Gå til innhold

Finne en dame i Thailand

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

ShitDiddelyDo

Takk. :)

Du får ta deg noen turer og bli kjent med kulturen før du setter igang. Det er mange menn som lar seg lure til økonomisk ruin av et vakkert smil i Thailand.

Jeg lekte fotograf i Chiang Mai for et par uker siden, og her er bildebeviset på hvorfor mange lar seg lure. :)

http://farm6.static.flickr.com/5091/5417675139_485df15a2a_b.jpg

Gjest Modern77

Tror ikke det er noen regel for akkurat det.

Jeg vet om en uføretrygdet som er gift med ei derfra...

Men altså, det er lurt at du har litt penger, for det er dyrt å reise til Tailand, hun kommer til å lengte til hjemlandet sitt, så da er det fint om dere har råd til å reise dit 1-2 ganger i året....

Kanskje det er minstemålet, men vil anta en bør ha litt mer om en skal belage seg på å bekoste diverse Thailandreiser og hjemmeværende kone (noen år, i hvertfall)....

Lurer på om JEG kan importere en søt thaijente.. Jeg ønsker meg en svigersøster og en thai ville vært perfekt i vår familie! Bror er utrolig snill og god, men lost ,med nebbete norske damer.

*planlegger* ;0P

Gjest Nord og ned.

Tror ikke det er noen regel for akkurat det.

Jeg vet om en uføretrygdet som er gift med ei derfra...

Men altså, det er lurt at du har litt penger, for det er dyrt å reise til Tailand, hun kommer til å lengte til hjemlandet sitt, så da er det fint om dere har råd til å reise dit 1-2 ganger i året....

Uførertrygd er å regne som inntekt. Er den over 225 400 er underholdningskravet oppfylt.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...