fresht og shiny ut nei, og det er heller ikke det som er meningen. Den skal ta bort fett hår, og den gir håret mye hold, som er positivt for de som liker mye volum. Men for de som liker glatt hår med lite volum, er nok ikke dette det rette produktet nei.

Jeg har alltid veldig mye volum, spesielt i kronen alla slik Jessica Simpson har det på bilde nr 1 i førtse linken, og andre linken, og da pleier jeg å spraye med tørrshampoo i kronen og legger topphåret over.. litt vanskelig å forklare, men den funker veldig bra på meg, og jeg slipper å vaske håret mer enn to ganger i uken :-)

http://www.google.no/imgres?imgurl=http://3.bp.blogspot.com/_74GYDJEU1kA/SkkqZkjp9jI/AAAAAAAAOfE/5X1iA8lSgKA/s400/Jessica%2BSimpson.jpg&imgrefurl=http://thecelebhairstyles.blogspot.com/2009/06/jessica-simpson-blonde-haircuts.html&usg=__8vb32tuSolRm_Rka9yJF7U7lQpk=&h=400&w=294&sz=19&hl=no&start=0&zoom=1&tbnid=i5-7yt_Z1uo4ZM:&tbnh=170&tbnw=128&ei=oQluTeXnOsT74AaO2OyODQ&prev=/images%3Fq%3Djessica%2Bsimpson%2Bhair%26hl%3Dno%26biw%3D1225%26bih%3D815%26gbv%3D2%26tbs%3Disch:1&itbs=1&iact=rc&dur=250&oei=oQluTeXnOsT74AaO2OyODQ&page=1&ndsp=28&ved=1t:429,r:19,s:0&tx=80&ty=100

http://www.voguewigs.com/15-inch-bump-up-the-volume-hairdo-clip-in-hair-extensions.html?utm_medium=shoppingengine&utm_source=shopzilla

Jeg prøvde igjen i dag siden jeg vasket håret i går da jeg ikke syns det funka. Fungerte litt bedre i dag, men det var fordi jeg sov med hårstrikk i natt. For at håret ikke skulle dele seg bak. Hehe.

Jeg sprayer ganske langt unna, men skal man bruke ganske mye? Jeg tar liksom bare en liten dæsj hvert sted på toppen. Og etter man har sprayet masserer man inn, venter og børster ut? Jeg har ikke børsta så mye jeg da. Tenkte at alt forsvant.

Jeg liker også mye volum på toppen, men syns ikke den gir meg så mye ekstra. Prøver igjen i morgen. Hehe. Må tidlig opp i morgen, så vasker heller håret i kveld da. Sparer litt tid på morgenen :o)

Annonse

Mary Poppins

Jeg prøvde igjen i dag siden jeg vasket håret i går da jeg ikke syns det funka. Fungerte litt bedre i dag, men det var fordi jeg sov med hårstrikk i natt. For at håret ikke skulle dele seg bak. Hehe.

Jeg sprayer ganske langt unna, men skal man bruke ganske mye? Jeg tar liksom bare en liten dæsj hvert sted på toppen. Og etter man har sprayet masserer man inn, venter og børster ut? Jeg har ikke børsta så mye jeg da. Tenkte at alt forsvant.

Jeg liker også mye volum på toppen, men syns ikke den gir meg så mye ekstra. Prøver igjen i morgen. Hehe. Må tidlig opp i morgen, så vasker heller håret i kveld da. Sparer litt tid på morgenen :o)

Prøv igjen imorgen du så ser du det ann :)

hmmm.. klarer ikke helt å huske hvordan de så ut, men husker at jeg prøvde den varianten som var spray og ikke "pudder".

Husker jeg skulle posere som Marilyn Monroe en gang og brukte nesten en helt sprayboks i håret uten å børste det ut for å se mest mulig "platinablond" ut... -)

Nuvola tørrsjampo!

Og Alberto balsam husker jeg. Gul flaske.

Minner meg om 40 år tilbake i tid. Nå vasker jeg håret istedet. Den gangen fikk jeg vasket håret kun når far var hjemme. Det kunne gå 14 dager imellom. Så jeg kommer aldri mere til å bruke tørrshampo. Det lover jeg :)

''Den gangen fikk jeg vasket håret kun når far var hjemme''

Tor jeg spørre hvorfor det?

Gjest winda

''Den gangen fikk jeg vasket håret kun når far var hjemme''

Tor jeg spørre hvorfor det?

Min mor var handicapet. Det var for tungt for henne å løfte en kjele med varmt vann fra komfyren. Vi hadde jo kaldt vann i springen, men vi ble aldri lært opp til å bruke den. Om du skjønner.

Jeg fikk heldigvis vasket meg hos noen naboer noen ganger. De mente vel at jeg luktet ille. Husker at de ristet på hodet og gjemte trusene mine.

Kanskje burde jeg ha vasket den "musa" mi i tørrshampo"???

Min mor var handicapet. Det var for tungt for henne å løfte en kjele med varmt vann fra komfyren. Vi hadde jo kaldt vann i springen, men vi ble aldri lært opp til å bruke den. Om du skjønner.

Jeg fikk heldigvis vasket meg hos noen naboer noen ganger. De mente vel at jeg luktet ille. Husker at de ristet på hodet og gjemte trusene mine.

Kanskje burde jeg ha vasket den "musa" mi i tørrshampo"???

ok. litt andre forhold og standarder enn hva jeg vokste opp med ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...