Gå til innhold

"redd" for badevekten etter vinterferien !

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest et par tre for mye

Jeg tviler på at den ene uken kan ha gjort så veldig mye skade, og i så fall bør det ikke være så vanskelig å ta av de(n) kiloen(e) når du kommer tilbake til hverdagen igjen :-)

neida, det er nok et par kilo, som er både lett å gå opp og lett å gå ned ! kanskje ikke så lett som tidligere å gå ned, når enn er over 40. Det var lettere tidligere !! ja ja,,d et er bare å spenne på seg skoene fra i morgen av !!

Og jeg skulle starte et nytt og sunnere liv forrige uke. Det "skar seg", jeg ble dårlig og har omtrent ikke fått ned en matbit. Selv om det gir riktig utslag på vekta har jeg ikke fått til det jeg ønsker, det er ingen utfordring å holde seg unna sjokolade og usunn mat når magen vender seg ved tanken. Men kanskje denne uken har vært med på å redusere søtsuget, så det blir lettere i uken som kommer.

Annonse

Gjest Gåten

Blir ofte slik i ferier. Hos meg står det bom stille,har gjort det i hele år. Vil ned ti kg til,har lurt på å prøve lav karbo. Hørt om flere som raser ned da,syns det er vanskelig å følge opp. Hadde vært topp å følt seg mer vel til sommeren :)

Gjest Elextra

Tror ikke en uke velter et helt lass - det er viktigere hvordan man lever ellers i året!

Koste meg jo med god mat og vin i vinterferien, men var på ski hver eneste dag, og flere dager absolutt hele dagen, så tror vinningen gikk omtrent opp i spinningen :-).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...