Gå til innhold

Anbefalte innlegg

.

Ja...har du tenkt igennom hva du skal gjøre før du dør?

Hva er DITT høyeste ønske?

Hvilke mål har akkurat DU?

Jeg selv er i ingenmannsland...hvor det er stort sett ingen ting som skjer...utenom å lage mat...litt husarbeid...og glo på TV`n...

Mitt høyeste ønske før jeg dør?...Tja...fred i sinnet kanskje...

Hva med deg?

Fortsetter under...

Gjest Har klart mye

At mine barn er veletablerte og lykkelige så langt det lar seg gjøre. Når de på en måte ikke trenger meg mer, så kan jeg dø, med fred i sinn.

Hva jeg vil gjøre selv? Føler meg for gammel for mye, men noe skal jeg gjennomføre. Men dette er småting som ikke er vanskelige i det hele tatt. Synge er vel den tingen jeg føler jeg kunne tenkt meg å gjøre før jeg dør, synge inn noe for ungene mine, og å ha det moro med det, ikke leve av det, men ha moro med det.

Oh God, jeg har tusen ville planer og idéer, mål og delmål! Jeg vet jeg kan få det til hvis jeg bare prøver hardt nok. Jeg er dessverre også bittelitt lat og lett å avlede, så det går ikke så fort som jeg vil, men jeg nærmer meg.

Det meste på Must do-lista har med karriere å gjøre. Tore Strømøy kan neppe hjelpe meg å realisere noe av det. Bortsett fra de tingene vil jeg gjerne ligge med Mr Darcy før jeg dør:)

Oh God, jeg har tusen ville planer og idéer, mål og delmål! Jeg vet jeg kan få det til hvis jeg bare prøver hardt nok. Jeg er dessverre også bittelitt lat og lett å avlede, så det går ikke så fort som jeg vil, men jeg nærmer meg.

Det meste på Must do-lista har med karriere å gjøre. Tore Strømøy kan neppe hjelpe meg å realisere noe av det. Bortsett fra de tingene vil jeg gjerne ligge med Mr Darcy før jeg dør:)

Stell deg i kø damen, Darcy er MIN! *knegg*

jeg skal reise til alle spennende destinasjoner på kloden. Jeg skal svømme med delfiner og dra på hvalsafari.

Jeg skal dra til antarktis og se på dyrelivet der.

Jeg skal fly med helikopter og luftballong.

Jeg skal besøke masse fornøyelsesparker.

med andre ord, jeg skal nyte livet!

Annonse

Gjest Hulderen

jeg skal reise til alle spennende destinasjoner på kloden. Jeg skal svømme med delfiner og dra på hvalsafari.

Jeg skal dra til antarktis og se på dyrelivet der.

Jeg skal fly med helikopter og luftballong.

Jeg skal besøke masse fornøyelsesparker.

med andre ord, jeg skal nyte livet!

Kan du nevne noen av de destinasjonene? Hvor vil du helst?

Kan du nevne noen av de destinasjonene? Hvor vil du helst?

Det er utrolig mange steder. jeg fasinert av Russland og har lyst til å besøke kontinentet, Studerer russisk og kunne tenke meg å ta den transibirske jernbanen til Vladivostok men vet ikke om jeg har nok tålmodighet til å sitte på et tog i åtte dager.

Jeg har lyst til å besøke Sibir og Gulag-leirene der, ikke så hyggelig men historisk interessant. Jeg vil besøke Kamcthcatka, vulkanøya langt i øst. De russiske øyene som Japan ønsker å ta tilbake er jo også interessante destinasjoner.

Australia er et must.Sørafrika, og også andre land i sør. Vil dra på Safari, men er ikke så begeistret for steder med masseturisme.

Vil dra til grønland og utforske landet.

Jeg vil gjerne besøke Alaska Har hørt at det er et tysk flyselskap som flyr nonstop Frankfurt Fairbanks, tror jeg.

Så vil jeg besøke Napoleons øy, St Helena i det sørlige atlanterhavet.,I samme slengen kunne jeg tenke meg å besøke verdens mest isolerte bebodde øy Tristan Da cunha, bare for å ha vært der. Det tar imidlertid rundt syv dager fra Sør-afrika for å komme dit.

Og mens jeg er i de trakter kan jeg like gjerne ta meg en tur til Falklandsøyene for å se på dyrelivet der.

Dette er bare _noen_ av stedene jeg _må_ besøke før jeg rusler.

Gjest Hulderen

Det er utrolig mange steder. jeg fasinert av Russland og har lyst til å besøke kontinentet, Studerer russisk og kunne tenke meg å ta den transibirske jernbanen til Vladivostok men vet ikke om jeg har nok tålmodighet til å sitte på et tog i åtte dager.

Jeg har lyst til å besøke Sibir og Gulag-leirene der, ikke så hyggelig men historisk interessant. Jeg vil besøke Kamcthcatka, vulkanøya langt i øst. De russiske øyene som Japan ønsker å ta tilbake er jo også interessante destinasjoner.

Australia er et must.Sørafrika, og også andre land i sør. Vil dra på Safari, men er ikke så begeistret for steder med masseturisme.

Vil dra til grønland og utforske landet.

Jeg vil gjerne besøke Alaska Har hørt at det er et tysk flyselskap som flyr nonstop Frankfurt Fairbanks, tror jeg.

Så vil jeg besøke Napoleons øy, St Helena i det sørlige atlanterhavet.,I samme slengen kunne jeg tenke meg å besøke verdens mest isolerte bebodde øy Tristan Da cunha, bare for å ha vært der. Det tar imidlertid rundt syv dager fra Sør-afrika for å komme dit.

Og mens jeg er i de trakter kan jeg like gjerne ta meg en tur til Falklandsøyene for å se på dyrelivet der.

Dette er bare _noen_ av stedene jeg _må_ besøke før jeg rusler.

Tristan Da cunha har jeg ikke hørt om før, her må det googles :-)

Tristan Da cunha har jeg ikke hørt om før, her må det googles :-)

kanskje vi bør ha et DOL-treff der? Ikke lett å gjemme seg i folkemengden, og heller ikke et sted hvor en kan unngå konfrontasjoner, Der må vi alle vente på neste skip, lite trolig at noen jordomseilere skulle ta turen innom;)

Gjest sjøstjerna

Jeg ønsker meg stor familie. Dvs mange barnebarn- og tantebarn og den slags. Så ønsker ejg å bruke mye tid på nettopp familien.

Bake sammen med barne-eller tante-barna. Ta fjellturer med dem. Bare kose oss.

Dessuten ville jeg gjerne reist litt og sett mer av verden.

Og så vil jeg lese noen flere bøker.

+ drikke vin og være masse sosial med venner.

Jeg skulle gjerne vært hjemmeværende.

Gjest Hulderen

kanskje vi bør ha et DOL-treff der? Ikke lett å gjemme seg i folkemengden, og heller ikke et sted hvor en kan unngå konfrontasjoner, Der må vi alle vente på neste skip, lite trolig at noen jordomseilere skulle ta turen innom;)

I så fall må vi få med oss webmaster til å megle, så det ikke går liv...

Annonse

Jeg er så kjedelig at jeg ikke har noen slike store mål eller ønsker jeg. :o) Så lenge ungene har det bra, familie og kjente har det godt og jeg får være sammen med kjæresten og vi begge får beholde helsa og kan kose oss på hytta og rusle i fjellet så er jeg fornøyd jeg. :o)

Jeg er så kjedelig at jeg ikke har noen slike store mål eller ønsker jeg. :o) Så lenge ungene har det bra, familie og kjente har det godt og jeg får være sammen med kjæresten og vi begge får beholde helsa og kan kose oss på hytta og rusle i fjellet så er jeg fornøyd jeg. :o)

''Jeg er så kjedelig at jeg ikke har noen slike store mål eller ønsker jeg. :o)''

Ganske likt mora mi ;-)

Jeg har aldri hatt noen veldig store mål eller planer, utenom å finne meg en flott mann og få familie. Og det har jeg jo klart. Så alt det andre er bare bonuser på toppen - føler meg veldig heldig og privilegert både mtp familie og jobb.

Det som gjenstår av mål og drømmer nå har med jobben å gjøre, og å reise med familien. Når bare barna blir litt større skal vi farte som gale - så lenge tid og penger strekker til ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...