Gjest yuk Skrevet 26. februar 2011 Skrevet 26. februar 2011 Veldig bra film. http://cdon.no/film/fant-7252237 0 Siter
tonie Skrevet 26. februar 2011 Skrevet 26. februar 2011 Den er fin, ja. Apropos gamle filmer, jeg må prøve å få tak i Sult. Jeg husker den, og ikke minst Per Oscarssons glimrende spill gjorde veldig inntrykk på meg. 0 Siter
Gjest Yuk Skrevet 26. februar 2011 Skrevet 26. februar 2011 Den er fin, ja. Apropos gamle filmer, jeg må prøve å få tak i Sult. Jeg husker den, og ikke minst Per Oscarssons glimrende spill gjorde veldig inntrykk på meg. Takk for tips. Den må jeg se. 0 Siter
Dorthe Skrevet 26. februar 2011 Skrevet 26. februar 2011 Ja, den har vel de fleste sett en eller annen gang med Alfred Maurstad i hovedrollen 0 Siter
Gjest prust Skrevet 26. februar 2011 Skrevet 26. februar 2011 Ja, den har jeg sett, men det er lenge siden nå. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 26. februar 2011 Skrevet 26. februar 2011 Den er fin, ja. Apropos gamle filmer, jeg må prøve å få tak i Sult. Jeg husker den, og ikke minst Per Oscarssons glimrende spill gjorde veldig inntrykk på meg. Sult er en sterk film, ja. 0 Siter
Gjest FruH Skrevet 27. februar 2011 Skrevet 27. februar 2011 Den er fin, ja. Apropos gamle filmer, jeg må prøve å få tak i Sult. Jeg husker den, og ikke minst Per Oscarssons glimrende spill gjorde veldig inntrykk på meg. Den er restaurert og gitt ut som dvd. Jeg lånte den gjennom biblioteket til en skoleklasse. Må innrømme at de små, søte (ca 18, 19 år) ikke var helt enig med meg om at dette var god litteratur. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.