Gå til innhold

Mensen

Anbefalte innlegg

Gjest Hannah123
Skrevet

Hvorfor lukter mensen så vondt? jeg gremmes hver mnd. Ekkelt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis mensen lukter SÅ vondt, tror jeg kanskje at jeg ville ha vurdert å skifte bind og vaske med nedentil litt oftere...

Skrevet

Hvis mensen lukter SÅ vondt, tror jeg kanskje at jeg ville ha vurdert å skifte bind og vaske med nedentil litt oftere...

For et ufint svar, Bookworm.. Blod lukter da unektelig litt ubehagelig..

Gjest ikke enig
Skrevet

Ikke om man skiftertampong el. bind ofte??

Synes ikke det lukter mye da.

Skrevet

Ja, hvis man setter nesa nedi så gjør det nok det, hvis det lukter så vondt at det er plagsomt, tror jeg nok mitt svar bare er en realitet...

Gjest Høstløv
Skrevet

Fersk blod lukter ikke så veldig sterkt. Jeg vil oppfordre deg til å bytte bind eller tampong oftere og vaske deg nedentil ved hver bytte, hvis du ikke har den muligheten så kan bruk av våtservietter være en løsning, slike servietter en bruker til babyer.

Skrevet

Jeg synes ikke det lukter spesielt vondt? Er du sikker på at du ikke har en infeksjon eller noe sånt? Kanskje lactal kan hjelpe?

Skrevet

Det er vel en kjent sak at urinen lukter litt ekstra stramt når man har mensen. det er nok e kjemisk reaksjon mtp at den er blandet med blod. Blodet lukter også litt ekstra mtp at det er har et stykke å renne igjennom før det kommer ut. Noe av blodet, særlig i starten har jo også ligget en stund før det kommer ut.

Ja mensen er noe herk. Det eneste vi kan gjøre er å vaske oss ekstra og som andre her sier, skifte bind/tamponger oftere. Selv om det er kjedelig (og dyrt).

Selv er jeg fullstendig avhengig av våtservietter når jeg har mensen.

Skrevet

Det er vel en kjent sak at urinen lukter litt ekstra stramt når man har mensen. det er nok e kjemisk reaksjon mtp at den er blandet med blod. Blodet lukter også litt ekstra mtp at det er har et stykke å renne igjennom før det kommer ut. Noe av blodet, særlig i starten har jo også ligget en stund før det kommer ut.

Ja mensen er noe herk. Det eneste vi kan gjøre er å vaske oss ekstra og som andre her sier, skifte bind/tamponger oftere. Selv om det er kjedelig (og dyrt).

Selv er jeg fullstendig avhengig av våtservietter når jeg har mensen.

Gjest Melis35
Skrevet

Her vaskes det og skiftes meeeget ofte,men enda synes jeg det er en spesiell lukt,mulig det lukter mere "innestengt" når en bruker bind. Jeg synes i hvertfall det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...